Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери ,ноутбуки та суміжне обладнання
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000045-c 893a8ca7b089459c9fc4801ce43be614
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотний Олександр Вікторович

+380456852575 skviravo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сквирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143778
Місцезнаходження: 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул.Богачевського, 55
Контактна особа: Заболотний Олександр Вікторович
+380456852575
skviravo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп'ютери ,ноутбуки та суміжне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09000, Україна, Київська область, Сквирський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 09:09
Додаток 3.docx
16 липня 2019 09:09
Додатки.doc
16 липня 2019 09:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 10:44
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток №3 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.2) Відповідно до розділу V п.1 тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. У разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості в тендерній пропозиції зазначаються без ПДВ.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 17 липня 2019 15:28
Дата відповіді: 18 липня 2019 11:34
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток № 3 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Це стосується і до програмного забезпечення. Але все програмне забезпечення має бути ліцензійне відповідно до законодавства України. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим.
Про вимоги щодо програмного забезпечення
Дата подання: 18 липня 2019 21:44
Дата відповіді: 22 липня 2019 15:19
Шановний Замовник. Просимо надати чітке та детальне пояснення, що Ви маєте на увазі у вимозі :"Пакет мультимедійних програм". Які ліцензійні мультимедійні програми Ви маєте наувазі?
Відповідь: Пакет мультимедійних програм"- коплекс ліцензійного прозгамного забезпечення ,що забезпечує роботу з комп’ютерною графікою,
текстом, мовленнєвим супроводом, високоякісним звуком, статичними зображеннями й відео.
Відповідно до технічних вимог закупівлі (додаток № 3 до ТД) усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Це стосується і до програмного забезпечення. Але все програмне забезпечення має бути ліцензійне відповідно до законодавства України. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та товар із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване програмне забезпечення є кращим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШПОНАРСЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА" 458 500,00
UAH
458 500,00
UAH
Документи
Трофімчук Сергій Віталійович 473 000,00
UAH
473 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 12:09
Електронний підпис
01 серпня 2019 22:15
Тендерна_пропозиція.pdf
30 липня 2019 21:40
Електронний підпис
30 липня 2019 21:32
Лист_санкції.pdf
30 липня 2019 21:32
Специфікація.pdf
30 липня 2019 21:32
Технічні_вимоги.pdf
30 липня 2019 21:32
лист_щодо_Ліцензій.pdf
30 липня 2019 21:32
СЕС сертифікат PHILIPS.pdf
30 липня 2019 21:32
Cертифікати.pdf
30 липня 2019 16:34
Проект договору.pdf
30 липня 2019 16:34
МВС_Шпонарська.pdf
30 липня 2019 16:34
Лист згода.PDF
30 липня 2019 16:34
Копія паспорту.pdf
30 липня 2019 16:34
Інша інформація.PDF
30 липня 2019 16:34
Згода щодо умов.pdf
30 липня 2019 16:34
Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 16:34
витяг з реєстру.pdf
30 липня 2019 16:34
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2019 16:34
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 12:32
Електронний підпис
27 липня 2019 12:30
Довідка_Рахунок.pdf
27 липня 2019 12:30
Довідка_податкова.pdf
27 липня 2019 12:30
Витяг_Трофімчук.pdf
27 липня 2019 12:30
Банк.pdf
27 липня 2019 12:30
Dovidka_MVS.pdf
27 липня 2019 12:30
копія паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШПОНАРСЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА"

Трофімчук С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШПОНАРСЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА"
#2333909608
Переможець 458 500,00
UAH
02 серпня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШПОНАРСЬКА ОЛЕНА ІВАНІВНА"
#2333909608
458 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 16:16
Договір укладений
14 серпня 2019 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 458 500,00
UAH