Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 1 235 825,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 179,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12358 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 15:25 |
ТД 1 зі змінами.docx | |
07 серпня 2019 15:25 |
ЗТД 1.doc | |
07 серпня 2019 15:25 |
ТД 1 виправл.docx |
07 серпня 2019 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2019 15:25 |
ТД 1 зі змінами.docx
|
|||
07 серпня 2019 15:25 |
ЗТД 1.doc
|
|||
07 серпня 2019 15:25 |
ТД 1 виправл.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-03-000025 ● 345490693ae3422b866bf58d9a9126a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 16:41 |
03.03.2020 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2020 №54
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2019-07-16-000083-c 16.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-16-000083-c ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(теплозахисні костюми «Зима») ( далі –ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) очікуваною вартістю 1 235 825,04 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-06-26-000231-b на закупівлю 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (Костюми, куртки, штани утеплені) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 8 834 344,80 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми і була оголошена ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ за кодом предмета закупівлі 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (теплозахисні костюми «Зима) на загальну очікувану вартість 1 235 825,04 грн, що не перевищує планові вартісні показники . Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «АКБ «КОНКОРД» від 16.08.2019 № 71.00.012432, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАНГО-УКРАЇНА» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 91 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Стосовно начебто невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Ванго-Україна» в частині ненадання документів на вимоги пп.2.2 та 2.3 додатку 2 тендерної документації слід звернути увагу на те,що в тендерній пропозиції згаданого вище учасника містяться обидві необхідні довідки, а саме : довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформована в електронній формі та відтворена на папері, яка підтверджує що службову (посадову) особу учасника Салімську О.П., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. Вказана довідка видана 07.08.2019 (номер запиту 41872); довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформована в електронній формі, відтворена на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує , що юридичну особу, ТОВ «Ванго- Україна» ", не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вказана довідка видана 07.08.2019 (номер запиту 41871). Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця відповідала вимогам тендерної документації. 4. Стовно начебто розбіжностей між змістом тендерної пропозиції та умовами договору пояснюємо таке. Згідно зі ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (теплозахисні костюми «Зима») в розділі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» чітко визначено : Істотними умовами договору про закупівлю є: - ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ( найменування, номенклатура, асортимент); - ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ; - СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ; - ЦІНА (загальна сума договору); - ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ; - ПЕРЕДАЧА I ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ; - ПРАВА та ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН; - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН; - ВИРІШЕННЯ СПОРІВ; - ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ; - ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ З огляду на викладене, решта розділів проекту договору , зокрема п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) – не належать до істотних умов договору, та, водночас, можуть бути заповнені безпосередньо при укладанні договору. Крім того, додаток 6 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (теплозахисні костюми «Зима») не є складовою частиною додатка 5 Тендерної документації , тобто проекту договору . Окрім того, в тендерній документації в самому додатку 6 наголошується що цей додаток( додаток 6) окремо у складі пропозиції не надається. Відповідно до умов додатка 6 тендерної документації: « ДОДАТОК 6 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ АБО СПЕЦИФІКАЦІЯ ( представлена для можливості заповнення учасником форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»)», Таким чином, інформація, представлена у складі тендерної пропозиції учасника торгів, та в подальшому, у договорі поставки повинна співпадати з даними, зазначеними у цьому додатку до тендерної документації. Отже, посилання на строк поставки товарів – ІІІ-ІV квартали 2019 року, яке міститься у додатку 6 Тендерної документації , відображено у договорі поставки ПР/НХ-19623/НЮ з ТОВ «Ванго- Україна» " в розділі 4 п.4.6. , що повністю відповідає умовам тендерної документації. 5. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ванго- Україна» ", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(теплозахисні костюми «Зима») визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «Ванго-Україна», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ «Ванго- Україна» №ПР/НХ-19623/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
2020-03-19 16:57:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення планування закупівлі)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Контакт" |
985 356,00
UAH з ПДВ
|
867 113,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНИФОРМА" |
1 039 469,28
UAH з ПДВ
|
867 243,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
978 071,52
UAH з ПДВ
|
927 860,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЛІДЕР СТИЛЬ" |
991 860,00
UAH з ПДВ
|
927 901,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВАТЕКС" |
1 053 648,00
UAH з ПДВ
|
927 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
1 170 720,00
UAH з ПДВ
|
972 998,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
1 029 843,36
UAH з ПДВ
|
973 974,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
1 188 688,00
UAH з ПДВ
|
1 188 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Контакт" #32019384 |
Відхилено |
867 113,28
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 09:08
|
ТОВ "УНИФОРМА" #42282545 |
Відхилено |
867 243,36
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 09:10
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" #35922134 |
Переможець |
927 860,64
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:30
|
ДУ-1 (3) (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:30
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
28 грудня 2019 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 12:16
|
скани дог кост зима.pdf | укладений |
27 вересня 2019 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно ч.5 ст.36 Закону |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-19623/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |