Цифровий рентгенівський апарат на 2 робочих місця (код НК 024:2019 - 37645 Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000245-c 636d763261384fdf9ebfe00c8242f7db
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЯТИНСЬКА МІСЬКА НЕКОМЕРЦІЙНА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ" ДЕЛЯТИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 42096837
Місцезнаходження: 78442, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Надвірнянський район, ВУЛИЦЯ ЛУГИ, будинок 5
Контактна особа: Косило Михайло
+380679502490
HOSPITAL_DEL@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:43
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Придбання рентгенологічного обладнання за рахунок додаткових коштів наданих рішенням Делятинської селищної ради ОТГ від 02.07.2019 року №119.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Цифровий рентгенівський апарат на 2 робочих місця (код НК 024:2019 - 37645 Стаціонарна основна діагностична рентгенівська система, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78442, Україна, Івано-Франківська обл., смт. Делятин, Луги,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводитимуться відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Покупцем вартості товару після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки товару. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 11:26
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 11:26
Проект договору.docx
16 липня 2019 11:26
Тендерна документація з додатками.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД" 1 779 998,50
UAH з ПДВ
1 779 998,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Телеоптик 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
Переможець 1 779 998,50
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
1 779 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2019 11:19
Договір №71.pdf укладений
20 серпня 2019 11:19
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:33
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 11:58
Додаткова угода №1 (2).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 11:58
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 2.1. договору та зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 779 998,50
UAH (в тому числі ПДВ 116 448,50 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку