Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт: заміна вікон на енергозберігаючі в майстернях виробничого навчання ДПТНЗ «Новороздільський професійний ліцей будівництва та побуту»
Очікувана вартість
779 358,00 UAH
UA-2019-07-16-000343-c 234bad7fff884d07a53069f00c35c998
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оприско Орест Михайлович

+380326124454 nrplbp1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Новороздільський професійний ліцей будівництва та побуту"
Код ЄДРПОУ: 02545749
Вебсайт: http://litsejnr.ucoz.ua
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вулиця Сагайдачного, 15
Контактна особа: Оприско Орест Михайлович
+380326124454
nrplbp1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 11:48
Очікувана вартість: 779 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 896,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт: заміна вікон на енергозберігаючі в майстернях виробничого навчання ДПТНЗ «Новороздільський професійний ліцей будівництва та побуту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, вул. Сагайдачного, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. залишки освітньої субвенції по програмі "Розвиток Львівщини" Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 16 липня 2019 16:30
Дата відповіді: 18 липня 2019 16:45
Добрий день! В переліку документів учасник має надати: згідно п.23) Оголошення, порівняльну таблицю, у якій зазначає інформацію про продукцію, яку учасник буде використовувати під час виконання робіт. Відомості подаються у вигляді таблиці згідно з запропонованою формою, але Замовник не надає розміри та кількість вікон. Скорегуйте, будь ласка, ваші вимоги, та надайте розміри та конфігурацію вікон, що потребують заміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу третього пункту 9.9 Оголошення про закупівлю «обов’язковою умовою для участі у закупівлі є виїзд учасника (його представників) на місце виконання робіт для здійснення самостійного обстеження об’єкта, уточнення дефектації, оцінки складності виконання робіт, тощо». Таким чином, для уточнення усіх технічних параметрів закупівлі просимо відвідати об’єкт, де будуть виконуватися роботи.
технічне завдання
Дата подання: 17 липня 2019 12:36
Дата відповіді: 18 липня 2019 16:46
прошу надати конструктив по вікнам і їх кількість.
Відповідь: Відповідно до абзацу третього пункту 9.9 Оголошення про закупівлю «обов’язковою умовою для участі у закупівлі є виїзд учасника (його представників) на місце виконання робіт для здійснення самостійного обстеження об’єкта, уточнення дефектації, оцінки складності виконання робіт, тощо». Таким чином, для уточнення усіх технічних параметрів закупівлі просимо відвідати об’єкт, де будуть виконуватися роботи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 775 358,40
UAH з ПДВ
765 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" 778 548,00
UAH з ПДВ
766 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 15:07
Електронний підпис
23 липня 2019 16:22
Електронний підпис
23 липня 2019 16:18
66. Довідка ДФС.pdf
23 липня 2019 16:18
65.Ліцензія АВК.pdf
23 липня 2019 16:18
59.Штатний розпис.pdf
23 липня 2019 16:18
57. Сертифікат ІП.pdf
23 липня 2019 16:18
52. копія техпаспорту.pdf
23 липня 2019 16:18
51.Договір оренди тз.pdf
23 липня 2019 16:18
31. Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 18:51
Виписка з ЄДР.PDF
23 липня 2019 18:51
Рішення № 1.PDF
23 липня 2019 18:51
Паспорт риштування.PDF
23 липня 2019 18:51
Опис від 04.01.18.PDF
23 липня 2019 18:51
Опис від 09.01.18.PDF
23 липня 2019 18:51
Лист-відгук.pdf
23 липня 2019 18:51
Копія наказу.pdf
23 липня 2019 18:51
Документ_ЄДР_1005402719.zip
23 липня 2019 18:51
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Переможець 765 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
765 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.rar зміни до договору
06 серпня 2019 11:33
Підписаний контракт укладений
05 серпня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою, а саме завантаженням неповного договору без додатків та для того щоб уникнути розбіжностей публікуємо договір повторно.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML