Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-07-15-001769-b 3bc3b9a3f95143dc92b12ae652937220
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гаркава Наталія Володимирівна

+380445301554 gimntroeschina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гімназія "Троєщина" ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22906267
Вебсайт: http://troeschyna.kiev.ua/
Місцезнаходження: 02232, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 14-В
Контактна особа: Гаркава Наталія Володимирівна
+380445301554
gimntroeschina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 18:30
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:23
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Придбання канцелярських товарів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, Київ, вул. Цвєтаєвої, 14-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:37
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Усі технічні та якісні показники аналогу (еквіваленту) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Отже, розглядатимуться всі надані пропозиції, але не гіршої якості. Про що нами було зазначено в оголошені.
2) Для нас не має значення є учасник платником ПДВ чи ні. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна, 20% ПДВ до запропонованої ним ціни не додається. Розглядається найнижча ціна, що подається учасником в незалежності від того який статус платника ПДВ він має. Якщо Учасником закладено ПДВ, то пропозиція розглядається з врахуванням ПДВ. В оголошені нами було виділено: "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо."
З повагою тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 4 930,80
UAH з ПДВ
4 769,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 324,40
UAH з ПДВ
4 769,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 15:58
Оновлена пропозиція.pdf
19 липня 2019 14:58
Електронний підпис
18 липня 2019 10:50
Crystal PRO80 - C class- ТТХ.pdf
18 липня 2019 10:50
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2019 10:50
СЭС по IP A3 Tecnis Copier.pdf
18 липня 2019 10:50
СЭС бум.pdf
18 липня 2019 10:50
проект Договору.pdf
18 липня 2019 10:50
Лист підтвердження.pdf
18 липня 2019 10:50
Лист гарантія.pdf
18 липня 2019 10:50
Дистриб’ютори2.pdf
18 липня 2019 10:50
Дистриб’ютори1.pdf
18 липня 2019 10:50
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2019 10:50
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2019 10:50
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 18:29
Електронний підпис
19 липня 2019 18:29
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 4 769,22
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:51

Документи

23 липня 2019 12:51
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
4 769,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2019 12:51
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
12 серпня 2019 13:25