Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги код ДК 021:2015:64110000-0 (послуги поштового зв’язку)
Очікувана вартість
985 000,00 UAH
UA-2019-07-15-002166-b 6613acdadaa3437a860d54f4e2a62ee9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
- частина п’ята статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Закон України «Про поштовий зв’язок»;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку»;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.07.2015 № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» у публічне акціонерне товариство»;
- протокол засідання тендерного комітету апарату Міністерства юстиції України № 156 від 09.07.2019 щодо рішення про проведення переговорної процедури закупівлі;
- копія Статуту Акціонерного товариства «Укрпошта», затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 14.12.2018 № 611;
- копія Положення про Київську міську дирекцію Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» від 26.05.2017 № 663;
- копія зміни до Положення про Київську міську дирекцію Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» від 04.09.2017 № 1163;
- копія зміни до Положення про Київську міську дирекцію Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» від 13.09.2017 № 1219;
- копія зміни до Положення про Київську міську дирекцію Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» від 28.09.2017 № 1318;
- копія зміни до Положення про Київську міську дирекцію Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» від 05.10.2017 № 1385;
- копія зміни до Положення про Київську міську дирекцію Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» від 25.01.2019 № 66;
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Акціонерного товариства «Укрпошта»;
- копія довіреності на директора Київської міської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта» Олещенка В.М., зареєстрованої в реєстрі за № 41 від 11.01.2019;
- копія довіреності на заступника директора Київської міської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта» Кризську Р.Ю. та заступника директора філії з розвитку мережі Київської міської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта» Борнака Й.Й., зареєстрованої в реєстрі за № 69 від 14.01.2019;
- Витяг з реєстру платників податків на додану вартість № 1928104500024;
- копія довіреності на заступника директора філії з розвитку мережі Київської міської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта» Борнака Й.Й. від 08.07.2019 № 080719-01/Д-025.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:42
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


985 000,00 грн (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, з них за рахунок загального фонду – 585 000,00 грн (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), за рахунок спеціального фонду (виконавчий збір) – 400 000,00 грн (чотириста тисяч гривень 00 копійок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги поштового зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Аванс 7 Робочі 100

Тендерна документація

15 липня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Київська міська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#01189979
Переможець 985 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 17:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 17:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Київська міська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#01189979
985 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:53
Звіт про виконання договору про закупівлю 64110000-0..pdf укладений
10 лютого 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 16:37
Повідомлення про внесення змін до договору 64110000-0.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:34
Скан. 20% Дод.угода УКРпошта 2020.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 14:19
Додаткова угода ..pdf зміни до договору
02 січня 2020 14:19
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.doc зміни до договору
02 січня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 15:24
Договір Укрпошта.pdf укладений
26 липня 2019 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, у зв’язку із чим внести до Договору такі зміни: 1.1. Пункт 8.1 Договору викласти у новій редакції: «8.1. Договір вступає в силу з дня його підписання Сторонами та діє до 31 січня 2020 року.».
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-2106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна реквізитів. 2. Сторони, керуючись частиною п’ятою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та з урахуванням Додаткової угоди № 1 від 28 грудня 2019 року, дійшли згоди збільшити ціну Договору на суму 197 000,00 (сто дев’яносто сім тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, з них: за рахунок загального фонду – 124 200,00 грн (сто двадцять чотири тисячі двісті гривень 00 копійок), за рахунок спеціального фонду (виконавчий збір) – 72 800,00 грн (сімдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок), у зв’язку із чим внести до Договору такі зміни: 2.1. Пункт 4.1 Договору викласти у новій редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить – 1 182 000,00 грн (один мільйон сто вісімдесят дві тисячі гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 197 000,00 грн (сто дев’яносто сім тисяч гривень 00 копійок), з них: - за загальним фондом - 709 200,00 грн (сімсот дев’ять тисяч двісті гривень 00 копійок); - за спеціальним фондом (виконавчий збір) - 472 800,00 грн (чотириста сімдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 111.11.1.2.-2106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 887 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 147 833,33 UAH)