Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 2 386 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 934,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23868 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 10:52 |
ЗТД.doc | |
30 липня 2019 10:52 |
ТД зі змінами.docx | |
30 липня 2019 10:52 |
ТД виправлена.docx |
30 липня 2019 10:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2019 10:52 |
ЗТД.doc
|
|||
30 липня 2019 10:52 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
30 липня 2019 10:52 |
ТД виправлена.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання товару може здійснюватися будь-яким способом на умовах – DDP( згідно з Incoterms 2010 ) на склад Покупця - структурного підрозділу «Служба локомотивного господарства» регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця», 49124, м. Дніпро, вул. Рибальська, 12
Зазначені пункти договору не відносяться до істотних умов. Вони будуть заповнюватися при укладанні договору про закупівлю товару.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-03-000014 ● d9f528b947084041b3a7b80c25bc158d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 16:44 |
03.03.2020 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2020 №54
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2019-07-16-000626-a 16.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 16:20:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 510 т за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-16-000626-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Частиною 1 статті 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель опубліковано річний план закупівель UA-P-2019-07-16-000437-b за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, очікуваною вартістю закупівлі на суму 7 438 000, 00 гривень. Поясніть причину здійснення закупівлі вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 510 т за номером ID: UA-2019-07-16-000626-а, очікуваною вартістю 2 386 800,00 грн без внесення змін в річний план закупівлі, щодо суми очікуваної вартості закупівлі.
2. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником оголошено в один і той же день 16.07.2019 та проведено дві закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, а саме: вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 630 т (детальніше в додатку 6 ТД) ID:UA-2019-07-16-000684-с, очікуваною вартістю 2 948 400,00 грн та вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент – 510 т (детальніше в додатку 6 ТД) ID:UA-2019-07-16-000626-а, очікуваною вартістю 2 386 800,00 гривень. Загальна очікувана вартість за двома закупівлями вугілля марки ДГ (13-100) складає 5335200,00 грн, що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 183 925,21 євро (курс на 16.07.2019 – 29,007443 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4статті 10 Закону. При цьому, частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро.
Поясніть причину ділення предмету закупівлі вугілля марки ДГ (13-100) за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо на дві процедури відкритих торгів, які проведено в один і той же день (16.07.2019) загальною очікуваною вартістю 5 335 200,00 грн, не проведення єдиної процедури відкритих торгів на зазначену суму очікуваної вартості з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі.
3. Поясніть, причину відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів (п. 10-2 Форми) та в повідомленні про намір укласти договір (п. 11 Форми) інформації про джерело фінансування закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 16:15:11
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент)
НАЧАЛЬНИКУ
СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ВАСИЛЬЄВУ О.В.
Шановний Олександре Володимировичу!
Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-16-000626-а ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент) очікуваною вартістю 2 386 800,00 грн повідомляю таке.
1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Підтвердженням оприлюднення в системі Prozorro є наступна інформація :
За номером в системі - UA-P-2019-07-16-000437-b на закупівлю 09110000-3 — Тверде паливо ( Вугілля кам’яне) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 7438000,00 грн.
2. Стосовно процедур закупівлі №№ UA-2019-07-16-000626-а очікуваною вартістю 2 386 800,00 грн та UA-2019-07-16-000684-с очікуваною вартістю 2 948 400,00 грн ( в сумі загальна вартість закупівель склала 5335200,00 грн, що не перевищує планові вартісні показники) вважаю за необхідне пояснити таке:
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі.
Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури.
З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент), замовник не уникав проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону, тобто порушення , що підпадають під дії ст.31 Закону , - відсутні.
3. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”.
Станом на 16.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-16-000626-а ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості.
Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019
№ 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається).
