Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва (Реконструкція ІТП) (для 1 об’єкта) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
384 425,00 UAH
UA-2019-07-15-002136-b ● 5653b639cf454f18938740f4021215e5
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410,+380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 384 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 922,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва (Реконструкція ІТП) (для 1 об’єкта) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік.
Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, Київ, м.Київ, вул Йорданська, 9-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 липня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 17:47 |
Оголошення БМР 30_70 реконструкція ІТП 15.07.2019 (заявка 32).doc | |
15 липня 2019 17:47 |
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc | |
15 липня 2019 17:47 |
д.1 Вимоги до кваліфікації_30_70_ІТП.doc | |
15 липня 2019 17:47 |
Інструкція учасникам_БМР.doc | |
15 липня 2019 17:47 |
Проект Договору Допорогові _70_30.doc | |
15 липня 2019 17:47 |
д.2 Обсяги закупівлі_30_70_ІТП_мережі_.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Дата подання: 17 липня 2019 16:09
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:36
Шановний замовник! Вивчивши Вашу інструкцію, ми виявили окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. В інструкції щодо проведення торгів виявлено дискримінаційну вимогу, що значно обмежують коло потенційних учасників та у свою чергу призведе в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів. Проаналізувавши декілька інструкцій прослідковується на диво однакове та дослівне формулювання кваліфікаційних вимог. Що наводить на думку підготовки документацій однією особою та на користь «вибраних» учасників, які будуть відповідати саме таким вимогам. Враховуючи те, що відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» САМЕ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ВАШОЇ УСТАНОВИ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за складання, затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, тому така ідентичність у формулювання вимог суперечить Закону та принципам публічних закупівель.
Витяг з тексту документації, де виявлено дискримінаційні вимоги Додаток 1 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» пункт 2, наявність досвіду виконання аналогічних договорів, далі по тексту «Інформацію надати у вигляді довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника у формі таблиці 1, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічними слід вважати договори, в рамках яких виконувались роботи з будівництва чи реконструкції, чи технічного переоснащення, чи капітального ремонту теплових пунктів або котелень, або мереж теплопостачання, або гарячого водопостачання. Учаснику необхідно підтвердити досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості не менше ніж на 20-ти об’єктах у період 2017-2019 роки.» Просимо надати роз’яснення згідно яких норм чинного законодавства Замовником вимагається досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості саме не менше ніж на 20-ти об’єктах, та внести відповідні зміни так як ця вимога являється дискримінаційною. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до органів аудиторської служби та Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Такі вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги, виконують роботи неналежної якості. Якщо не встановлювати критерії виконання обсягів основних робіт, то фактично до участі в аукціоні повинні допускатися як підприємства, які виконували значні обсяги, так і ті, які надавали такого роду послуги в дрібних об’ємах, які не співмірні з обсягами цієї закупівлі. Враховуючи високе громадське значення даного міського проекту, від здійснення якісних робіт залежить якість надання послуг мешканцям міста та впливає на їх вартість.
Замовником протягом 3-х років проводяться допорогові торги через систему «Прозоро» на виконання БМР з встановлення ІТП з такими вимогами. За цей час близько 10 підрядних організацій залучились до виконання робіт, за результатами торгів підтвердили кваліфікацію та виконали роботи по встановлено близько 200 ІТП.
Таким чином, встановлену вимогу дискримінаційною не вважаємо.
Замовником протягом 3-х років проводяться допорогові торги через систему «Прозоро» на виконання БМР з встановлення ІТП з такими вимогами. За цей час близько 10 підрядних організацій залучились до виконання робіт, за результатами торгів підтвердили кваліфікацію та виконали роботи по встановлено близько 200 ІТП.
Таким чином, встановлену вимогу дискримінаційною не вважаємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аврора Терм" #34840889 |
Очікує рішення |
370 526,17
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 18:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 липня 2019 16:01 |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відміняється в зв’язку із зміною предмету закупівлі. |
Документи:
29 липня 2019 16:01
|
Електронний підпис |
29 липня 2019 16:01
|
Результати торгів 32_відміна.pdf |