Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (технічний нагляд за виконанням робіт з капітального ремонту лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівська, 50 в м. Луцьку, Волинської обл.)
Очікувана вартість
1 153 110,00 UAH
UA-2019-07-15-001406-b c124aa2f851446c0b6fa1297d29baca9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Кравчук

+380957170277 kravchukgalyna718@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43020245
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 50
Контактна особа: Галина Кравчук
+380957170277
kravchukgalyna718@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 липня 2019 12:07
Очікувана вартість: 1 153 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 765,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт з капітального ремонту лікувального корпусу КП «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради по вул. Львівська, 50 в м. Луцьку, Волинської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Розрахунки між Сторонами по даному Договору здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. 2. Замовник здійснює оплату робіт з технічного нагляду після прийняття ним робіт за Договором підряду, що оформлені актами за ф. КБ–2В та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт за ф. КБ-3 та погоджені Службою технічного нагляду підписом та печаткою. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 15:04
Документція.doc
15 липня 2019 15:04
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-001406-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 25 липня 2019 23:36
Про відхілення пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» через численні грубі порушення ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель PROZORRO
ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» в пропозиції допустив численні грубі порушення ДОКУМЕНТАЦІЇ
для проведення закупівлі через електронну систему публічних закупівель PROZORRO (далі Документації) , а саме:

1. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» порушило п. 8 Документації, а саме: «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. та п. 1 Додатку №1, а саме: «Додаток 1 «ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ» 1. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури: кваліфікація провідний інженер технічного нагляду.
У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється.
Порушення полягають в наступному:
Пропозиція ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не містить електронної (сканованої) копії Кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (інженера технічного нагляду).
Відсутність цього додатку є грубим порушенням вимог Документації, зокрема п. 7 та 8. Пропозиція учасника, яка не містить відповідних документів відхиляється.

2. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» взагалі не надало інформацію по переліку осіб, що будуть виконувати роботи з технічного нагляду. Зокрема не має жодних відомостей про інженера технічного нагляду, що буде виконувати роботу.
А якщо зважити на п. 1 цієї Вимоги, що не наданно копію Сертифікату Замовник не має можливості перевірити: А) хто буде задіяний в якості технагляду по виконанню робіт б) чи має цей інженер технічного нагляду право здійснювати роботи на будівельних об»ектах СС3 (кваліфікація: провідний інженер технічного нагляду)
Відсутність цієї інформації є грубим порушенням вимог Документації, зокрема п. 7 та 8. Пропозиція учасника, яка не містить відповідних документів відхиляється.
Довідка про персонал, що надана ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ», містить лише пояснення про те, що Тимченко М.О. має кваліфікаційний сертифікат інженера технагляду, який дає право на здійснення технічного нагляду на усіх об»єктах. Жодної інформації, що Тимченко М. О. буде задіяний від ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» в якості технагляду не має.
Цінова пропозиція ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» говорить, що Тимченко М. О. буде задіяний по цій роботі, лише в якості директора ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» та особи, що представляє його інтереси.
3. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» порушило п. 5 Додатку №1 Документації, а саме: «Усі документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі PDF (скановані або цифровані) та містити розбірливі зображення.»
Порушення полягають в наступному:
ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» в переліку документів надало статут (копія додається). Сторінки 5-19 не містять розбірливі зображення та не дають можливість Замовнику в повній мірі визначити суть документа.
Даний факт є грубим порушенням вимог Документації.
4. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» порушило п. 4 Додатку №1 Документації та п. 8 Документації, а саме: Надати «Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке:
- копію витягу … з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;»
Порушення полягають в наступному:
ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» в переліку документів надало витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців без підпису та печатки уповноваженої Учасником особи (додається).
Відсутність цієї інформації є грубим порушенням вимог Документації, зокрема п. 7 та 8, п. 4 Додатку №1. Пропозиція учасника, яка не містить відповідних документів відхиляється.
Також слід зазначити, що пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не підписана електронним цифровим підписом, що не дає можливість Замовнику визначити справжність документів, наданих ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ».

5. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» порушило п. 4 Додатку №1 Документації та п. 8 Документації, а саме: Надати «Інформацію у довільній формі (за підписом уповноваженої Учасником особи, з відбитком печатки Учасника (у разі наявності), який має містити достовірні відомості про таке: - цінова пропозиція за результатами аукціону згідно Додатку 3 до оголошення відповідно з технічними вимогами;
Порушення полягають в наступному:
ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» в переліку документів надало Цінову пропозицію без підпису та печатки уповноваженої Учасником особи на усіх сторінках (додається). Натомість, наприклад, проект договору чи виписка з ЄДРПОУ підписані та містять печатку на кожній сторінці.
Відсутність підпису на усіх сторінках є грубим порушенням вимог Документації, зокрема п. 7 та 8, п. 4 Додатку №1. Пропозиція учасника, яка не містить відповідних документів відхиляється.
Також слід зазначити, що пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» не підписана електронним цифровим підписом, що не дає можливість Замовнику підтвердити справжність документів, наданих ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ».
6. ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» при підготовці документів порушило п. 8 Документації, а саме: «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. та п. 1 Додатку №1.
Порушення полягають в наступному:
Усі документи, що містять підпис Уповноваженої особи та печатку (окрім сканкопій договорів про досвід та протокол зборів – 5 документів), надані ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ», містять накладення сканкопій підписів та печаток на попередньо скановані документи. Загалом використано 2 види таких накладень (підпис та печатка).
Про накладення підписів та печаток свідчать наступні факти:
1. Фон навколо підпису директора, який чітко видно при збільшенні картинки. Це стосується файлів: цінова пропозиція, довідка досвід роботи, довідка не платник ПДВ, довідка про персонал, лист гарантія техзавдання, лист гарантія істотні умови договору, проект договору.
2. При виділенні окремої частини картинки, підпис та печатка виділяються як окремий документ.
3. Форма та вид підпису і печатки на багатьох документах ідентична, що не можливо при підпису кожного окремого документу. Так наприклад це стосується: цінова пропозиція, довідка досвід роботи, довідка не платник ПДВ, довідка про персонал, лист гарантія техзавдання, лист гарантія істотні умови договору, проект договору.
4. Підпис та печатка повинні бути зверху тексту документу!!!!!!! Але в файлах (додаються) (цінова пропозиція, довідка досвід роботи, довідка не платник ПДВ, довідка про персонал, лист гарантія техзавдання, лист гарантія істотні умови договору, проект договору) текст документу зображений зверху підпису та печатки. Цього не може бути, якщо документ підписаний та відсканований правильно.

Як наслідок, маємо відсутність підпису на усіх сторінках вище перелічених документів та спробу фальшування документів. Це є грубим порушенням вимог Документації, зокрема п. 7 та 8, п. 4 Додатку №1. Пропозиція учасника, яка не містить відповідних документів відхиляється.

Підсумовуючи вище написане, прошу Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ», як таку, що містить численні грубі порушення Документації, що підпадають під п. 7 та 8 та вимагають відхилення.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

25 липня 2019 23:36
Витяг ЄДР.pdf
25 липня 2019 23:36
Статут.pdf
25 липня 2019 23:36
1. Цінова пропозиція.pdf
25 липня 2019 23:36
Довідка про персонал.pdf
25 липня 2019 23:36
Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 400 950,00
UAH з ПДВ
400 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 785 000,00
UAH з ПДВ
695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" 696 000,00
UAH з ПДВ
696 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 897 890,00
UAH з ПДВ
897 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 10:15
Пропозиція НОВА.pdf
23 липня 2019 01:40
Технагляд.jpeg
23 липня 2019 01:40
Супрунiвська с.р.jpg
23 липня 2019 01:40
Отзив ФОП Мелащенко.pdf
23 липня 2019 01:40
ДiконБуд, ПП.jpg
23 липня 2019 01:40
ВЕСТА, ТОВ IК.pdf
23 липня 2019 01:40
Договор СС3.pdf
23 липня 2019 01:40
Договір Досвід.pdf
23 липня 2019 01:40
договiр_60,_153,_177,_223.pdf
23 липня 2019 01:40
договiр,_акт_-_152-ТН.pdf
23 липня 2019 01:40
Акт СС3.pdf
23 липня 2019 01:40
Technaglayd котельная.PDF
23 липня 2019 01:40
страховой САЗОНОВ А..jpg
23 липня 2019 01:40
сертифiкат_-_АТ006596.pdf
23 липня 2019 01:40
сертифiкат_-_АТ003421.pdf
23 липня 2019 01:40
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
23 липня 2019 01:40
паспорт.pdf
23 липня 2019 01:40
код.pdf
23 липня 2019 01:40
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
23 липня 2019 01:40
Витяг ЕДРПОУ.pdf
23 липня 2019 01:40
Лист пояснення.pdf
23 липня 2019 01:40
Лист 1.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 12:53
5. Витяг_ПДВ.pdf
23 липня 2019 12:53
4. Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2019 12:53
10. Страховий поліс.pdf
23 липня 2019 12:53
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 16:18
9. Пояснення ПДВ.pdf
23 липня 2019 16:18
8. Гарантійний лист.pdf
23 липня 2019 16:18
7.Проект договору.pdf
23 липня 2019 16:18
4. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2019 16:18
3.1. Договір Гаванская.pdf
23 липня 2019 16:18
2.1.Поліс Токарчук.pdf
23 липня 2019 16:18
10. довідка ТЗ.pdf
23 липня 2019 16:18
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ТОВ "ІК-ПРОЕКТ"

ТОВ "ВІК "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Відхилено 400 950,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:00
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Переможець 695 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 15:16

Документи

29 липня 2019 15:59
протокол 62.pdf

Документи

02 серпня 2019 15:15
протокол 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
695 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 15:15
протокол 65.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 15:30
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
26 травня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 13:42
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
22 березня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 12:07
ДУ № 4 (технагляд).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 12:06
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 09:26
д.у.№3 Сазонов.pdf зміни до договору
31 березня 2020 20:14
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:29
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 16:27
Додаткова № 2.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 11:12
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 10:23
Договір № 2-3132.pdf укладений
28 серпня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до виділених бюджетних коштів на 2019 рік, графіку виконання підрядником робіт з капітального ремонту, та керуючись п. 1.3. Розділу ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Сторони узгодили загальну суму договору на 2019 рік, яка становить 20 000,00 грн. (Двадцять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до виділених бюджетних коштів на 2019 рік, календарного графіку виконання підрядником робіт з капітального ремонту, та керуючись п. 1.3. Розділу ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Сторони узгодили загальну суму договору на 2019 рік, яка становить 13 485,00 грн. (Тринадцять тисяч чотириста вісімдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Договір № 2/3132 від 27.08.21019 р. на здійснення функцій технічного нагляду доповнити Додатком № 1 – план фінансування робіт на здійснення функцій технічного нагляду.
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження суми договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до виділеного обсягу на 2020 рік бюджетних коштів, календарного графіку виконання підрядником робіт з капітального ремонту, та керуючись п.1.3. Розділу «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Сторони узгодили загальну суму Договору на 2020 рік, яка становить 78322,87грн.(Сімдесят вісім тисяч триста двадцять дві грн.87коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до визначеного обсягу на 2021 рік коштів Замовника від надання медичних послуг, календарного графіку виконання підрядником робіт з капітального ремонту, та керуючись п.1.3. Розділу ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Сторони узгодили загальну суму Договору на 2021 рік, яка становить 4244,34грн.(Чотири тисячі двісті сорок чотири грн. 34коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до визначеного обсягу на 2021 рік бюджетних коштів та коштів Замовника від надання медичних послуг, календарного графіку виконання підрядником робіт з капітального ремонту, та керуючись п.1.3. Розділу ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Сторони узгодили загальну суму Договору на 2021 рік, яка становить 19244,34грн.(Дев’ятнадцять тисяч двісті сорок чотири грн.34коп) без ПДВ( в тому числі бюджетні кошти 15000,00грн., кошти від надання медичних послуг 4244,34грн.).
Номер договору про закупівлю: 2/3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML