ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт ФАПу по вул.Центральна,35 с.Добре Баштанського району Миколаївської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Очікувана вартість
566 800,00 UAH
UA-2019-07-15-002047-b cb0523f510284c78b943c2940ce022ac
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження замовника: 56100, Україна, Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа замовника: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 14:34
Очікувана вартість: 566 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт ФАПу по вул.Центральна,35 с.Добре Баштанського району Миколаївської області (фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об»єднаних територіальних громад)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт ФАПу по вул.Центральна,35 с.Добре Баштанського району Миколаївської області (фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об»єднаних територіальних громад)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється після виконання робіт протягом 15 календарних днів в розмірі 100% Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 552 121,00
UAH з ПДВ
534 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧЕРІН АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 555 000,00
UAH з ПДВ
535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 15:41
2_НАКАЗ_.pdf
23 липня 2019 15:41
Ед.налог_.pdf
23 липня 2019 15:41
ВЫПИСКА__.pdf
22 липня 2019 18:47
сертификаті.zip
22 липня 2019 18:47
IMG_0001.rar
22 липня 2019 18:47
IMG_0002.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 12:59
sign.p7s
22 липня 2019 12:58
наявність досвіду.pdf
21 липня 2019 23:38
sign.p7s
21 липня 2019 23:34
сертифікат rockwool.pdf
21 липня 2019 23:34
пропозиція ел.торгів.pdf
21 липня 2019 23:34
наявність досвіду.pdf
21 липня 2019 23:34
загальні відомості.pdf
21 липня 2019 23:34
екологія.pdf
21 липня 2019 23:34
гарантійний лист.pdf
21 липня 2019 23:34
відсутність статуту.pdf
21 липня 2019 23:34
аналогічні договора.pdf
21 липня 2019 23:34
Certificate-profnastil-UkrSEPRO.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРОВОРНА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
#2786315961
Відхилено 534 121,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:28
ФОП "ЧЕРІН АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3018412213
Переможець 535 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:29

Документи

25 липня 2019 10:28
sign.p7s
25 липня 2019 10:27
протокол №168.pdf

Документи

25 липня 2019 10:29
sign.p7s
25 липня 2019 10:29
протокол №168.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕРІН АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#3018412213
535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 10:29
sign.p7s
25 липня 2019 10:29
протокол №168.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 14:48
договор 220.pdf укладений
31 липня 2019 14:47
договорна цена.pdf укладений
31 липня 2019 14:46
дод.угода№4-153.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:24
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2019 17:07
дод.угода №4-153.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 17:06
sign.p7s зміни до договору
25 жовтня 2019 16:23
дод.угода №3-110.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:22
sign.p7s зміни до договору
21 серпня 2019 10:55
дод.угода №2-86 .pdf зміни до договору
21 серпня 2019 10:53
sign.p7s зміни до договору
01 серпня 2019 12:01
додаткова угода №1-73.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.З п.4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до розділу 2 Договору, доповнити п.2.4 наступного змісту: «Аванс на послуги встановлено в розмірі 30% від суми 535 000,00 грн. відповідно до постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в сумі 160 500,00 грн. (сто шістдесят тисяч п’ятсот грн. 00 коп. ) без ПДВ »
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п.З ч. 4, ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», про наступне: 1. Додаток до Договору № 220 від 31.07.2019 року, а саме: Календарний графік виконаних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ФАПу по вулиці Центральна, 35 в с. Добре Баштанського району Миколаївської області» - вважати таким, який є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п. 4 ч. 4 ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», про наступне: 1. Внести зміни до п. 3.1 Розділу 3 «Терміни виконання робіт та місце їх надання» та викласти його в новій редакції: «Строк виконання робіт до 08.11.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.п.З ч. 4, ст.. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», про наступне: 1. Зменшити ціну Договору № 220 від 31.07.2019 року, вказану у п.2.1 розділу 2 на суму 19 738 грн. 00 коп. (дев’ятнадцять тисяч сімсот тридцять вісім грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку