Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по вул.Перемоги,92, (пас.), м.Запоріжжя
Очікувана вартість
1 475 865,60 UAH
UA-2019-07-15-001809-b 7df5c1256e6e4a2abff91021febbe26a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 475 865,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового фонду: заміна ліфта житлового будинку розташованого по вул.Перемоги,92, (пас.), м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Перемоги,92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" 1 402 143,72
UAH з ПДВ
1 402 143,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 14:32
9.Дод.7 Дозвіл на обр..pdf
19 липня 2019 14:32
7.4.Ліцензія СЛС.PDF
19 липня 2019 14:32
7.3.Дозвіл2.PDF
19 липня 2019 14:32
7.3.Дозвіл1.PDF
19 липня 2019 14:32
7.2. Витяг ПДВ.pdf
19 липня 2019 14:32
7.1. СТАТУТ.pdf
19 липня 2019 14:32
4.Дод.4 Д субп..pdf
19 липня 2019 14:32
3.Розр ДЦ.pdf
19 липня 2019 14:32
3.Додаток 3(1).XLS
19 липня 2019 14:32
3.Дод.3 Перемоги,92.rar
19 липня 2019 14:32
2.Видаткові накладні.pdf
19 липня 2019 14:32
1.Дод.1 ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
Переможець 1 402 143,72
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
1 402 143,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 10:36
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 08:14
ДУ№4 до Договору №012-19-162 від 14.08.2019р.PDF зміни до договору
17 липня 2020 08:12
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 11:47
ДУ№3 до Договору №012-19-162 від 14.08.2019р.PDF зміни до договору
10 липня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 16:43
ДУ№2 до Договору №012 19 162 від 14.08.19р.PDF зміни до договору
12 березня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 11:55
ДУ№1 до Договору №012 19 162 від 14.08.19р.PDF зміни до договору
13 січня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 13:58
Договір №012-19-162 від 14.08.2019.PDF укладений
14 серпня 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору, строку виконання робіт, зміни банківських реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 012/19/162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 012/19/162
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів та обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 012/19/162
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зменшення ціни договору, викладення Додатку№4 “Договірна ціна” до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 012/19/162
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 386 873,39
UAH (в тому числі ПДВ 231 145,57 UAH)