Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-07-15-001767-b 1ba021fd28904ffca5717e1275c3d1d0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000

0000000000000 0000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 0000000, 000000000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000
0000000000000
0000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Обґрунтування
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:04
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

15 липня 2019 16:44
00000000
15 липня 2019 16:09
000000000000000000000000
15 липня 2019 16:09
0000000000000
15 липня 2019 16:09
000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-02-000007 ● b8e516716d974863bf09eb164f40ae03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.09.2019 № 30

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 02.09.2019 № 30

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-15-001767-b 15.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-24 17:47:08

Щодо обгрунтування застосування переговорної процедури по закупівлі ідентифікатор: UA-2019-07-15-001767-b та доповнення в частині джерела фінансування "кошти державного бюджету"

За результатами проведеного моніторингу ID моніторингу: UA-M-2019-09-02-000007, термін здійснення моніторингу: 2 вер 12:17 – 24 вер 00:00 та за висновками проведеного моніторингу (дата публікації висновку: 17 вер 11:56) було виявлено наступні порушення: за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Щодо пункту про порушення в частині вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до циклу проведення Відкритих торгів з публікацією на англійській мові 28.06.2019 року був останній день прийому пропозицій від учасників. Відповідно до рішення згідно протоколу №59 від 27.06.2019 року розгляд Документів, що підтверджують кваліфікацію учасників (крім цінових пропозицій) розпочався з 01.07.2019 року, станом на 04.07.2019 року всі документи надані учасниками було розглянуто (документи знаходяться у відкритому доступі на сайті ProZorro).
За результатами прийому пропозицій документи на участь у Відкритих торгах з публікацією на англійській мові маємо 2 (два) учасника, а саме: ТОВ "СУМИЛІСОЗАГОТІВЛЯ" та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО»
За результатами вивчення документів відповідності кваліфікаційним вимогам учасників згідно вимог Тендерної документації затвердженої Протоколом №49 від 28.05.2019 р. засідання тендерного комітету КЕВ м.Суми виявлено наступне.
Учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не надано тендерного забезпечення, хоча таке вимагалось відповідно до р.3 п.2 Тендерної документації.
Згідно ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «замовник відхиляє тендерну пропозиції в разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Необхідно відхилити участь в процедурі закупівлі учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО»
Враховуючи вищевикладене та відповідно до ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися в разі: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Оскільки за результатами прийому пропозицій на етап прекваліфікації вийшло 2 (два) учасника, один з яких, а саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не виконано вимог тендерної документації, а саме не надано тендерного забезпечення в розмірі 24 243,75 грн (двадцять чотири тисячі двісті сорок три гривні 75 копійок) вважати Відкриті торги з публікацією на англійській мові згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (паливна деревина) (Wood (fuel wood)) на очікувану суму 2 424 375 грн з ПДВ на очікувану кількість товару 3030 м3 , індентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, дата початку процедури 28 травня 2019 року, такими, що не відбулись.
26.04.2019 року була розпочата процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-26-001863-a. За результатами прийому пропозицій, жоден учасник не надав пропозицій. Тому автоматично системою визначено процедуру таку, що не відбулась.
28.05.2019 розпочата нова процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, та з врахуванням ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі визначена така, що не відбулась. Отже процедура закупівлі відкриті торги були двічі проведені але не відбулись, що являється підставою в проведенні процедури закупівлі шляхом застосування переговорної процедури.
Відповідно до ст.35 ч.4 «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується в разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до порушенння в частині правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення згідно вимог пункту 2 наказу № 490. Необхідно внести зміни в Повідомлення в частині «джерело фінансування: кошти державного бюджету»

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо обгрунтування застосування переговорної процедури по закупівлі ідентифікатор: UA-2019-07-15-001767-b та доповнення в частині джерела фінансування "кошти державного бюджету" За результатами проведеного моніторингу ID моніторингу: UA-M-2019-09-02-000007, термін здійснення моніторингу: 2 вер 12:17 – 24 вер 00:00 та за висновками проведеного моніторингу (дата публікації висновку: 17 вер 11:56) було виявлено наступні порушення: за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Щодо пункту про порушення в частині вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до циклу проведення Відкритих торгів з публікацією на англійській мові 28.06.2019 року був останній день прийому пропозицій від учасників. Відповідно до рішення згідно протоколу №59 від 27.06.2019 року розгляд Документів, що підтверджують кваліфікацію учасників (крім цінових пропозицій) розпочався з 01.07.2019 року, станом на 04.07.2019 року всі документи надані учасниками було розглянуто (документи знаходяться у відкритому доступі на сайті ProZorro). За результатами прийому пропозицій документи на участь у Відкритих торгах з публікацією на англійській мові маємо 2 (два) учасника, а саме: ТОВ "СУМИЛІСОЗАГОТІВЛЯ" та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» За результатами вивчення документів відповідності кваліфікаційним вимогам учасників згідно вимог Тендерної документації затвердженої Протоколом №49 від 28.05.2019 р. засідання тендерного комітету КЕВ м.Суми виявлено наступне. Учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не надано тендерного забезпечення, хоча таке вимагалось відповідно до р.3 п.2 Тендерної документації. Згідно ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «замовник відхиляє тендерну пропозиції в разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Необхідно відхилити участь в процедурі закупівлі учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» Враховуючи вищевикладене та відповідно до ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися в разі: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Оскільки за результатами прийому пропозицій на етап прекваліфікації вийшло 2 (два) учасника, один з яких, а саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не виконано вимог тендерної документації, а саме не надано тендерного забезпечення в розмірі 24 243,75 грн (двадцять чотири тисячі двісті сорок три гривні 75 копійок) вважати Відкриті торги з публікацією на англійській мові згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (паливна деревина) (Wood (fuel wood)) на очікувану суму 2 424 375 грн з ПДВ на очікувану кількість товару 3030 м3 , індентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, дата початку процедури 28 травня 2019 року, такими, що не відбулись. 26.04.2019 року була розпочата процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-26-001863-a. За результатами прийому пропозицій, жоден учасник не надав пропозицій. Тому автоматично системою визначено процедуру таку, що не відбулась. 28.05.2019 розпочата нова процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, та з врахуванням ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі визначена така, що не відбулась. Отже процедура закупівлі відкриті торги були двічі проведені але не відбулись, що являється підставою в проведенні процедури закупівлі шляхом застосування переговорної процедури. Відповідно до ст.35 ч.4 «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується в разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до порушенння в частині правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення згідно вимог пункту 2 наказу № 490. Необхідно внести зміни в Повідомлення в частині «джерело фінансування: кошти державного бюджету»

2019-09-26 10:18:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 17:04

Документи

15 липня 2019 17:04
00000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 17:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2019 17:04
00000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
03 січня 2020 17:37
00000000 зміни до договору
19 листопада 2019 10:40
000000000000 зміни до договору
19 листопада 2019 10:31
00000000 зміни до договору
04 листопада 2019 12:39
000000000000000000000000000000 зміни до договору
04 листопада 2019 12:37
00000000 зміни до договору
02 жовтня 2019 16:06
0000000000000000000000 зміни до договору
02 жовтня 2019 16:04
00000000 укладений
26 липня 2019 16:56
0000000000000000000000000 укладений
26 липня 2019 16:51
0000000000000000 укладений
26 липня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 0000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