Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для нової української школи (комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт. )
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000561-a 2e3a141824ad4022a80531c2a4f6d09b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леська Василь Іванович

+380988472310 osvitabyxchmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40326784
Місцезнаходження: 48501, Україна , Тернопільська обл., Чортків, Т.Шевченка 21
Контактна особа: Леська Василь Іванович
+380988472310
osvitabyxchmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 15:47
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 15:47
Початок аукціону: 01 серпня 2019 14:03
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
281 комплекти
Шкільні меблі для нової української школи (комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт. )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, м. Чортків, ЗОШ № 2 - вул. Хічія, 1; ЗОШ № 5 - вул. В. Великого, 4 б; ЗОШ № 6- вул. Залізнична, 10;ЗОШ № 7- вул. Шевченка, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Шкільні меблі для нової української школи (комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт. ) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 15:47
Проект договору.docx
16 липня 2019 15:46
Технічний опис.docx
16 липня 2019 15:46
Кваліфікаційні критерії.docx
16 липня 2019 15:46
Тендерна документація Парти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-000561-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2439911059
Дата подання: 08 серпня 2019 14:32
Вимога щодо переможця.
Згідно до Протоколу засідання тендерного комітету №55 від 06.08.2019р. ФОП Жмурко Григорія Васильовича (надалі – Учасник) визнано переможцем даної процедури закупівлі та оголошено намір укласти договір.
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації (далі за текстом – ТД) з огляду на наступне.
Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагалось підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» шляхом надання довідки з інформацією про виконання таких договорів, яка підтверджується копією договорів з додатками (не менше двох).
Під аналогічним договором, в розумінні документації Замовника, є договір на постачання товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме: комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна – 1 шт., стілець – 1 шт.
Учасником ФОП Жмурко Григорій Васильович у складі пропозиції надано «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» та копії договорів з додатками.
Ознайомившись з Договором про закупівлю товарів за державні кошти №394 від 26.12.2017р., наданого Учасником на підтвердження інформації, зазначеній в довідці, хочемо наголосити, що він не може бути розціненим в якості аналогічного договору в тлумаченні тендерної документації Замовника. Специфікація до договору, яка є невід’ємною його частиною, не містить інформації про досвід постачання Учасником товару, що є предметом закупівлі, а саме: комплектів учнівських меблів у складі: парта одномісна – 1 шт., стілець – 1 шт. Тому, вказаний договір не може слугувати підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного Договору.
Крім того, Учасником у складі пропозиції надано Договір №1128 від 18.12.2017 з додатками, однак Специфікація до Договору, надана Учасником, не містить обов’язкових реквізитів документа (відсутній номер та дата договору, невід’ємною частиною якого вона є). А тому, неможливо встановити до якого саме договору вона відноситься та який саме досвід поставки підтверджує.
Таким чином, Учасником не дотримано вимог пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, оскільки надано лише один аналогічний договір на поставку товару, що є предметом закупівлі.
А тому тендерна пропозиція Учасника (ФОП Жмурко Г.В.) підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що з таких самих підстав (невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі) було відхилено тендерну пропозицію ФОП Маліцький М.М. (Протокол засідання тендерного комітету №54 від 05.08.2019р.). Однак, всупереч такій позиції Замовника, пропозиція ФОП Жмурко Г.В. визнана такою, що відповідає вимогам статті 16, статті 17 та умовам тендерної документації, хоча містить ідентичні недоліки та підстави для відхилення.
Відповідно до пункту 2 Додатку 9 до ТД, Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про поставку товару в строк до 31 жовтня 2019 року. Однак, гарантійний лист Учасника (Лист №24/07 від 30.07.2019 р) та безпосереднього виробника товару (Лист №1 від 29.07.2019 року), який запропоновано ФОП Жмурко Г.В. гарантує постачання Замовнику в строк до 31 грудня 2019 року, а тим самим свідчить про відсутність гарантій щодо своєчасного надходження товару на адресу Замовника та подальше оснащення навчальних закладів до початку учбового року.
Відповідно до пункту 2.1 Додатку 9 до ТД, Учасники повинні надати скановану копію (-ї) висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання меблів за призначенням.
Учасником ФОП Жмурко Г.В., відповідно до поданих ним документів (форма «тендерна пропозиція», технічний опис та зображення товару), в рамках Закупівлі запропоновано Стіл універсальний мобільний з регулюванням висоти та нахилу стільниці та Стілець учнівський регульований. Проте, такі позиції відсутні у копії висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, які надано Учасником (Висновок №602-123-20-1/50332 від 21.12.2018 року з додатком та Висновок №602-123-20-1/43050 від 16.10.2018 року з додатком).
А тому, неможливо пересвідчитися в якості та безпеці товару, який планується Учасником до постачання,. Вказані критерії є вкрай важливими, оскільки товар буде безпосередньо використовуватись дітьми в закладах загальної середньої освіти міста Чорткова під час навчання.
Таким чином вважаємо, що Замовник не мав права визнавати ФОП Жмурко Г.В. переможцем процедури закупівлі та вимагаємо скасувати вказане рішення Замовника. В іншому випадку будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою про порушення, допущені Замовником під час проведення вказаної закупівлі та вимогою про їх усунення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2019 09:37
Тендерним комітетом управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради ( далі-тендерний комітет) розглянуто вимоги ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" щодо визначення переможця у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі «комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт.» код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021-2015 (CPV) : 39160000-1 - Шкільні меблі і хочемо зазначити, що:
1.Тендерним комітетом при розгляді Договору про закупівлю товарів за державні кошти №394 від 26.12.2017р., наданого «Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович» в тендерній пропозиції, було встановлено, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації і не розцінювався в якості аналогічного договору.
2.Тендерним комітетом при розгляді Договору про закупівлю товарів за державні кошти №1128 від 18.12.2017р., наданого «Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович» в тендерній пропозиції, перевірялася і сама закупівля UA-2017-11-14-001675-c Замовник Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації встановлено, що вищезазначений договір з додатками в аналогічному вигляді оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, факт закупівлі підтверджений Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Тому, Договір про закупівлю товарів за державні кошти №1128 від 18.12.2017р. з додатками, відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації і оцінювався в якості одного з аналогічних договорів.
3.Тендерним комітетом при розгляді тендерній пропозиції «Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович» надано Лист-гарантія про вчасну поставку товару та про те, що час поставки товару буде узгоджено з керівником закладу Вих. № 26/07 від 30.07.2019 р., відповідно до якого (витяг з листа): Ми, ФО-П Жмурко Григорій Васильович, гарантуємо вчасну поставку товару до 30 жовтня 2019 року. Час поставки товару буде узгоджено з керівником закладу.
4.Тендерним комітетом при розгляді тендерній пропозиції «Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович», а саме Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт. ) Вих. № 20/07 від 30.07.2019 р., згідно Додатку 9 тендерної документації, встановлено що, в розділі, яка заповнюється кожним учасником технічні характеристики зазначено: Стіл-парта антисколіозний регульований по висоті; Стілець учнівський. В наданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України №602-123-20-1/50332 від 21.12.2018 року вищезазначені предмети закупівлі розміщенні в додатку під номером 1 та 41 та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України №602-123-20-1/43050 від 16.10.2018 року - в додатку під номером 1 та 39.
Виходячи з вищевикладеного, у зв'язку із відсутністю підстав тендерний комітет прийняв рішення не задовольняти вимогу ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", щодо скасування рішення визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт.» код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021-2015 (CPV) : 39160000-1 - Шкільні меблі – «Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович».

