Дрова
Очікувана вартість
470 100,00 UAH
UA-2019-07-16-000668-a 3ee625636cbb4610b5bb1ba86a2d8226
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартюшова Світлана Василівна

+380464122427 rpadm-osvita@cg.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Ріпкинської районної державної адміністрації Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02147517
Місцезнаходження замовника: 15000, Україна, Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9
Контактна особа замовника: Мартюшова Світлана Василівна
+380464122427
rpadm-osvita@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:24
Очікувана вартість: 470 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15011, Україна, Чернігівська область, Добрянка, вул. Преображенська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
100 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15030, Україна, Чернігівська область, Олешня, вул. Шкільна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
210 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15013, Україна, Чернігівська область, Нові Яриловичі, вул. 30-років Перемоги,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
160 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15021, Україна, Чернігівська область, Радуль, вул. Червона площа,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
150 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15015, Україна, Чернігівська область, Вербичі, вул. Перемоги,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
100 м.куб
Дрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15064, Україна, Чернігівська область, Гучин, вул. Миру,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі на рахунок Учасника за фактично поставлений товар на підставі накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 17:02
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 16:58
ТД_дрова І.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000011 ● 990d2370adf347b991d4dc01b963f575
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-19 14:57:22
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.07.2019 № 46
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 19.07.2019 № 46

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-16-000668-а 16.07.2019 1)інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону;
2)виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

торги відмінено через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-07-25 15:23:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Ріпкинської районної державної адміністрації Чернігівської області, 02147517, Україна, Ріпки, вул. Соборна, 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дрова, 470100UAH, 03410000-7, ДК021, 100, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: 3ee625636cbb4610b5bb1ba86a2d8226, 2019-07-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 19 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів ID꞉ UA-2019-07-16-000668-а, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділом освіти, сім'ї, молоді та спорту Ріпкинської районної державної адміністрації Чернігівської області (далі – Замовник) від 16.07.2019 № 50 (далі – тендерна документація). Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація щодо джерела фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналізом відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства, а саме: - у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. Проте, не зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»., 24 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22, частини першої статті 31 Закону та наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку) порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником процедуру закупівлі відмінено

2019-07-29 09:58:17

Інформація про відміну

Дата скасування
25 липня 2019 15:17
Причина скасування
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
25 липня 2019 15:16 протокол

Актуальні тендери

До пошуку