Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне і аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплекс:інтерактивна дошка, проектор, кріплення для проектора, кабель, установка та налагодження)
Очікувана вартість
413 414,00 UAH
UA-2019-07-16-000187-a ● 2ac2979fd8d94225bd1ed7b1e1ada83c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143790 |
Місцезнаходження: | 07700, Україна , Київська обл., Яготин, Незалежності 110 |
Контактна особа: |
Бабич Валентина Олександрівна +380457555887 jg_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 11:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 11:13 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 413 414,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 067,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплекти
Телевізійне і аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплекс:інтерактивна дошка, проектор, кріплення для проектора, кабель, установка та налагодження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07700, Україна, Київська область, м.Яготин, вул.Незалежності, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує вартість поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 11:09 |
ТД мультимедійний комплекс.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 10:30
Дата відповіді: 19 липня 2019 09:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповіді щодо аналогів, еквівалентів предмета закупівлі та участі ФОП:
1.У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, петент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто аналоги, еквіваленти допускаються, але при умові, що вони будуть відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. ФІзичні особи-підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі. ЦІна надана учасником розглядається як остаточна, немає значення платник чи неплатник ПДВ.
1.У разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, петент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто аналоги, еквіваленти допускаються, але при умові, що вони будуть відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
2. ФІзичні особи-підприємці неплатники ПДВ можуть брати участь у закупівлі. ЦІна надана учасником розглядається як остаточна, немає значення платник чи неплатник ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Інтер Системс |
375 570,00
UAH з ПДВ
|
375 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
412 222,00
UAH з ПДВ
|
412 222,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Інтер Системс #37653216 |
Переможець |
375 570,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 12:26
|
Договір | укладений |
14 серпня 2019 12:23
|