Документи подані скаржником

08 серпня 2019 14:32
Вимога (2).docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-16-000561-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2439911059
Дата подання: 16 серпня 2019 13:36
Скарга
Управлінням освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради оголошено процедуру відкритих торгів, розміщеній у ЦБД «ProZorro» за №UA-2019-07-16-000561-а, на закупівлю шкільних меблів - за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1 (комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна - 1 шт., стілець – 1 шт. ); кількість – 281 комплект. Фізична особа-підприємець Дроздовський Віктор Васильович (надалі – Скаржник) приймав участь у вказаній процедурі закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Мої права та законні інтереси (а саме, право на добросовісну конкуренцію та майнові права, оскільки ФОП Дроздовський В.В. є учасником процедури закупівлі та претендує на укладення договору з Замовником) порушено через неправомірні дії Замовника, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та полягають в наступному. Згідно до Протоколу засідання тендерного комітету №55 від 06.08.2019р. ФОП Жмурко Григорія Васильовича (надалі – переможець) визнано переможцем даної процедури закупівлі та оголошено намір укласти договір. 08 серпня 2019 року Скаржником через електронний торгівельний майданчик подано вимогу Замовнику про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в якій перераховані вказані порушення. Однак, всупереч положень Закону, 12 серпня 2019 року Замовником фактично проігноровано вказану вимогу та прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення (протокол засідання тендерного комітету №58 від 12.08.2019), тим самим порушено права Скаржника на добросовісну конкуренцію та неупереджену оцінку нашої тендерної пропозиції. Скаржник вважає, що Замовник не мав права визнавати ФОП Жмурко Г.В. переможцем процедури закупівлі та зобов’язаний був відхилити його тендерну пропозицію з огляду на наступне. 1. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації, Замовником вимагалось підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» шляхом надання довідки з інформацією про виконання таких договорів, яка підтверджується копією договорів з додатками (не менше двох). Під аналогічним договором, в розумінні документації Замовника, є договір на постачання товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме: комплекти учнівських меблів у складі: парта одномісна – 1 шт., стілець – 1 шт. Учасником ФОП Жмурко Григорій Васильович у складі пропозиції надано «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» та копії договорів з додатками. Учасником ФОП Жмурко Г.В. у складі пропозиції надано Договір №1128 від 18.12.2017 з додатками, однак Специфікація до Договору, надана Учасником, не містить обов’язкових реквізитів документа (відсутній номер та дата договору, невід’ємною частиною якого вона є). А тому, неможливо встановити до якого саме договору вона відноситься та який саме досвід поставки підтверджує. Крім того, ФОП Жмурко Г.В. не надав документи, які б свідчили про фактичне виконання ним зобов’язань щодо поставки товару в рамках вказаного Договору, а тому ним не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», як те вимагалось ТД та статтею 16 Закону. У своїх поясненнях з цього приводу Замовник зазначив наступне: «Тендерним комітетом при розгляді Договору про закупівлю товарів за державні кошти №1128 від 18.12.2017р., наданого «Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович» в тендерній пропозиції, перевірялася і сама закупівля UA-2017-11-14-001675-c Замовник Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації встановлено, що вищезазначений договір з додатками в аналогічному вигляді оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, факт закупівлі підтверджений Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Тому, Договір про закупівлю товарів за державні кошти №1128 від 18.12.2017р. з додатками, відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації і оцінювався в якості одного з аналогічних договорів». Проте, інформація про вказану закупівлю, яку розміщено в ЦБД «ProZorro» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-14-001675-c, не містить будь-якого документального підтвердження виконання ФОП Жмурко Г.В. зобов’язань згідно Договору а міститься лише зазначений Договір №1128 від 18.12.2017р. з ідентичними Додатками, які містять такі самі недоліки у оформленні. Таким чином, ФОП Жмурко Г.В. не дотримано вимог пункту 5 розділу 3 ТД та Додатку 3 до ТД в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, оскільки надано лише один аналогічний договір на поставку товару, що є предметом закупівлі. А тому тендерна пропозиція Учасника (ФОП Жмурко Г.В.) підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що з таких самих підстав (невідповідність кваліфікаційному критерію, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі) було відхилено тендерну пропозицію ФОП Маліцький М.М. (Протокол засідання тендерного комітету №54 від 05.08.2019р.). Однак, всупереч такій позиції Замовника, пропозиція ФОП Жмурко Г.В. визнана такою, що відповідає вимогам статті 16, статті 17 та умовам тендерної документації, хоча містить ідентичні недоліки та підстави для відхилення, що на мою думку, може свідчити про порушення права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. 2. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 9 до ТД, Учасники повинні надати скановану копію (-ї) висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання меблів за призначенням. Учасником ФОП Жмурко Г.В., відповідно до поданих ним документів (форма «тендерна пропозиція», технічний опис та зображення товару), в рамках Закупівлі запропоновано Стіл універсальний мобільний з регулюванням висоти та нахилу стільниці та Стілець учнівський регульований. Проте, такі найменування відсутні у копії висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, які надано Учасником (Висновок №602-123-20-1/50332 від 21.12.2018 року з додатком та Висновок №602-123-20-1/43050 від 16.10.2018 року з додатком). А тому, неможливо пересвідчитися в якості та безпеці товару, який планується Учасником до постачання. Вказані критерії є вкрай важливими, оскільки товар буде безпосередньо використовуватись дітьми в закладах загальної середньої освіти міста Чорткова під час навчання. Ця обставина так само була викладена мною у вищезгаданій вимозі, проте проігнорована Замовником. 3. Відповідно до положень Додатку 4 до ТД: - переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа⃰. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС за посиланням http://sеі.gov.ua.businesspartner. Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону. 06 серпня 2019 року ФОП Жмурко Г.В. в рамках процедури закупівлі завантажив файл «ДФС_Жмурко Г.В._09.08.19.pdf», виданий ГУ ДФС у м. Києві (Вих. №98106 від 31.07.2019), з інформацією, що станом на 31.07.2019 Учасник не має податкового боргу чи іншої заборгованості з платежів. Однак, відповідно до його змісту, він адресований до управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області, яка не виступає Замовником даної процедури закупівлі. Відповідно до положень статті 14 Закону: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Станом на 15 серпня 2019 року, Учасником ФОП Жмурко Г.В. не завантажено будь-якого іншого документа з числа тих, які зобов’язаний подати переможець процедури закупівлі,. Учасником ФОП Жмурко Г.В. не дотримано вимоги положень Додатку 4 до ТД та частини 3 статті 17 Закону та не надано документи переможця процедури закупівлі у необхідний строк. Відповідно до частини 3 статті 32 Закону, у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. А тому, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Жмурко Г.В. та розглянути пропозицію наступного учасника. Всупереч цьому, Замовник не вчинив таких дій, чим порушив наші майнові права, як потенційного переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 3, 5, 16, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Жмурко Г.В. та віхилити його тендерну пропозицію, відповідно до частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати управління освіти, молоді та спорту Чортківської міської ради розглянути та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2019 21:14
рішення від 20.08.2019 № 11526 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 21:14
Рішення від 05.09.2019 №12450.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2019 22:25

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 13:36
Скарга.pdf
16 серпня 2019 13:36
Платежка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " 590 100,00
UAH з ПДВ
590 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович 674 962,00
UAH з ПДВ
674 962,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЮДЯ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 748 246,78
UAH з ПДВ
748 246,78
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 749 989,00
UAH з ПДВ
749 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 13:39
Тех паспорт ТАТА 2.pdf
31 липня 2019 13:39
Тех паспорт ТАТА 1.pdf
31 липня 2019 13:39
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 13:39
Сертифікат.pdf
31 липня 2019 13:39
Сертифікат на крайку.pdf
31 липня 2019 13:39
Проект договору.pdf
31 липня 2019 13:39
Порівняльна таблиця.pdf
31 липня 2019 13:39
Лист-згода.pdf
31 липня 2019 13:39
Лист-відгук Теплик.pdf
31 липня 2019 13:39
Лист.pdf
31 липня 2019 13:39
лист (1).pdf
31 липня 2019 13:39
Згода з додатком 1.pdf
31 липня 2019 13:39
договір_М18-40 (1).PDF
31 липня 2019 13:39
Договір М18-33.PDF
31 липня 2019 13:39
Договір М17-049.pdf
31 липня 2019 13:39
Договір М17-043.pdf
31 липня 2019 13:39
Договір М17-016.pdf
31 липня 2019 13:39
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 13:39
24 (26.07).PDF
31 липня 2019 13:39
23 (25.07).PDF
31 липня 2019 13:39
22 (16.07).PDF
31 липня 2019 13:39
19 (18.06).PDF
31 липня 2019 13:39
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2019 13:39
Паспорт та код.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 07:13
Кваліфікація.pdf
31 липня 2019 07:13
Витяг Дюдя.PDF

Публічні документи

31 липня 2019 14:02
Електронний підпис
31 липня 2019 13:56
Документи на тендер.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "

Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович

ФОП "ДЮДЯ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
Відхилено 590 100,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 14:55
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович
#2615216111
Переможець 674 962,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 11:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Жмурко Григорій Васильович
#2615216111
674 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 09:48
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
17 вересня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 10:08
Договір про закупівлю парт.PDF укладений
11 вересня 2019 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі комплектів учнівських меблів
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 588 490,00
UAH