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Надання інформації про усунення порушення замовником
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-16-000626-a ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент) очікуваною вартістю 2 386 800,00 повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-07-16-000437-b на закупівлю 09110000-3 — Тверде паливо ( Вугілля кам’яне) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 7438000,00 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми були оголошені процедури закупівлі №№ UA-2019-07-16-000626-а очікуваною вартістю 2 386 800,00 грн та UA-2019-07-16-000684-с очікуваною вартістю 2 948 400,00 грн ( в сумі загальна вартість закупівель склала 5335200,00 грн, що не перевищує планові вартісні показники). Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої Акціонерним банком «Південний» 06.08.2019 № 016-001-30979-2019, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛИВТОРГ» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 130 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів ,іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Стосовно довідки від 14.08.2019 № 39899/10/52.17-16 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка умовно міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛИВТОРГ», варто зазначити наступне. Згадана вище довідка завантажена учасником на виконання вимог п.4.1 додатку 2 тендерної документації, в той час, як умовами даного пункту надання вказаного документу вимагалося в паперовому вигляді ( в паперовому вигляді згадана довідка була надана Замовнику в строк, встановлений Законом). Водночас слід зауважити, що на виконання пункту 4.1. тендерної документації вимагалось надання «оригіналу довідки (або завіреної органом що видав або нотаріально копії) або з уповноваженого податкового органу про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, чинну на дату подачі документа». При цьому не наголошувалось , що довідка має бути видана виключно для Замовника. Визначальним при перевірці на відповідність згаданої довідки вимогам тендерної документації є 2 критерії : 1) факт відсутності заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету; 2) чинність наданої довідки на дату подачі документа . Всі перелічені показники були у наявності, таким чином, пропозиція учасника-переможця ТОВ «ПАЛИВТОРГ» відповідала умовам тендерної документації в частині п.4.1. Разом з тим на виконання п. 2.1. додатку 2 учасник-переможець надав у складі тендерної пропозиції всю необхідну інформацію чітко у відповідності до вимог тендерної документації ( довідка № 50 від 31.07.2019). Таким чином , пропозиція ТОВ «ПАЛИВТОРГ» повністю відповідала умовам тендерної документації. 4. Стовно начебто розбіжностей між змістом тендерної пропозиції та умовами договору пояснюємо таке. Згідно зі ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) в розділі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» чітко визначено : Істотними умовами договору про закупівлю є: - ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ( найменування, номенклатура, асортимент); - ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ; - СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ; - ЦІНА (загальна сума договору); - ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ; - ПЕРЕДАЧА I ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ; - ПРАВА та ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН; - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН; - ВИРІШЕННЯ СПОРІВ; - ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ; - ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ З огляду на викладене, решта розділів проекту договору , зокрема п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) – не належать до істотних умов договору, та, водночас, можуть бути заповнені безпосередньо при укладанні договору. У складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець представив проект договору чітко у відповідності до вимог додатку 5 тендерної документації, таким чином, пропозиція ТОВ «ПАЛИВТОРГ» повністю відповідала вимогам тендерної документації. 5. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПАЛИВТОРГ», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо(вугілля марки ДГ(13-100) або еквівалент) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ ПАЛИВТОРГ», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ «ПАЛИВТОРГ» № ПР/Т- 19509/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 6. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 16.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-16-000626-a ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
2020-03-19 17:03:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норм планування закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
1 728 900,00
UAH з ПДВ
|
1 728 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВП БІЗНЕС-АЛЬЯНС |
1 785 000,00
UAH з ПДВ
|
1 773 055,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
1 830 900,00
UAH з ПДВ
|
1 784 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА" |
2 371 500,00
UAH з ПДВ
|
1 785 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРАЙМТЕХПОСТАЧ" |
2 142 000,00
UAH з ПДВ
|
2 142 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Переможець |
1 728 900,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2020 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:23
|
ДУ 19509 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:23
|
1_ДУ 19509 .pdf | укладений |
27 грудня 2019 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 17:03
|
Договор уголь 510.pdf | укладений |
02 вересня 2019 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ПР/Т-19509/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |