Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000137-a a2f4f6a70eea486d93c1791c2290b2e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Орися

+380373143134 nedoboivtsi14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НЕДОБОЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04416884
Місцезнаходження: 60035, Україна , Чернівецька обл., с. Недобоївці, село Недобоївці Хотинського району Чернівецької області вул. Головна,28-а
Контактна особа: Мазур Орися
+380373143134
nedoboivtsi14@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:56
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька обл., с. Недобоївці, Головна,28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 7 банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 10:36
Тендерна документація.docx
16 липня 2019 10:36
Протокол58.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 10:35
Дата відповіді: 17 липня 2019 12:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Щодо першого питання:
абз.2.пп.1.1.1. п.1 Розділу 1. Загальні положення Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету(Протокол №29 від 02.04.2019р. та в примітці Додатку №2 до тендерної документації(Технічне завдання(вимоги) передбачено:
Всі посилання на конкретну марку, виробника фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом "або еквівалент".
Щодо другого питання першої частини:
Так, до участі в закупівлі допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Щодо другого питання другої частини:
Недобоївській сільській раді не відшкодовують ПДВ, тому ми як Замовник будемо оцінювати Учасника з найнижчою ціною без різниці з з ПДВ чи без ПДВ.
Питання по технічним вимогам
Дата подання: 23 липня 2019 17:11
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:40
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, для чого вам така мережева карта ASUS XG-C100C, тобто, які роботи будуть виконуватись на цьому ПК, для чого знадобилася така дуже недешева річ! https://hotline.ua/computer-setevye-adaptery/asus-xg-c100c/ Можливо, вам потрібно виконання якогось технічного показника чи ще щось, що допоможе значно зменшити собівартість та підібрати оптимальний пристрій! Заздалегіть дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Товар даної закупівлі має використовуватись в освітній сфері. У зв'язку з підвищенням швидкості прийому та передачі даних та розширенням потенціалу ПК, Замовник, керуючись нормативно-правовими документами у сфері публічних закупівель, вважав за необхідне окреслити технічні та інші параметри, характеристики предмета закупівлі в Додатку №2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол № 58 від 16.07.2019р.)
У свою чергу, пропозиція Учасника по тендеру повинна відповідати умовам Тендерної документації. Дякуємо,

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Білоус Сергій Миколайович 117 999,00
UAH з ПДВ
116 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гумен Юрій Анатолійович 117 894,00
UAH з ПДВ
117 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:51
Довідка заборгованість
09 серпня 2019 15:51
Довідка несудимість
09 серпня 2019 15:51
Гарантійний_лист ст. 17
19 липня 2019 12:32
22 PowerCom.pdf
19 липня 2019 12:32
21 СЕС Philips.pdf
19 липня 2019 12:32
20 Декларація Philips.pdf
19 липня 2019 12:31
14 Інтернет-посилання.pdf
19 липня 2019 12:31
13 Лист-повідомлення.PDF
19 липня 2019 12:31
11 Всі_довідки.pdf
19 липня 2019 12:31
10 Лист-гарантія.pdf
19 липня 2019 12:31
9 Установчі.pdf
19 липня 2019 12:31
8 Лист-погодження.pdf
19 липня 2019 12:31
7 Довідка.pdf
19 липня 2019 12:31
6 Довідка підпис.pdf
19 липня 2019 12:31
4 Гарантійниий лист.pdf
19 липня 2019 12:31
3 Проект договору.pdf
19 липня 2019 12:31
2 Технічні вимоги.pdf
19 липня 2019 12:31
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 14:48
Додаток 3.pdf
23 липня 2019 14:48
Додаток 2.pdf
23 липня 2019 14:48
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Білоус Сергій Миколайович

ФОП Гумен Юрій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Білоус Сергій Миколайович
#3300505092
Переможець 116 799,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Білоус Сергій Миколайович
#3300505092
116 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 10:18
Договір326.PDF укладений
21 серпня 2019 10:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 799,00
UAH