Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва (Реконструкція ТП та встановлення нових ІТП) (для 1 об’єкта) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
724 885,24 UAH
UA-2019-07-15-002094-b 89ca7b51f43946bc9de0d23c21592ffd
Допорогові закупівлі    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт замовника: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа замовника: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 12:18
Очікувана вартість: 724 885,24 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва (Реконструкція ТП та встановлення нових ІТП) (для 1 об’єкта) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 рік.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, Київ, м.Київ, вул Лисківська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Дата подання: 17 липня 2019 16:13
Дата відповіді: 18 липня 2019 17:39
Шановний замовник! Вивчивши Вашу інструкцію, ми виявили окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. В інструкції щодо проведення торгів виявлено дискримінаційну вимогу, що значно обмежують коло потенційних учасників та у свою чергу призведе в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів. Проаналізувавши декілька інструкцій прослідковується на диво однакове та дослівне формулювання кваліфікаційних вимог. Що наводить на думку підготовки документацій однією особою та на користь «вибраних» учасників, які будуть відповідати саме таким вимогам. Враховуючи те, що відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» САМЕ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ВАШОЇ УСТАНОВИ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за складання, затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, тому така ідентичність у формулювання вимог суперечить Закону та принципам публічних закупівель. Витяг з тексту документації, де виявлено дискримінаційні вимоги Додаток 1 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» пункт 2, наявність досвіду виконання аналогічних договорів, далі по тексту «Інформацію надати у вигляді довідки на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника у формі таблиці 1, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічними слід вважати договори, в рамках яких виконувались роботи з будівництва чи реконструкції, чи технічного переоснащення, чи капітального ремонту теплових пунктів або котелень, або мереж теплопостачання, або гарячого водопостачання. Учаснику необхідно підтвердити досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості не менше ніж на 20-ти об’єктах у період 2017-2019 роки.» Просимо надати роз’яснення згідно яких норм чинного законодавства Замовником вимагається досвід виконання робіт по аналогічним договорам у кількості саме не менше ніж на 20-ти об’єктах, та внести відповідні зміни так як ця вимога являється дискримінаційною. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до органів аудиторської служби та Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги, виконують роботи неналежної якості. Якщо не встановлювати критерії виконання обсягів основних робіт, то фактично до участі в аукціоні повинні допускатися як підприємства, які виконували значні обсяги, так і ті, які надавали такого роду послуги в дрібних об’ємах, які не співмірні з обсягами цієї закупівлі. Враховуючи високе громадське значення даного міського проекту, від здійснення якісних робіт залежить якість надання послуг мешканцям міста та впливає на їх вартість.
Замовником протягом 3-х років проводяться допорогові торги через систему «Прозоро» на виконання БМР з встановлення ІТП з такими вимогами. За цей час близько 10 підрядних організацій залучились до виконання робіт, за результатами торгів підтвердили кваліфікацію та виконали роботи по встановлено близько 200 ІТП.
Таким чином, встановлену вимогу дискримінаційною не вважаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ" 669 792,00
UAH з ПДВ
669 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 701 384,00
UAH з ПДВ
701 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 14:36
sign.p7s
22 липня 2019 14:34
4.Копії актів КБ-2в ч.4.pdf
22 липня 2019 14:34
3.Копії актів КБ-2в ч.3.pdf
22 липня 2019 14:34
1.Копії актів КБ-2в ч.1.pdf
22 липня 2019 14:34
28.Копія договору 100.pdf
22 липня 2019 14:34
36.Копія договору 203.pdf
22 липня 2019 14:34
30.Копія договору 131.pdf
22 липня 2019 14:34
27.Копія договору 94.PDF
22 липня 2019 14:34
35.Копія договору 185.pdf
22 липня 2019 14:34
2.Копії актів КБ-2в ч.2.pdf
22 липня 2019 14:34
33.Копія договору 180.PDF
22 липня 2019 14:34
29.Копія договору 120.PDF
22 липня 2019 14:34
37.Копія договору 204.pdf
22 липня 2019 14:34
32.Копія договору 156.PDF
22 липня 2019 14:34
31.Копія договору 132.PDF
22 липня 2019 14:34
34.Копія договору 184.PDF
22 липня 2019 14:34
22.Статут.PDF
22 липня 2019 14:34
10.Дозвіл.PDF
22 липня 2019 14:34
21.Ліцензія+гар. лист.pdf
22 липня 2019 14:34
17.Довідка ЄДР.PDF
22 липня 2019 14:34
18.Довідка ЄДРПОУ.PDF
22 липня 2019 14:34
100.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 15:35
7. Проект договору.pdf
22 липня 2019 15:35
5. Довідки.pdf
22 липня 2019 15:34
3.2. Довідка робітники.pdf
22 липня 2019 15:34
6. Правомочність.pdf
22 липня 2019 15:34
4.3. Дозволи.pdf
22 липня 2019 15:34
4.1. Ліцензія.pdf
22 липня 2019 15:34
3.1. Довідка інженери.pdf
22 липня 2019 15:34
2.5 Досвід ч.4.pdf
22 липня 2019 15:34
2.4 Досвід ч.3.pdf
22 липня 2019 15:34
2.3 Досвід ч 2.2.pdf
22 липня 2019 15:34
2.2 Досвід ч.2.1.pdf
22 липня 2019 15:34
2.1 Досвід ч.1.pdf
22 липня 2019 15:34
0. Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
#18019170
Очікує рішення 669 792,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:39

Інформація про відміну

Дата скасування
29 липня 2019 15:55
Причина скасування
Закупівля відміняється в зв’язку із зміною предмету закупівлі.
Документи
29 липня 2019 15:52 Результати торгів 30_відміна.pdf
29 липня 2019 15:55 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку