Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплозахисні костюми «Зима» - 1084 компл.
Очікувана вартість
1 235 825,04 UAH
UA-2019-07-16-000083-c 11a7bb78b6d34870b38ae2d484318a0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:08
Очікувана вартість: 1 235 825,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 179,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12358 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


теплозахисні костюми «Зима» - 1084 компл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1084 комплект
теплозахисні костюми «Зима» - 1084 компл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:25
ТД 1 зі змінами.docx
07 серпня 2019 15:25
ЗТД 1.doc
07 серпня 2019 15:25
ТД 1 виправл.docx
07 серпня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 15:25
ТД 1 зі змінами.docx
07 серпня 2019 15:25
ЗТД 1.doc
07 серпня 2019 15:25
ТД 1 виправл.docx
16 липня 2019 09:47
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно логотипу
Дата подання: 16 липня 2019 11:58
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:13
Доброго дня! Додаток № 6 містить в собі ескіз логотипу "За безпечну працю", а технічних характеристиках місце його нанесення не вказано. Насправді на куртці повинно бути два логотипи чи один?
Відповідь: З приводу порушеного Вами питання будуть підготовлені зміни до тендерної документації
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 26 липня 2019 12:36
Дата відповіді: 01 серпня 2019 16:02
Доброго дня! Просимо внести зміни,так як суми забезпечення тендерної пропозиції, вказані на сайті та у тендерній документації відрізняються,а саме: у тендерній документації 12464,00 грн. (дванадцять тисяч триста двадцять шість грн.), а на сайті - 12358,00 грн.
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого зауваження повідомляємо - найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 серпня 2019 16:38
Дата відповіді: 05 серпня 2019 14:23
Доброго дня! Тендерною документацією вимагається надання інформації про досвід виконання аналогічного договору (договору відповідно до даного предмета закупівлі).Чи можливо надати інформацію про досвід виконання аналогічних договорів на закупівлю будь-якого спеціального одягу,одягу? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Щодо Вашого запитання повідомляємо, що довідка про "...досвід виконання аналогічного договору (договору відповідно до даного предмета закупівлі).." повинна містить інформацію про виконання Учасником договорів (договору) на закупівлю одягу, який визначається відповідно до коду ДК 021-2015 – 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг».
Зміни до ТД
Дата подання: 06 серпня 2019 08:28
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:33
Шановний замовник! Чи можливо найближчим часом підготувати та внести зміни щодо суми забезпечення тендерної пропозиції та інформації щодо логотипів (що були описані вище в запитаннях), а не вносити дані зміни в останній день!? Останні дії призводять до змін в забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії), її приходиться переоформлювати. Така тенденція спостерігається по більшості Ваших закупівель, та складається враження щодо навмисних з Вашого боку дій на створення певних перешкод в участі в пубічних торгах. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо Ваших зауважень повідомляємо, що НАЙБИЖЧИМ часом будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-000083-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", Код ЄДРПОУ:42293604
Дата подання: 30 липня 2019 10:00
Зміни до тд
У зв'язку тривалим часом видання Протоколу випробувань на готовий виріб, просимо перенести час завершення прийому пропозицій до 23.08.2019 року для можливості всім учасникам прийняти участь в тендері.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2019 15:21
Доброго дня. Щодо Вашої вимоги повідомляємо: служба-замовник торгів регіональної філії «Придніпровська залізниця» не вважає за доцільне подовжувати кінцевий строк подання тендерних пропозицій на закупівлю - код ДК 021-2015 – 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» (теплозахисні костюми «Зима»).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000025 ● 345490693ae3422b866bf58d9a9126a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.03.2020 № 54

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.03.2020 №54


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2019-07-16-000083-c 16.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-16-000083-c ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(теплозахисні костюми «Зима») ( далі –ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) очікуваною вартістю 1 235 825,04 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-06-26-000231-b на закупівлю 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (Костюми, куртки, штани утеплені) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 8 834 344,80 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми і була оголошена ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ за кодом предмета закупівлі 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (теплозахисні костюми «Зима) на загальну очікувану вартість 1 235 825,04 грн, що не перевищує планові вартісні показники . Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «АКБ «КОНКОРД» від 16.08.2019 № 71.00.012432, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАНГО-УКРАЇНА» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 91 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Стосовно начебто невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Ванго-Україна» в частині ненадання документів на вимоги пп.2.2 та 2.3 додатку 2 тендерної документації слід звернути увагу на те,що в тендерній пропозиції згаданого вище учасника містяться обидві необхідні довідки, а саме : довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформована в електронній формі та відтворена на папері, яка підтверджує що службову (посадову) особу учасника Салімську О.П., яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. Вказана довідка видана 07.08.2019 (номер запиту 41872); довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформована в електронній формі, відтворена на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує , що юридичну особу, ТОВ «Ванго- Україна» ", не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вказана довідка видана 07.08.2019 (номер запиту 41871). Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця відповідала вимогам тендерної документації. 4. Стовно начебто розбіжностей між змістом тендерної пропозиції та умовами договору пояснюємо таке. Згідно зі ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (теплозахисні костюми «Зима») в розділі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» чітко визначено : Істотними умовами договору про закупівлю є: - ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ( найменування, номенклатура, асортимент); - ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ; - СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ; - ЦІНА (загальна сума договору); - ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ; - ПЕРЕДАЧА I ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ; - ПРАВА та ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН; - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН; - ВИРІШЕННЯ СПОРІВ; - ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ; - ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ З огляду на викладене, решта розділів проекту договору , зокрема п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) – не належать до істотних умов договору, та, водночас, можуть бути заповнені безпосередньо при укладанні договору. Крім того, додаток 6 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг (теплозахисні костюми «Зима») не є складовою частиною додатка 5 Тендерної документації , тобто проекту договору . Окрім того, в тендерній документації в самому додатку 6 наголошується що цей додаток( додаток 6) окремо у складі пропозиції не надається. Відповідно до умов додатка 6 тендерної документації: « ДОДАТОК 6 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ АБО СПЕЦИФІКАЦІЯ ( представлена для можливості заповнення учасником форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»)», Таким чином, інформація, представлена у складі тендерної пропозиції учасника торгів, та в подальшому, у договорі поставки повинна співпадати з даними, зазначеними у цьому додатку до тендерної документації. Отже, посилання на строк поставки товарів – ІІІ-ІV квартали 2019 року, яке міститься у додатку 6 Тендерної документації , відображено у договорі поставки ПР/НХ-19623/НЮ з ТОВ «Ванго- Україна» " в розділі 4 п.4.6. , що повністю відповідає умовам тендерної документації. 5. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ванго- Україна» ", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг(теплозахисні костюми «Зима») визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ «Ванго-Україна», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ «Ванго- Україна» №ПР/НХ-19623/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-19 16:57:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення планування закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Контакт" 985 356,00
UAH з ПДВ
867 113,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНИФОРМА" 1 039 469,28
UAH з ПДВ
867 243,36
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" 978 071,52
UAH з ПДВ
927 860,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ЛІДЕР СТИЛЬ" 991 860,00
UAH з ПДВ
927 901,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВАТЕКС" 1 053 648,00
UAH з ПДВ
927 904,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 1 170 720,00
UAH з ПДВ
972 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" 1 029 843,36
UAH з ПДВ
973 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 1 188 688,00
UAH з ПДВ
1 188 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 15:27
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 15:27
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 15:27
Технічна частина.rar

Публічні документи

16 серпня 2019 10:47
Електронний підпис
15 серпня 2019 09:56
субподряд.zip
15 серпня 2019 09:56
повноваження.zip
15 серпня 2019 09:56
забезпечення договору.zip
15 серпня 2019 09:56
дод 5 проект договору.zip

Публічні документи

16 серпня 2019 16:51
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:51
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 16:48
Гарантия_12432.zip
16 серпня 2019 16:48
Лiцензiя_2019.zip
16 серпня 2019 16:48
ДСТУ 13688.pdf
16 серпня 2019 16:48
Сертифікат типу.pdf
16 серпня 2019 16:48
Висновок держ СЕЕ.pdf
16 серпня 2019 16:48
ДСТУ 14058.pdf
16 серпня 2019 16:48
Протокол.PDF
16 серпня 2019 16:48
Паспорт якості зразок.pdf
16 серпня 2019 16:48
Інформаціійна довідка.pdf
16 серпня 2019 16:48
Статут_подпись_зг ориг.pdf
16 серпня 2019 16:48
Корупція ТОВ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 17:00
ярлик та памятка.pdf
16 серпня 2019 17:00
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 17:00
Статут (нова редакція).pdf
16 серпня 2019 16:59
Наказ директора.pdf
16 серпня 2019 16:59
Паспорт код НМ.pdf
16 серпня 2019 16:59
Дані про товар.pdf
16 серпня 2019 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 16:59
Протокол випробувань.pdf
16 серпня 2019 16:59
ДСТУ EN 14058 2008.pdf
16 серпня 2019 16:59
ДСТУ EN ISO 13688 2016.rar
16 серпня 2019 16:59
паспорт якості.pdf
16 серпня 2019 16:59
Відгук про співпрацю.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 17:27
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:27
dstu_en_iso_13688_2016.pdf
15 серпня 2019 17:27
dstu_en_14058_2008.pdf
15 серпня 2019 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 17:27
Статут.pdf
15 серпня 2019 17:27
Сертифікат якості.pdf
15 серпня 2019 17:27
Санкції.pdf
15 серпня 2019 17:27
Протокол, наказ.pdf
15 серпня 2019 17:27
Інформаційна довідка.pdf
15 серпня 2019 17:27
ЄДР юр особа.zip
15 серпня 2019 17:27
ЄДР посадова особа.zip
15 серпня 2019 17:27
Договір.pdf
15 серпня 2019 17:27
Дилерство.pdf
15 серпня 2019 17:27
Гарантія.zip
15 серпня 2019 17:27
Висновок СЕС утепл.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 17:52
тендерна пропозиція.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:52
тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 17:52
ст.17.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:52
ст.17.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:52
ст.17.pdf
16 серпня 2019 17:52
сес.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:52
сес.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:52
сес.pdf
16 серпня 2019 17:52
сертифікат декларація.pdf
16 серпня 2019 17:52
рішення.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:52
рішення.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:52
рішення.pdf
16 серпня 2019 17:52
протокол випробувань.pdf
16 серпня 2019 17:51
проект договору.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
проект договору.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
проект договору.pdf
16 серпня 2019 17:51
працівники.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
працівники.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
працівники.pdf
16 серпня 2019 17:51
паспорт якості.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
паспорт якості.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
паспорт якості.pdf
16 серпня 2019 17:51
мат.база.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
мат.база.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
мат.база.pdf
16 серпня 2019 17:51
копія статуту.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
копія статуту.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
копія статуту.pdf
16 серпня 2019 17:51
інформ.довідка.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
інформ.довідка.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
інформ.довідка.pdf
16 серпня 2019 17:51
ДСТУ 14058 2008.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
ДСТУ 14058 2008.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
ДСТУ 14058 2008.pdf
16 серпня 2019 17:51
ДСТУ 13688 2016.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
ДСТУ 13688 2016.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
ДСТУ 13688 2016.pdf
16 серпня 2019 17:51
досвід.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
досвід.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:51
досвід.pdf
16 серпня 2019 17:51
довкілля.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:51
довкілля.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:50
довкілля.pdf
16 серпня 2019 17:50
Довідка ТК.zip.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:50
Довідка ТК.zip.p7s
16 серпня 2019 17:50
Довідка ТК.zip
16 серпня 2019 17:50
довідка ТК.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:50
довідка ТК.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:50
довідка ТК.pdf
16 серпня 2019 17:50
Довідка Директор.zip.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:50
Довідка Директор.zip.p7s
16 серпня 2019 17:50
Довідка Директор.zip
16 серпня 2019 17:50
довідка Директор.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:50
довідка Директор.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:50
довідка Директор.pdf
16 серпня 2019 17:50
гарант лабор.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:50
гарант лабор.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:50
гарант лабор.pdf
16 серпня 2019 17:50
відповідність.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2019 17:50
відповідність.pdf.p7s
16 серпня 2019 17:50
відповідність.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 18:29
Протокол 12.PDF
16 серпня 2019 18:29
Рішення 4.PDF
16 серпня 2019 18:29
ДСТУ 3422017.pdf
16 серпня 2019 18:29
Довідка фірма.pdf
16 серпня 2019 18:29
Протокол 11.PDF
16 серпня 2019 18:29
Опис Статут.PDF
16 серпня 2019 18:29
Довідка директор.pdf
16 серпня 2019 18:29
Довідка щодо товару.pdf
16 серпня 2019 18:29
опис.PDF
16 серпня 2019 18:29
Рішення 1.PDF
16 серпня 2019 18:29
ДСТУ 136882016.PDF
16 серпня 2019 18:29
Серт з декл.pdf
16 серпня 2019 18:29
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 18:29
Сертифікат якості.PDF
16 серпня 2019 18:29
опис_1.PDF
16 серпня 2019 18:29
Довідка директор.zip
16 серпня 2019 18:29
Довідка щодо санкцій.pdf
16 серпня 2019 18:29
Протокол 10.PDF
16 серпня 2019 18:29
Наказ.PDF
16 серпня 2019 18:29
Проект Договору.pdf
16 серпня 2019 18:29
Висновок ДСЕЕ одяг.pdf
16 серпня 2019 18:29
Статут.PDF
16 серпня 2019 18:29
ДСТУ 14058.PDF
16 серпня 2019 18:29
Довідка фірма.zip
16 серпня 2019 18:29
Рішення 2.PDF
16 серпня 2019 18:29
Довідка щодо зразку.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 15:02
Електронний підпис
16 серпня 2019 15:01
Копії ДСТУ.pdf
16 серпня 2019 15:01
Інформаційна довідка.pdf
16 серпня 2019 15:01
Довідка санкції.pdf
16 серпня 2019 15:01
Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2019 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 14:56
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 14:56
Лист НБУ по ліцензії.pdf
16 серпня 2019 14:56
16016_МІК_Гарантія_16_08_2019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Контакт"

ТОВ "УНИФОРМА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"

ТОВ "ШФ "ЛІДЕР СТИЛЬ"

ТОВ "СВАТЕКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Контакт"
#32019384
Відхилено 867 113,28
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:08
ТОВ "УНИФОРМА"
#42282545
Відхилено 867 243,36
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"
#35922134
Переможець 927 860,64
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:11

Документи

10 вересня 2019 09:10
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:09
ТОВ Уніформа, відхил.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна"
#35922134
927 860,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:30
ДУ-1 (3) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:30
1_ДУ-1.pdf укладений
28 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 12:16
скани дог кост зима.pdf укладений
27 вересня 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.5 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-19623/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 112 748,00
UAH (в тому числі ПДВ 185 458,00 UAH)