Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі до компактного портативного комп'ютера в складі батареї, оперативної пам’яті та зовнішнього жорсткого диску
Очікувана вартість
3 700,00 UAH
UA-2019-07-16-000344-b 61203d5b3eb34154860c452d87fc198d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Циба

+380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Юлія Циба
+380976606325
tsibae@vn.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 14:54
Очікувана вартість: 3 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Комплектуючі до компактного портативного комп'ютера в складі батареї, оперативної пам’яті та зовнішнього жорсткого диску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 09:54
dokumentatsiya_2019_Laptop.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 10:42
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вищезазначене, надаємо відповіді на запитання. 1) В п.п.6,7 Додатку №1 «Технічні (якісні) вимоги до товару» Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «До розгляду будуть прийматися пропозиції, в яких зазначені виробник та моделі, що вказані в специфікації. Пропозиції "еквіваленту" щодо батареї до ноутбука та оперативної пам’яті приймаються до розгляду. Пропозиції "еквіваленту" щодо Жорсткого диску до розгляду прийматись не будуть. У разі якщо Учасником пропонується "еквівалент", його технічні та якісні характеристики не повинні бути нижчими ніж зазначено у технічних характеристиках предметів закупівлі в Додатку №1». 2) До розгляду цінових пропозицій, допускаються учасники які нададуть в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи зазначені в «Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель». У разі ненадання вказаних документів пропозиція учасника розглядатися не буде. Оцінювання пропозицій буде відбуватись відповідно до запропонованої на аукціоні найменшої ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 3 600,00
UAH з ПДВ
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 3 690,00
UAH з ПДВ
3 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 15:52
propozitsiya ЧП Шульц 3600(3).pdf
29 липня 2019 15:26
propozitsiya ЧП Шульц 3600(3).pdf
29 липня 2019 15:26
Письмо_гарантия123.pdf
22 липня 2019 11:22
propozitsiya ЧП Шульц 3600.pdf
22 липня 2019 11:22
Доки ЧП Шульц.rar
22 липня 2019 11:22
Витяг з реэстру.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:44

Документи

31 липня 2019 16:43
win_Laptop.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2019 16:43
win_Laptop.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dog_52012.pdf укладений
13 серпня 2019 12:36