Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04653220 |
Вебсайт: | http://osvita-yu.mk.ua |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Незалежності 16 |
Контактна особа: |
Болотіна Олеся Михайлівна +380513657594 olesya0812@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 17:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 17:10 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 14:27 |
Очікувана вартість: | 164 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Персональні комп'ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 14:18 |
Проект договору до ТД Персональні компютери та ноутбуки (для ДНЗ _2_ 3_ 8 та КУ ІРЦ) .doc | |
16 липня 2019 14:18 |
ТД Персональні комп_ютери та ноутбуки (для ДНЗ _2_ 3_ 8 та КУ ІРЦ).pdf |
24 липня 2019 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2019 14:18 |
Проект договору до ТД Персональні компютери та ноутбуки (для ДНЗ _2_ 3_ 8 та КУ ІРЦ) .doc
|
|||
16 липня 2019 14:18 |
ТД Персональні комп_ютери та ноутбуки (для ДНЗ _2_ 3_ 8 та КУ ІРЦ).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000006 ● 9f7d5c9a1f7d4a12a03f9830c24af30d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 № 143
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-16-000417-а, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо виконання висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-16-000417-а, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 липня 2019 року. по п.1. Заперечення - У констатуючій частині Висновку зазначено про наступне: «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-16-000417-а не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» встановлено наступне. Згідно умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника». Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору (файл «Додаток 1+інші.pdf»), який всупереч умовам тендерної документації не містить на 1 – 4 сторінках проекту власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як таку, що не відповідає умовам тендерній документації. Водночас Замовник визнав учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» переможцем відкритих торгів та 09.08.2019 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір». Управління освіти Южноукраїнської міської ради не погоджується із зауваженням щодо «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», так як в оголошенні заначено джерело фінансування закупівлі, а саме: «Персональні комп'ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ, за рахунок коштів міського бюджету рішення сесії ЮМР від 13.06.2019 №1580 та протоколів бюджетної комісії від 31.05.2018,13.06.2019))». по п.2 Усунено: Управління освіти Южноукраїнської міської ради погоджується із зауваженням, що Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору (файл «Додаток 1+інші.pdf»), який всупереч умовам тендерної документації не містить на 1 – 4 сторінках проекту власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника. Згідно умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ)), тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на встановлені порушення у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 стаття 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, відхилено тендерну пропозицію, подану ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», з причин невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
2019-08-22 11:36:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2019-08-28 10:01:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Відхилено |
112 620,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 13:39
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
144 300,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:22
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
144 300,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 11:39
|