Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт, облаштування та благоустрій сходинок прибудинкової території КНП "ДЦПМСД № 7» ДМР за адресою: м. Дніпро, вулиця Краснопільська, 6б
Очікувана вартість
286 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001666-b ● 2dd87de9383e4c5894c3e72c6c8b6af0
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899888 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б |
Контактна особа: |
Світлана Молчанова +380567673128 dcpmsd7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 12:04 |
Очікувана вартість: | 286 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт, облаштування та благоустрій сходинок прибудинкової території КНП "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» ДМР за адресою: м. Дніпро, вулиця Краснопільська, 6Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Краснопільська, 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:09 |
деф.акт.pdf | |
19 липня 2019 15:07 |
Зміни внесенні в тд.docx | |
19 липня 2019 15:07 |
тд Поточний ремонт та благоустрій.docx | |
15 липня 2019 15:50 |
Договір Поточний ремонт проект.doc |
19 липня 2019 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
19 липня 2019 15:09 |
деф.акт.pdf
|
||||
19 липня 2019 15:07 |
Зміни внесенні в тд.docx
|
||||
19 липня 2019 15:07 |
тд Поточний ремонт та благоустрій.docx
|
||||
15 липня 2019 15:50 |
Договір Поточний ремонт проект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-001666-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41436140
Дата подання: 09 серпня 2019 12:01
Порушення Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
Порушення Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
Порушення Стаття 22. Тендерна документація
Порушення Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
Порушення Стаття 29. Електронний аукціон
Не закон дискваліфікація та дискримінаційні вимоги.
Протокол № 169/19 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомого №7» Дніпровської міської ради
м. Дніпро 07 серпня 2019 р.
зазначено що:
а саме: 1) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасником надано Тендерну пропозицію (вих..№ 051/07 від 26.07.2019р.) форма якої не відповідає вимогам тендерної документації (02.08.2019р. завантажено форму Тендерної пропозиції відповідно умов тендерної документації);
питання: що саме не так? Саме? є два варіанти цінової пропозиції. ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" платника єдиного налогу зі ставкою 5%. В ціновій пропозиції ви написали з ПДВ 20% і без ПДВ. Так як ми не платника 20% цей рядок прибрали .. але в ціновій пропозиції за результатами торгів цей рядок ми залишили, Питання ще раз. ЩО САМЕ НЕ ТАК?
2) відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «...Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника)». Учасником в складі пропозиції надано довідку (вих.№ 063/17 від 26.07.2019р.) в якій не зазначено інформацію про наявність складських або виробничих приміщень учасника, що невідповідає вимогам тендерної документації;
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" надоно лит дє повідомляе щодо місцезнаходження машин та механізмів, знаходяться в межах Дніпропетровської області. Доставка, навантаження, розвантаження товарів, матеріалів, виробів та конструкцій здійснюється транспортом та силами постачальника і включається до їх вартості.
де в законі прописано що підприємство обязаноо мати транспорт ще й на території конкретної області ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про прозорро. ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ШДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ ТРАНСПОРТ?
) відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації «З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси», учасником в складі пропозиції надано довідку (вих.№ 045/17 від 26.07.2019р., в якій не зазначено інформацію щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси; крім того учасником в складі пропозиції надано довідку на фірмовому бланку, в якій наявна назва іншої компанії, яка не є учасником даної закупівлі (зміна завантажена 02.08.2019р
Інформаційний лист
про оренду складських приміщення
ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» повідомляє, що в межах чинного законодавства України відсутні посилання на обов'язкову оренду складських приміщення для ведення підприємницької діяльності. Власний склад - неминуча стаття витрат для бізнесу (оренда складу, заробітна плата, витрати на опалення, витрати на електроенергію та інші витрати). Всі права і обов'язки ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" наведено у статуті зареєстрованого «Департаментом адміністративних послуг та дозволених процедур Дніпропетровської міської раді». Таким чином повідомляємо що ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» діє в межах норм чинного законодавства, та не зобов'язані мати власні або орендовані складські приміщення.
де в законі прописано що підприємство зобов'язано мати або орендувати склад ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про "Прозорро". ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ складське приміщення?
Стаття 22. Тендерна документація
п.3. ..Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
.....Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
п3. ...Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
(5 дней).
Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
п.4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбіль
Строк розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2019 до 08.08.2019.
це порушення закону про "ПРОЗОРРО" стаття 29 п.4, так як розгляд пропозиції перевищила термін 5 днів.
Порушення Стаття 29. Електронний аукціон
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
м. Дніпро 07 серпня 2019 р.
зазначено що:
а саме: 1) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасником надано Тендерну пропозицію (вих..№ 051/07 від 26.07.2019р.) форма якої не відповідає вимогам тендерної документації (02.08.2019р. завантажено форму Тендерної пропозиції відповідно умов тендерної документації);
питання: що саме не так? Саме? є два варіанти цінової пропозиції. ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" платника єдиного налогу зі ставкою 5%. В ціновій пропозиції ви написали з ПДВ 20% і без ПДВ. Так як ми не платника 20% цей рядок прибрали .. але в ціновій пропозиції за результатами торгів цей рядок ми залишили, Питання ще раз. ЩО САМЕ НЕ ТАК?
2) відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «...Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника)». Учасником в складі пропозиції надано довідку (вих.№ 063/17 від 26.07.2019р.) в якій не зазначено інформацію про наявність складських або виробничих приміщень учасника, що невідповідає вимогам тендерної документації;
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" надоно лит дє повідомляе щодо місцезнаходження машин та механізмів, знаходяться в межах Дніпропетровської області. Доставка, навантаження, розвантаження товарів, матеріалів, виробів та конструкцій здійснюється транспортом та силами постачальника і включається до їх вартості.
де в законі прописано що підприємство обязаноо мати транспорт ще й на території конкретної області ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про прозорро. ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ШДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ ТРАНСПОРТ?
) відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації «З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси», учасником в складі пропозиції надано довідку (вих.№ 045/17 від 26.07.2019р., в якій не зазначено інформацію щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси; крім того учасником в складі пропозиції надано довідку на фірмовому бланку, в якій наявна назва іншої компанії, яка не є учасником даної закупівлі (зміна завантажена 02.08.2019р
Інформаційний лист
про оренду складських приміщення
ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» повідомляє, що в межах чинного законодавства України відсутні посилання на обов'язкову оренду складських приміщення для ведення підприємницької діяльності. Власний склад - неминуча стаття витрат для бізнесу (оренда складу, заробітна плата, витрати на опалення, витрати на електроенергію та інші витрати). Всі права і обов'язки ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" наведено у статуті зареєстрованого «Департаментом адміністративних послуг та дозволених процедур Дніпропетровської міської раді». Таким чином повідомляємо що ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» діє в межах норм чинного законодавства, та не зобов'язані мати власні або орендовані складські приміщення.
де в законі прописано що підприємство зобов'язано мати або орендувати склад ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про "Прозорро". ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ складське приміщення?
Стаття 22. Тендерна документація
п.3. ..Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
.....Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі
п3. ...Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
(5 дней).
Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
п.4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбіль
Строк розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2019 до 08.08.2019.
це порушення закону про "ПРОЗОРРО" стаття 29 п.4, так як розгляд пропозиції перевищила термін 5 днів.
Порушення Стаття 29. Електронний аукціон
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-15-001666-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41436140
Дата подання: 19 серпня 2019 13:06
Порушення до Закону України "Про публічні закупівлі"
1_ Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) відкриті торги зобов'язаний протягом 3-х днів через систему обов'язково надати відповідь.
Дата публікації вимоги від 09.08.19, 12:01. Минуло 10 днів.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЕГРПОУ: 37899888
неодноразово порушує Закону України "Про публічні закупівлі" за шо чинним законодавством передбачений штраф
2_ Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) відкриті торги Замовник зобов'язаний дотримуватись Закону України "Про публічні закупівлі"
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Штрафи в системі публічних закупівель ProZorro
За порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро передбачені штрафи, розмір яких залежить від конкретного порушення. Особи, до яких застосовується покарання в вигляді штрафу за недотримання процедур, передбачених системою публічних закупівель ProZorro — працівники, які безпосередньо здійснюють організацію та проведення процедур закупівель, тобто голова та члени Тендерного комітету та Уповноважені особи.
За що у системі публічних закупівель ProZorro передбачені штрафи
Адміністративним правопорушенням вважається недотримання Замовником процедур, визначених у наступних нормативно-правових актах:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року;
2. Наказ НАКАЗУ ДП «ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (та змін Документ 301-2019-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 20.03.2019)
За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.
ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» Вимагаємо аргументовану відповіді на всі вищевказані питання. Просимо надати відповіді у терміни згідно діючого заканодства і вимагаємо прийняти нас переможцями закупівлі, так як немає законних підстав дискваліфікації
Дискваліфікація ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» не законна і не правомірна. ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» повністью відповідає вимогам закупівлі. Вимагаємо визнати нас переможцями закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Дата публікації вимоги від 09.08.19, 12:01. Минуло 10 днів.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЕГРПОУ: 37899888
неодноразово порушує Закону України "Про публічні закупівлі" за шо чинним законодавством передбачений штраф
2_ Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) відкриті торги Замовник зобов'язаний дотримуватись Закону України "Про публічні закупівлі"
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Штрафи в системі публічних закупівель ProZorro
За порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро передбачені штрафи, розмір яких залежить від конкретного порушення. Особи, до яких застосовується покарання в вигляді штрафу за недотримання процедур, передбачених системою публічних закупівель ProZorro — працівники, які безпосередньо здійснюють організацію та проведення процедур закупівель, тобто голова та члени Тендерного комітету та Уповноважені особи.
За що у системі публічних закупівель ProZorro передбачені штрафи
Адміністративним правопорушенням вважається недотримання Замовником процедур, визначених у наступних нормативно-правових актах:
1. Закон України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року;
2. Наказ НАКАЗУ ДП «ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (та змін Документ 301-2019-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 20.03.2019)
За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати.
ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» Вимагаємо аргументовану відповіді на всі вищевказані питання. Просимо надати відповіді у терміни згідно діючого заканодства і вимагаємо прийняти нас переможцями закупівлі, так як немає законних підстав дискваліфікації
Дискваліфікація ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» не законна і не правомірна. ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» повністью відповідає вимогам закупівлі. Вимагаємо визнати нас переможцями закупівлі
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" |
249 128,00
UAH з ПДВ
|
249 128,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
284 649,72
UAH з ПДВ
|
284 649,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Носенко І.О. |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
286 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕХПРОМІНВЕСТ ПЛЮС" |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
286 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" #41436140 |
Відхилено |
249 128,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 11:04
|
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #3595212156 |
Переможець |
284 649,72
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:04
|
№3 до 24.09.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2019 10:21
|
Дод.уг. 2 дог.24-09 сходи.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2019 13:07
|
Дод.угода 24-09.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2019 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 15:46
|
Протокол механічна помилка.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2019 14:44
|
Договір 24-09.pdf | укладений |
25 вересня 2019 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол № 241/19 |
Номер договору про закупівлю: | 24-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 24-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |