Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портатині комп'ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
622 773,00 UAH
UA-2019-07-16-000382-c 8ef104edccc14b3ca24428943e68a9e5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хорюк Руслана Валеріївна

+380990233609 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Хорюк Руслана Валеріївна
+380990233609
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:43
Очікувана вартість: 622 773,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 113,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Портатині комп'ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька обл., Сторожинець, Грушевського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Портативны комп'ютели (ноутбук) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 13:32
ТД ноутбуки освіта.doc
16 липня 2019 13:32
Протокол №149.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:56
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Технічному завданні (Додаток 4 ) Тендерної документації відсутнє посилання на торгові марки чи моделі товарів, тільки вимоги та технічні характеристики (Наказ МОН 22 червня 2016 року №704)
2) Згідно п. 5 Розділу І Тендерної документації," Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах"
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію:
1. Ціна (ціна (з ПДВ) (грн.)).
Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 17 липня 2019 22:01
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:08
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі в Технічному завданні, або Згідно (Наказу МОН 22 червня 2016 року №704)
Потрібно монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-000382-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 13 серпня 2019 11:20
Дискваліфікація
Шановний Замовник!. Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Марко 2». Так, Замовником в тендрній документації вимагалось : «Учасник, якщо не є виробником запропонованої продукції, що є предметом даної закупівлі, повинен надати лист-гарантію від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі)». ТОВ «Марко 2» не є виробником ноутбуків та операційної системи Windowsтому тому їм у складі надо авторизаційні листи, але якщо переглянути дані листи уважно , то вони не відповідають вимогам замовника!!!
Так, Лист від «партнера» ТОВ «Комел», який наданий у складі пропозиції ТОВ «Марко 2» як від виробника не містить обов’язкові реквізити, а саме: лист від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі). Також, ТОВ «Марко 2» 08.08.2019 року завантажує на майданчик Довідку щодо запропонованого товару-1 в якому вони вказали, що наданий у складі пропозиції лист від ТОВ «Комел» є недійсним, а тому можна зробити висновик, що лист про «партнера» не лише не відповідає вимогам Замлвника, а містить ознаки шахрайства з боку ТОВ «Марко 2 ».
Щодо 2 листа від виробника на програмну продукцію, то він взагалі містить ідентифікатор закупівлі від зовсім іншої закупівлі, тим самим ТОВ «Марко 2» також не виконав вимогу Замовника!
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Марко 2» та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Марко 2» як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 серпня 2019 10:08
У відповідь на вимогу, повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ "Марко 2" пiд час надання пропозицiй, в складі своєї комерційної пропозиції, надав лист «Довiдка про статус партнера_N.pdf»
Оскільки в кваліфікаційних вимогах до закупівлі, також зазначено наступне ;Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, передбаченим у цьому Додатку.
Слiд вважати, надання учасником Довiдки про статус партнера достатньою для виконання вимог Замовника.
Відносно до завантаженого документа, учасник, тим самим пiдтвердив що під час поставки товару Замовнику будуть надані видаткові накладні від ТОВ "Комел", що підтверджує той факт, що дана продукція, буде придбана безпосередньо у ТОВ "Комел".Щодо листа від виробника на програмну продукцію, данний лист у складi пропозиції ТОВ "Марко 2" , підтверджує факт співпраці ТОВ "Марко 2" і ТОВ "Софтіко", який є Silver партнером корпорації Microsoft на території України, чинним договором.
Свої висновки подавач вимоги грунтує на припущеннях, щодо неможливості забезпечити учасником ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належне виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції. Рішення замовника не може ґрунтуватись на припущеннях. Подавач вимоги ТОВ " ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", окрім припущень, не надав достовірних даних чи інших доказів неможливості виконання ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належного виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції.
Також зауважимо що основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Попередження про можливе постачання товару неналежної якості заслуговує на увагу та буде враховано на етапі прийняття това
Номер вимоги: UA-2019-07-16-000382-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 серпня 2019 18:51
повтрна вимога щодо дисквалікації
Шановний Замовник!. Просимповторно переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Марко 2». Так, Замовником в тендрній документації вимагалось : «Учасник, якщо не є виробником запропонованої продукції, що є предметом даної закупівлі, повинен надати лист-гарантію від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі)». ТОВ «Марко 2» не є виробником ноутбуків та операційної системи Windowsтому тому їм у складі надо авторизаційні листи, але якщо переглянути дані листи уважно , то вони не відповідають вимогам замовника!!!
Так, Лист від «партнера» ТОВ «Комел», який наданий у складі пропозиції ТОВ «Марко 2» як від виробника не містить обов’язкові реквізити, а саме: лист від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі). Також, ТОВ «Марко 2» 08.08.2019 року завантажує на майданчик Довідку щодо запропонованого товару-1 в якому вони вказали, що наданий у складі пропозиції лист від ТОВ «Комел» є недійсним, а тому можна зробити висновик, що лист про «партнера» не лише не відповідає вимогам Замлвника, а містить ознаки шахрайства з боку ТОВ «Марко 2 ».
Щодо 2 листа від виробника на програмну продукцію, то він взагалі містить ідентифікатор закупівлі від зовсім іншої закупівлі, тим самим ТОВ «Марко 2» також не виконав вимогу Замовника!
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Марко 2» та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Марко 2» як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У вкладенні лист від ТОВ "Комел"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 11:34
У відповідь на вимогу, повідомляємо, що переможець закупівлі ТОВ "Марко 2" пiд час надання пропозицiй, в складі своєї комерційної пропозиції, надав лист «Довiдка про статус партнера_N.pdf», лист від виробника на програмну продукцію та договір з постачальником та несе безпосередню відповідальність за правдивість наданої інформації.
Тому вимогу щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Марко 2» не вважаємо доцільною
Протокол № 169 від 16.08.2019 року

