Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 0000000, 000000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000 0000000000000 0000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 17:04 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 липня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
15 липня 2019 16:44 |
00000000 |
15 липня 2019 16:09 |
000000000000000000000000 |
15 липня 2019 16:09 |
0000000000000 |
15 липня 2019 16:09 |
000000000000000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-02-000007 ● b8e516716d974863bf09eb164f40ae03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2019 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.09.2019 № 30
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 02.09.2019 № 30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-15-001767-b 15.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-24 17:47:08
Щодо обгрунтування застосування переговорної процедури по закупівлі ідентифікатор: UA-2019-07-15-001767-b та доповнення в частині джерела фінансування "кошти державного бюджету"
За результатами проведеного моніторингу ID моніторингу: UA-M-2019-09-02-000007, термін здійснення моніторингу: 2 вер 12:17 – 24 вер 00:00 та за висновками проведеного моніторингу (дата публікації висновку: 17 вер 11:56) було виявлено наступні порушення: за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Щодо пункту про порушення в частині вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до циклу проведення Відкритих торгів з публікацією на англійській мові 28.06.2019 року був останній день прийому пропозицій від учасників. Відповідно до рішення згідно протоколу №59 від 27.06.2019 року розгляд Документів, що підтверджують кваліфікацію учасників (крім цінових пропозицій) розпочався з 01.07.2019 року, станом на 04.07.2019 року всі документи надані учасниками було розглянуто (документи знаходяться у відкритому доступі на сайті ProZorro).
За результатами прийому пропозицій документи на участь у Відкритих торгах з публікацією на англійській мові маємо 2 (два) учасника, а саме: ТОВ "СУМИЛІСОЗАГОТІВЛЯ" та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО»
За результатами вивчення документів відповідності кваліфікаційним вимогам учасників згідно вимог Тендерної документації затвердженої Протоколом №49 від 28.05.2019 р. засідання тендерного комітету КЕВ м.Суми виявлено наступне.
Учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не надано тендерного забезпечення, хоча таке вимагалось відповідно до р.3 п.2 Тендерної документації.
Згідно ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «замовник відхиляє тендерну пропозиції в разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Необхідно відхилити участь в процедурі закупівлі учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО»
Враховуючи вищевикладене та відповідно до ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися в разі: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Оскільки за результатами прийому пропозицій на етап прекваліфікації вийшло 2 (два) учасника, один з яких, а саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не виконано вимог тендерної документації, а саме не надано тендерного забезпечення в розмірі 24 243,75 грн (двадцять чотири тисячі двісті сорок три гривні 75 копійок) вважати Відкриті торги з публікацією на англійській мові згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (паливна деревина) (Wood (fuel wood)) на очікувану суму 2 424 375 грн з ПДВ на очікувану кількість товару 3030 м3 , індентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, дата початку процедури 28 травня 2019 року, такими, що не відбулись.
26.04.2019 року була розпочата процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-26-001863-a. За результатами прийому пропозицій, жоден учасник не надав пропозицій. Тому автоматично системою визначено процедуру таку, що не відбулась.
28.05.2019 розпочата нова процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, та з врахуванням ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі визначена така, що не відбулась. Отже процедура закупівлі відкриті торги були двічі проведені але не відбулись, що являється підставою в проведенні процедури закупівлі шляхом застосування переговорної процедури.
Відповідно до ст.35 ч.4 «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується в разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до порушенння в частині правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення згідно вимог пункту 2 наказу № 490. Необхідно внести зміни в Повідомлення в частині «джерело фінансування: кошти державного бюджету»
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо обгрунтування застосування переговорної процедури по закупівлі ідентифікатор: UA-2019-07-15-001767-b та доповнення в частині джерела фінансування "кошти державного бюджету" За результатами проведеного моніторингу ID моніторингу: UA-M-2019-09-02-000007, термін здійснення моніторингу: 2 вер 12:17 – 24 вер 00:00 та за висновками проведеного моніторингу (дата публікації висновку: 17 вер 11:56) було виявлено наступні порушення: за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Щодо пункту про порушення в частині вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до циклу проведення Відкритих торгів з публікацією на англійській мові 28.06.2019 року був останній день прийому пропозицій від учасників. Відповідно до рішення згідно протоколу №59 від 27.06.2019 року розгляд Документів, що підтверджують кваліфікацію учасників (крім цінових пропозицій) розпочався з 01.07.2019 року, станом на 04.07.2019 року всі документи надані учасниками було розглянуто (документи знаходяться у відкритому доступі на сайті ProZorro). За результатами прийому пропозицій документи на участь у Відкритих торгах з публікацією на англійській мові маємо 2 (два) учасника, а саме: ТОВ "СУМИЛІСОЗАГОТІВЛЯ" та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» За результатами вивчення документів відповідності кваліфікаційним вимогам учасників згідно вимог Тендерної документації затвердженої Протоколом №49 від 28.05.2019 р. засідання тендерного комітету КЕВ м.Суми виявлено наступне. Учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не надано тендерного забезпечення, хоча таке вимагалось відповідно до р.3 п.2 Тендерної документації. Згідно ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «замовник відхиляє тендерну пропозиції в разі якщо: учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником». Необхідно відхилити участь в процедурі закупівлі учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» Враховуючи вищевикладене та відповідно до ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися в разі: допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Оскільки за результатами прийому пропозицій на етап прекваліфікації вийшло 2 (два) учасника, один з яких, а саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ПАЛИВОКОМУНЕНЕРГО» не виконано вимог тендерної документації, а саме не надано тендерного забезпечення в розмірі 24 243,75 грн (двадцять чотири тисячі двісті сорок три гривні 75 копійок) вважати Відкриті торги з публікацією на англійській мові згідно коду ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (паливна деревина) (Wood (fuel wood)) на очікувану суму 2 424 375 грн з ПДВ на очікувану кількість товару 3030 м3 , індентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, дата початку процедури 28 травня 2019 року, такими, що не відбулись. 26.04.2019 року була розпочата процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-26-001863-a. За результатами прийому пропозицій, жоден учасник не надав пропозицій. Тому автоматично системою визначено процедуру таку, що не відбулась. 28.05.2019 розпочата нова процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-28-001701-a, та з врахуванням ст.28 ч.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.30 ч.1 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.31 ч.1.п.5 «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі визначена така, що не відбулась. Отже процедура закупівлі відкриті торги були двічі проведені але не відбулись, що являється підставою в проведенні процедури закупівлі шляхом застосування переговорної процедури. Відповідно до ст.35 ч.4 «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується в разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до порушенння в частині правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення згідно вимог пункту 2 наказу № 490. Необхідно внести зміни в Повідомлення в частині «джерело фінансування: кошти державного бюджету»
2019-09-26 10:18:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
03 січня 2020 17:37
|
00000000 | зміни до договору |
19 листопада 2019 10:40
|
000000000000 | зміни до договору |
19 листопада 2019 10:31
|
00000000 | зміни до договору |
04 листопада 2019 12:39
|
000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 листопада 2019 12:37
|
00000000 | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:06
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:04
|
00000000 | укладений |
26 липня 2019 16:56
|
0000000000000000000000000 | укладений |
26 липня 2019 16:51
|
0000000000000000 | укладений |
26 липня 2019 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |