Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04062179 |
Місцезнаходження: | 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Хорюк Руслана Валеріївна +380990233609 stor-misk-r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 12:43 |
Очікувана вартість: | 622 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 113,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Портативны комп'ютели (ноутбук) | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 13:32 |
ТД ноутбуки освіта.doc | |
16 липня 2019 13:32 |
Протокол №149.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Згідно п. 5 Розділу І Тендерної документації," Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах"
Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію:
1. Ціна (ціна (з ПДВ) (грн.)).
Ціну з ПДВ вказують платники ПДВ
Потрібно монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання.
Вимоги про усунення порушення
Так, Лист від «партнера» ТОВ «Комел», який наданий у складі пропозиції ТОВ «Марко 2» як від виробника не містить обов’язкові реквізити, а саме: лист від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі). Також, ТОВ «Марко 2» 08.08.2019 року завантажує на майданчик Довідку щодо запропонованого товару-1 в якому вони вказали, що наданий у складі пропозиції лист від ТОВ «Комел» є недійсним, а тому можна зробити висновик, що лист про «партнера» не лише не відповідає вимогам Замлвника, а містить ознаки шахрайства з боку ТОВ «Марко 2 ».
Щодо 2 листа від виробника на програмну продукцію, то він взагалі містить ідентифікатор закупівлі від зовсім іншої закупівлі, тим самим ТОВ «Марко 2» також не виконав вимогу Замовника!
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Марко 2» та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Марко 2» як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оскільки в кваліфікаційних вимогах до закупівлі, також зазначено наступне ;Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі, передбаченим у цьому Додатку.
Слiд вважати, надання учасником Довiдки про статус партнера достатньою для виконання вимог Замовника.
Відносно до завантаженого документа, учасник, тим самим пiдтвердив що під час поставки товару Замовнику будуть надані видаткові накладні від ТОВ "Комел", що підтверджує той факт, що дана продукція, буде придбана безпосередньо у ТОВ "Комел".Щодо листа від виробника на програмну продукцію, данний лист у складi пропозиції ТОВ "Марко 2" , підтверджує факт співпраці ТОВ "Марко 2" і ТОВ "Софтіко", який є Silver партнером корпорації Microsoft на території України, чинним договором.
Свої висновки подавач вимоги грунтує на припущеннях, щодо неможливості забезпечити учасником ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належне виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції. Рішення замовника не може ґрунтуватись на припущеннях. Подавач вимоги ТОВ " ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", окрім припущень, не надав достовірних даних чи інших доказів неможливості виконання ТОВ «МАРКО-2» (якого визнано переможцем) належного виконання договору про закупівлю у відповідності до поданої пропозиції.
Також зауважимо що основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Попередження про можливе постачання товару неналежної якості заслуговує на увагу та буде враховано на етапі прийняття това
Так, Лист від «партнера» ТОВ «Комел», який наданий у складі пропозиції ТОВ «Марко 2» як від виробника не містить обов’язкові реквізити, а саме: лист від виробника на ім’я учасника, що учасник має право представляти продукцію виробника на даній закупівлі (з вказанням ідентифікатора закупівлі, замовника та предмету закупівлі). Також, ТОВ «Марко 2» 08.08.2019 року завантажує на майданчик Довідку щодо запропонованого товару-1 в якому вони вказали, що наданий у складі пропозиції лист від ТОВ «Комел» є недійсним, а тому можна зробити висновик, що лист про «партнера» не лише не відповідає вимогам Замлвника, а містить ознаки шахрайства з боку ТОВ «Марко 2 ».
Щодо 2 листа від виробника на програмну продукцію, то він взагалі містить ідентифікатор закупівлі від зовсім іншої закупівлі, тим самим ТОВ «Марко 2» також не виконав вимогу Замовника!
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Марко 2» та дискваліфікувати пропозицію ТОВ «Марко 2» як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У вкладенні лист від ТОВ "Комел"
Тому вимогу щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Марко 2» не вважаємо доцільною
Протокол № 169 від 16.08.2019 року
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000034 ● 1046a10f64394b598bf8f80fa70176ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2019 № 35
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 19 серпня 2019 року №35
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-07-16-000382-c від 16.07.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-19 15:29:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Портативні комп'ютери (ноутбуки)» за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-000382-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до даної форми, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому при оприлюдненні в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір Вами не зазначено Джерело фінансування закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини п’ятої статті 7-1 Закону в частині не надання пояснень Замовником.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРКО 2" #37808015 |
Переможець |
534 888,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 15:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 21 серпня 2019 12:54 |
Коментар щодо відміни: | Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір |
21 серпня 2019 12:54
|
Протокол № 177.pdf |