Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-07-15-001769-b ● 3bc3b9a3f95143dc92b12ae652937220
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гімназія "Троєщина" ІІ-ІІІ ступенів Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22906267 |
Вебсайт: | http://troeschyna.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 14-В |
Контактна особа: |
Гаркава Наталія Володимирівна +380445301554 gimntroeschina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Придбання канцелярських товарів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, Київ, вул. Цвєтаєвої, 14-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 16:09 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ канцтовари.docx |
15 липня 2019 16:09 |
Оголошення канцтоври.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:37
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Усі технічні та якісні показники аналогу (еквіваленту) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Отже, розглядатимуться всі надані пропозиції, але не гіршої якості. Про що нами було зазначено в оголошені.
2) Для нас не має значення є учасник платником ПДВ чи ні. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна, 20% ПДВ до запропонованої ним ціни не додається. Розглядається найнижча ціна, що подається учасником в незалежності від того який статус платника ПДВ він має. Якщо Учасником закладено ПДВ, то пропозиція розглядається з врахуванням ПДВ. В оголошені нами було виділено: "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо."
З повагою тендерний комітет.
1) Усі технічні та якісні показники аналогу (еквіваленту) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Отже, розглядатимуться всі надані пропозиції, але не гіршої якості. Про що нами було зазначено в оголошені.
2) Для нас не має значення є учасник платником ПДВ чи ні. Ціна неплатника ПДВ розглядається як остаточна, 20% ПДВ до запропонованої ним ціни не додається. Розглядається найнижча ціна, що подається учасником в незалежності від того який статус платника ПДВ він має. Якщо Учасником закладено ПДВ, то пропозиція розглядається з врахуванням ПДВ. В оголошені нами було виділено: "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару до Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо."
З повагою тендерний комітет.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Переможець |
4 769,22
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
12 серпня 2019 13:25
|