Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо-та відеообладнання (Пререрозподіл коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівлі UA-2019-04-10-001612-a ) 40979 (Медична рентгенівська плівка,екран)).
Очікувана вартість
188 968,17 UAH
UA-2019-07-16-000353-b 38d3c93cddbf4d74ae92fd3180c3be25
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана

+380676336319
+380563702951
svetlanavkn36@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД " КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Светлана
+380676336319,+380563702951
svetlanavkn36@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 14:58
Очікувана вартість: 188 968,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133 пачка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,21, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 3 робочих днів з дати отримання фінансування . Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-000353-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ - ГЕПАРД", Код ЄДРПОУ:40672134
Дата подання: 18 липня 2019 09:19
вимога
Шановний Замовнику!
Хоча ця процедура і є допороговою, однак згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Тобто законодавством визначений обов’язок хоча б дотримуватись таких принципів, в той час як в даній процедурі вони прямо порушуються.
Згідно оголошення «Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент товару розглядатися не буде!»
Звісно Ви пошлетесь на те, що це саме допорогові закупівлі і на Інструкцією, затверджену Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р., а отже еквівалент і не приймається. Тільки от за закупівлями точно такого предмету закупівлі в 2018 року в процедурах UA-2018-05-29-002308-a, UA-2018-10-31-000981-c цитуємо «Інші аналоги або еквіваленти не пропонувати, тому що у результаті багатьох випробувань плівок різних марок та виробників на існуючому у нашому закладі рентгенівському та проявочному обладнанні було визнано, що при використанні плівки Carestream MXBE з мінімальним променевим навантаженням на пацієнта отримуються високоякісні рентгенівські знімки. Також підсилюючий рідкоземельний екран зеленого світіння на існуючому у нашому відділенні маммографії настроєний для використанні лише плівки AGFA Mamoray HDR C Plus для того, щоб при найменшій дозі випромінювання отримувати найякісніші знімки. Для проведення спеціальних рентген досліджень, виявлення найдрібніших деталей і проведення у подальшому диференційної діагностики необхідна високочутлива рентгенівська плівка з мінімальною вуаллю та високою щільністю покриття.».
То щось змінилось? Чи тепер Ви піклуєтесь про здоров’я медперсоналу, а не пацієнтів, а для цього підходить вже тільки плівка Кровлекс, а не Carestream?
Це безглуздя і вигадки, а ще це пряме порушення УСІХ ДО ЄДИНОГО принципів здійснення публічних закупівель, які можна знайти у ст. 3 Закону, в т.ч. про запобігання корупційним діям і зловживанням, бо це і є корупційне зловживання та змова.
Тож будь-ласка, дотримуйтесь принципів здійснення публічних закупівель, внесіть зміни до тендерної документації, та дайте можливість прийняти участь усім виробникам та торговим маркам без дискримінацій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 10:19
Доброго дня!

У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо :

Що стосується питання відсутності можливості надання еквівалентів в даній Закупівлі, слід зазначити наступне. Так дійсно зазначена процедура закупівлі є допороговою та не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно на неї розповсюджується дія саме Інструкції, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р (далі – Інструкція ). Згідно п. 2 Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформацію про предмет закупівлі (вид, назва, код та назва класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі(лота) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством не передбачено можливості надання еквіваленту (аналогу) до зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час нашим закладом було дотримано ус іпринципи здійснення публічних закупівель, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару (наприклад, попередніх переможців з продукцією виробництва Carestream) до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
Стосовно зауважень слід зазначити, що нашим закладом в цьому році через систему закупівель ПРОЗОРРО був проведений аукціон на закупівлю фотохімікатів, в якому переможцем було обрано продукцію торгової марки Кровлекс, а для отримання діагностичного зображення під час медичного рентгенологічного дослідження використовується як рентгенівська плівка так і фотохімікати для її обробки, які є взаємопов’язаними елементами єдиної системи та складають єдиний процес візуалізації медичного діагностичного зображення. Тож, дотримуючись рекомендацій фахівців рентгенологічного відділення та застосування принципів фотографічного процесу до загальної рентгенографії нами і була вибрана рентгенологічна плівка виробництва Кровлекс, яка є Українським виробником. Отже дані, наведені у наших медико-технічних вимогах, ні яким чином не дискримінують саме учасників торгів, а лише визначають який саме товар нам потрібен, який ми плануємо закуповувати.
Що стосується спеціальних рентген досліджень у відділені маммографії, нічого не змінилось, дійсно, нашим закладом раніше закуповувалась згідно рекомендацій рентгенологічного відділення мамогрфічна плівка виробництва AGFA Mamoray HDR-C Plus (або еквівалент Carestream). При проведенні закупівлі мамо графічної плівки ми також будемо замовляти плівку виробництва AGFA Mamoray HDR-C Plus (або еквівалент Carestream). Але наразі в даному оголошенні мова йде про рентгенплівку для загальної рентгенографії.
Всі найменування та технічні вимоги до запропонованого товару заявлені відносно потреби закладу за письмової заявки від рентген відділення з блоком КТ КЗ «КОД»ДОР» (копія додається).
Сподіваємося, що Ваша пропозиція, яку ми теж обов’язково будемо розглядати, надасть нам можливість максимально зекономити бюджетні кошти та отримати товар який буде відповідати всім заявленим нами критеріям.
Ми розуміємо Вашу стурбованість ,але Запевняємо, що при проведенні оцінки запропонованих пропозицій нами буде братися до уваги технічні показники запропонованого товару.
Дякуємо за звернення!

Документи

19 липня 2019 10:19
ЗАМОВЛЕННЯ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 110 042,01
UAH з ПДВ
110 042,01
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 188 550,00
UAH з ПДВ
188 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 110 042,01
UAH з ПДВ
30 липня 2019 12:33
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
Переможець 188 550,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 14:30

Документи

30 липня 2019 12:32
проток рішення .PDF

Документи

30 липня 2019 14:29
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
188 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 14:29
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор.PDF укладений
05 серпня 2019 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 550,00
UAH