Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з розробки проекту: «Реконструкція вузла вводу з встановленням обліку теплової енергії в житловому будинку в м. Вінниця»
Очікувана вартість
287 280,00 UAH
UA-2019-07-15-002037-b 6d30ba2ef8f04fda9f9c2814589d3166
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мазур

+380674911790 mazur.nata22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Наталія Мазур
+380674911790
mazur.nata22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Проектна документація має бути розроблена у повному обсязі і у форматі який передбачений будівельними нормами і правилами та технічними умовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з розробки проекту: «Реконструкція вузла вводу з встановленням обліку теплової енергії в житловому будинку в м. Вінниця». (Джерело фінансування - кошти підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. 600-річчя, 13, Вінниця, Вінницька область, 21100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник сплачує аванс в розмірі 50% від загальної вартості протягом 10 календарних днів після підписання договору Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг остаточний платіж в розмірі 50% від загальної вартості робіт, протягом 5 календарних днів після передачі Замовнику проектної документації та підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 5 Календарні 50

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
Переможець 287 280,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 17:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 17:06