Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва (Реконструкція ТП та встановлення нового ІТП, модернізація та заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж (ГВП)) (для 1 об’єкта) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
384 409,60 UAH
UA-2019-07-15-002120-b 78c90b3bbabe47ea98f68b1930c37034
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 384 409,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 922,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва (Реконструкція ТП та встановлення нового ІТП, модернізація та заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж (ГВП)) (для 1 об’єкта) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київ, м.Київ, вул Андрія Головка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Дата подання: 17 липня 2019 16:19
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:40
Шановний замовник! Вивчивши Вашу інструкцію, ми виявили окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. В інструкції щодо проведення торгів виявлено дискримінаційну вимогу, що значно обмежують коло потенційних учасників та у свою чергу призведе в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів. Проаналізувавши декілька інструкцій прослідковується на диво однакове та дослівне формулювання кваліфікаційних вимог. Що наводить на думку підготовки документацій однією особою та на користь «вибраних» учасників, які будуть відповідати саме таким вимогам. Враховуючи те, що відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» САМЕ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ВАШОЇ УСТАНОВИ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за складання, затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, тому така ідентичність у формулювання вимог суперечить Закону та принципам публічних закупівель. Витяг з тексту документації, де виявлено дискримінаційні вимоги Додаток 1 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» пункт 2, наявність досвіду виконання аналогічних договорів, далі по тексту «Інформацію надати у вигляді довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника у формі таблиці 1, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічними слід вважати договори, в рамках яких виконувались роботи з будівництва чи реконструкції, чи технічного переоснащення, чи капітального ремонту теплових пунктів або котелень, або мереж теплопостачання, або гарячого водопостачання. Учаснику необхідно підтвердити досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості не менше ніж на 20-ти об’єктах у період 2017-2019 роки.» Просимо надати роз’яснення згідно яких норм чинного законодавства Замовником вимагається досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості саме не менше ніж на 20-ти об’єктах, та внести відповідні зміни так як ця вимога являється дискримінаційною. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до органів аудиторської служби та Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги, виконують роботи неналежної якості. Якщо не встановлювати критерії виконання обсягів основних робіт, то фактично до участі в аукціоні повинні допускатися як підприємства, які виконували значні обсяги, так і ті, які надавали такого роду послуги в дрібних об’ємах, які не співмірні з обсягами цієї закупівлі. Враховуючи високе громадське значення даного міського проекту, від здійснення якісних робіт залежить якість надання послуг мешканцям міста та впливає на їх вартість.
Замовником протягом 3-х років проводяться допорогові торги через систему «Прозоро» на виконання БМР з встановлення ІТП з такими вимогами. За цей час близько 10 підрядних організацій залучились до виконання робіт, за результатами торгів підтвердили кваліфікацію та виконали роботи по встановлено близько 200 ІТП.
Таким чином, встановлену вимогу дискримінаційною не вважаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОММУНАЛ-ІНВЕСТ" 383 940,00
UAH з ПДВ
383 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 17:08
Акти и договора ч1.pdf
22 липня 2019 17:08
Д 1.1.pdf
22 липня 2019 17:08
Статут.pdf
22 липня 2019 17:08
Пропозиция.pdf
22 липня 2019 17:08
Працивники.pdf
22 липня 2019 17:08
Правомочність.pdf
22 липня 2019 17:08
Лицензия.pdf
22 липня 2019 17:08
Листи та довидки.pdf
22 липня 2019 17:08
Заг інфо.pdf
22 липня 2019 17:08
Досвид.pdf
22 липня 2019 17:08
Договир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОММУНАЛ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОММУНАЛ-ІНВЕСТ"
#38577938
Відхилено 383 940,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 18:01

Документи

25 липня 2019 18:01
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 липня 2019 18:03
Коментар щодо відміни: дискваліфікація всіх учасників, закупівля скасовується
Документи:
25 липня 2019 18:03
Електронний підпис
25 липня 2019 18:02
Результати торгів 31.pdf