Документи

15 серпня 2019 10:08
Протокол №166.pdf

Документи подані скаржником

Документи

19 серпня 2019 11:34
Протокол №169.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000034 ● 1046a10f64394b598bf8f80fa70176ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.08.2019 № 35

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-07-16-000382-c від 16.07.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-19 15:29:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Портативні комп'ютери (ноутбуки)» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-000382-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до даної форми, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому при оприлюдненні в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір Вами не зазначено Джерело фінансування закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень Замовником.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРКО 2" 534 888,00
UAH з ПДВ
534 888,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 596 865,24
UAH з ПДВ
596 865,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 16:32
Електронний підпис
06 серпня 2019 10:09
Довiдка ДФС.pdf
06 серпня 2019 10:09
Dovidka_19206589730250341427.pdf
01 серпня 2019 14:27
Електронний підпис
31 липня 2019 14:55
Електронний підпис
31 липня 2019 14:54
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 14:54
Устав_Marko_2.pdf
31 липня 2019 14:54
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
31 липня 2019 14:54
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
31 липня 2019 14:54
сертифiкати_brain.pdf
31 липня 2019 14:54
Серт Ins3500 series(19.11.2018).pdf
31 липня 2019 14:54
Протокол№1.pdf
31 липня 2019 14:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
31 липня 2019 14:54
Про_несудимiст__N.pdf
31 липня 2019 14:54
Паспорт_Директор_N.pdf
31 липня 2019 14:54
ЛИСТ-ЗГОДА_N.pdf
31 липня 2019 14:54
Лист_-_вiдгук_N.pdf
31 липня 2019 14:54
Витяг_05.07.2019.pdf
31 липня 2019 14:54
Вiдомостi_з_eдр.pdf
31 липня 2019 14:54
UA-2019-07-05-001458-c.pdf
31 липня 2019 14:54
Marko-2_2019_N.pdf
31 липня 2019 14:54
DELL_ISO.pdf
31 липня 2019 14:54
Dell.pdf
31 липня 2019 14:54
Dell CЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРКО 2"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
Переможець 534 888,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
534 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 серпня 2019 12:54
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір
Документи:
21 серпня 2019 12:54
Протокол № 177.pdf