Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус загального призначення або еквівалент
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000182-c ccf546a533af40d9bef9a0c10deca95d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнідаш Наталія Олексіївна

+380553131391 iv.osvita@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів освіти, фізичної культури та спорту"Іванівської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 40208276
Місцезнаходження: 75401, Україна , Херсонська обл., смт Іванівка, вул.Миру,1
Контактна особа: Гнідаш Наталія Олексіївна
+380553131391
iv.osvita@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 10:59
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 10:59
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автобус загального призначення або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75400, Україна, Херсонська область, смт Іванівка, Миру,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 10:55
Додатки.doc
16 липня 2019 10:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна товару
Дата подання: 16 липня 2019 12:18
Дата відповіді: 07 серпня 2019 09:22
Шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації визначено, що Ваше підприємство бажає придбати новий мікроавтобус пасажирський не раніше 2018 року випуску Ford Transit V363 Minibus або еквівалент. Проаналізувавши ціни на автомобілі Ford Transit V363, та інших марок з аналогічною пасажиромісткістю, можна дійти до висновку, що за 600 000 гривень неможливо придбати транспортний засіб з такими технічними характеристиками. Просимо надати роз'яснення щодо ціни товару. Можливо, мається на увазі транспортний засіб, бувший у вжитку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Маємо наувазі мікроавтобус пасажирський не раніше 2018 року випуску Ford Transit V363 Minibus або еквівалент

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000017 ● d94b9d5acad74da0b2b20fcffacdf449
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.07.2019 № 182

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-16-000182-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-22 10:20:19

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі автобусу загального призначення, що проводить КУ «Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів освіти, фізичної культури та спорту» Іванівської районної ради Херсонської області (далі – Замовник) за номером UA-2019-07-16-000182-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що в тендерній документації не наведена обов’язкова для заповнення інформація щодо адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати, що у формі оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю автобусу загального призначення не наведена обов’язкова для заповнення інформація щодо визначення джерела фінансування закупівлі?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2019 10:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій