Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ, за рахунок коштів міського бюджету рішення сесії ЮМР від 13.06.2019 №1580 та протоколів бюджетної комісії від 31.05.2018,13.06.2019))
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000417-a e5ce78c077a24ae0a42e11e67d8c223a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болотіна Олеся Михайлівна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Незалежності 16
Контактна особа: Болотіна Олеся Михайлівна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 17:10
Початок аукціону: 01 серпня 2019 14:27
Очікувана вартість: 164 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Відповідність товару умовам тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Комп’ютер в зборі (системний блок типу АМDx4-840BOX або еквівалент, материнська плата типу ASUSA68НМ або еквівалент, з об’ємом пам’яті DDRIII не менш ніж 8 ГБ,HDD – 500д., дискретною відеокартою типу Vidia GeForce GT 730, блоком живлення 500W та з монітором типу Philips або еквівалент з діагоналлю дисплея не менш ніж 22 дюйми; з комплектом безпровідної клавіатури та миші, колонки 2,0.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Дошкільний навчальний заклад № 2 «Ромашка»,б-р. Курчатова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 од
Комп’ютер в зборі (системний блок типу Artline BusinessB27v20 або еквівалент, 4-х ядерний процесор Intel Corei3-8100(3.6 ГГц), материнська плата типу ASUSA68НМ або еквівалент, з об’ємом оперативної пам’яті не менш ніж 8 ГБ,HDD – не менші ніж 240 ГБ., інтегрованою відеокартою типу Intel UHD Graphics630, блоком живлення 500W та з монітором типу Philips або еквівалент з діагоналлю дисплея не менш ніж 27 дюймів; з комплектом безпровідної клавіатури та миші.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Дошкільний навчальний заклад № 3 «Веселка»,б-р Шкільний, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 од
Ноутбук типу YH255G6(4QW04EA)Dark Ash або еквівалент з діагоналлю дисплея не менш ніж 15 дюймів, 2-х ядерним процесором AMD Dual-Core A6-9225ГГц2,6 - 3,0 та оперативною пам’яттю не менш ніж 8 ГБ типу DDR4-1866МГц, вбудований накопичувач не менш ніж 256 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Дошкільний навчальний заклад № 8 «Казка», Набережна енергетиків, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 од
Ноутбук типу ASUS X512UF-EJ099 (90NB0KA2-M02180) або еквівалент з діагоналлю дисплея не менш ніж 15 дюймів, 4-х ядерним процесором ГГц1,6 - 3,4 та оперативною пам’яттю не менш ніж 8 ГБ інтегрованою відеокартою типу Intel UHD Graphics 620, вбудований накопичувач не менш ніж 1 ТБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, КУ ІРЦ, б-р. Шкільний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональні комп'ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:50
Дата відповіді: 18 липня 2019 15:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувши загальні запитання до оголошення повідомляємо наступне. 1) Технічні характеристики предмета закупівлі детально визначено додатком №4 до тендерної документації. Технічний опис складових частини комп’ютерної техніки, яка є предметом закупівлі, чітко містять вимоги до них з позначенням «типу» та/або «еквівалент». Це посилання стосується виробника або джерела походження товару, конкретної торгівельної марки, конструкції товару. Зміна технічних вимог ( об’єму, потужності, тощо) не дозволяється. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням нормативно – правових вимог та умов тендерної документації потенційні учасники можуть запропонувати аналог марки та моделі складових техніки, зазначивши їх опис у таблиці відповідності запропонованого учасником товару. 2) Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Умовами тендерної документації визначено вимоги як до юридичних, так і до фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Розділом 5. «Оцінка тендерної пропозиції ПДВ» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції учасника з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ) або єдиного податку, інших податків та зборів. Таким чином, пропозиція учасника, якого за результатом оцінки буде визначена найбільш економічно вигідною, буде розглядатися тендерним комітетом управління без будь яких самостійних донарахувань та/або додавань до остаточної ціни після проведеного аукціону.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-14-000006 ● 9f7d5c9a1f7d4a12a03f9830c24af30d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2019 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.08.2019 № 143

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-16-000417-а, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо виконання висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-07-16-000417-а, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 липня 2019 року. по п.1. Заперечення - У констатуючій частині Висновку зазначено про наступне: «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-16-000417-а не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» встановлено наступне. Згідно умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника». Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору (файл «Додаток 1+інші.pdf»), який всупереч умовам тендерної документації не містить на 1 – 4 сторінках проекту власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як таку, що не відповідає умовам тендерній документації. Водночас Замовник визнав учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» переможцем відкритих торгів та 09.08.2019 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір». Управління освіти Южноукраїнської міської ради не погоджується із зауваженням щодо «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», так як в оголошенні заначено джерело фінансування закупівлі, а саме: «Персональні комп'ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ, за рахунок коштів міського бюджету рішення сесії ЮМР від 13.06.2019 №1580 та протоколів бюджетної комісії від 31.05.2018,13.06.2019))». по п.2 Усунено: Управління освіти Южноукраїнської міської ради погоджується із зауваженням, що Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» у складі своєї тендерної пропозиції надав проект договору (файл «Додаток 1+інші.pdf»), який всупереч умовам тендерної документації не містить на 1 – 4 сторінках проекту власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитку печатки учасника. Згідно умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника». Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери та ноутбуки (для ДНЗ №2,3,8 та КУ ІРЦ)), тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на встановлені порушення у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 стаття 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи викладене, відхилено тендерну пропозицію, подану ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», з причин невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.

2019-08-22 11:36:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-08-28 10:01:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 112 620,00
UAH з ПДВ
112 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 144 300,00
UAH з ПДВ
144 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:03
оновлена пропозиція
31 липня 2019 15:15
Електронний підпис
31 липня 2019 15:07
проект договору.pdf
31 липня 2019 15:07
Підписаний_Довiдка.pdf
31 липня 2019 15:07
паспорт директора ко.pdf
31 липня 2019 15:07
лист електр підпис.pdf
31 липня 2019 15:07
кол скан накл та дов .Pdf
31 липня 2019 15:07
згода з проектом дог.pdf
31 липня 2019 15:07
завірені сертиф сист.pdf
31 липня 2019 15:07
завірені декл филипс.pdf
31 липня 2019 15:07
завірена гіг миші.pdf
31 липня 2019 15:07
договір скадовськ.PDF
31 липня 2019 15:07
довідка ст17.pdf
31 липня 2019 15:07
довідка санкції.pdf
31 липня 2019 15:07
довідка про стан поз.pdf
31 липня 2019 15:07
довідка працівники.pdf
31 липня 2019 15:07
довідка заходи довк.pdf
31 липня 2019 15:07
гігієна ноут Lenovo hp.pdf
31 липня 2019 15:07
відомості аналог дог.pdf
31 липня 2019 15:07
баланс сантарекс 2018.pdf
31 липня 2019 15:07
аналог догов (3).pdf
31 липня 2019 15:07
vitjag platnika PDV.pdf
31 липня 2019 15:07
statut Tov Santarex.pdf
31 липня 2019 15:07
protokol priznach dir.pdf
31 липня 2019 15:07
protokol perep direc.pdf
31 липня 2019 15:07
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 08:46
Довідка ДФС.jpg
12 серпня 2019 08:46
МВС 05,08,19.pdf
12 серпня 2019 08:46
Довідка КорЮр 05.08.zip
31 липня 2019 14:01
Електронний підпис
31 липня 2019 13:55
Додаток 1+інші.pdf
31 липня 2019 13:55
Додаток 4.pdf
31 липня 2019 13:55
Додаток 3.pdf
31 липня 2019 13:55
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 112 620,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 13:39
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 144 300,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:22
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 144 300,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 11:39

Інформація про відміну

Дата відміни
22 серпня 2019 11:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі