Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, принтери та мишки)
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000611-a 915acbc233d74e4891da6b78028c2f4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'янчук Ігор Арсенович

+380976003347 natalya1211@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Заклад охорони здоров'я Великомостівської міської ради Сокальського району Львівської області"
Код ЄДРПОУ: 41840992
Місцезнаходження: 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, вул. Сагайдачного, буд.39
Контактна особа: Дем'янчук Ігор Арсенович
+380976003347
natalya1211@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 15:47
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ноутбуки, принтери та мишки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80074, Україна, Львівська область, м. Великі Мости, вул. Сагайдачного,буд.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:39
додаток 2 зі змінами.docx
16 липня 2019 16:14
dodatok 3.doc
16 липня 2019 16:14
dodatok 1.doc
16 липня 2019 16:14
ТД.doc
19 липня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:39
додаток 2 зі змінами.docx
16 липня 2019 16:14
додаток 2 ТЗ.docx
16 липня 2019 16:14
dodatok 3.doc
16 липня 2019 16:14
dodatok 1.doc
16 липня 2019 16:14
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:02
Дата відповіді: 19 липня 2019 11:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників.
Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 127 656,00
UAH з ПДВ
127 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нео-Іт 141 540,00
UAH з ПДВ
134 889,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 134 890,00
UAH з ПДВ
134 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 141 792,00
UAH з ПДВ
140 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 18:25
Згода з Договором.pdf
23 липня 2019 18:25
МАР241_dodatok 3.pdf
23 липня 2019 18:25
МАР241_dodatok 1.pdf
23 липня 2019 18:25
МАР241_додаток 2.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 14:01
ISO 9001.pdf
23 липня 2019 14:01
ISO 14001.pdf
23 липня 2019 14:01
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2019 14:00
Паспорт директор.pdf
23 липня 2019 14:00
Проект Договору.pdf
23 липня 2019 14:00
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 15:31
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2019 15:31
проект договору.pdf
22 липня 2019 15:31
Аналог.дог. відгук.pdf
22 липня 2019 15:31
Довідка без печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВ Нео-Іт

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
Відхилено 127 656,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:02
ТОВ Нео-Іт
#38502019
Переможець 134 889,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:06

Документи

25 липня 2019 16:02
Протокол розгляду

Документи

25 липня 2019 16:06
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нео-Іт
#38502019
134 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 16:06
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 16:04
Підписаний контракт укладений
05 серпня 2019 14:29