Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивне мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001385-a ● eac64458f2994b6ea9080e187881dbe8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Великомихайлівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145145 |
Місцезнаходження: | 67100, Україна , Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Шкільна, 50 |
Контактна особа: |
Наталія Гринюк +380967753993 vmosvita.buhgaltery@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 22:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 12:38 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
інтерактивне мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67100, Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка, заклади Відділу освіти Великомихайлівської районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: освітня субвенція | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 22:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 22:46 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
15 липня 2019 22:46 |
Тендерна документацiя мультимед 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 19 липня 2019 09:22
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:52
Доброго дня. Чи будите Ви розглядати у якості еквівалента комплект з інтерактивної дошки та короткофокусного проектора?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Додатком 2 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пунктом 4 Додатку №2 до тендерної документації встановлено «Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у цьому Додатку та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції». Враховуючи вищевикладене, учасник в тендерній пропозиції може запропонувати до постачання еквівалент товару, що вимагається замовником. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Авторизаційний лист на спеціалізоване програмне забезпечення для комп'ютера вчителя
Дата подання: 19 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:52
Шановний замовник є лише один виробник спеціалізованого програмного забезпечення для комп’ютера вчителя і аналогів нема. Чи обов'язкове надання авторизаційного листа від виробника, або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення враховуючи те що така вимога може звузити коло учасників?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для уникнення поставки не доброчесними учасниками неякісного, фальсифікованого товару встановлена вимога пунктом 8 Додатку №2 до тендерної документації щодо надання інформації про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника шляхом надання відповідних документів. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як виробників, так і їх офіційних представництв в Україні. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-001385-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 19 липня 2019 09:54
Характеристики проектора
Шановний замовник. Під загальні техічні характеристики короткофокусного широкоформатного проектора з інтерактивним модулем підходять лише проектори торгівельної марки EPSON, а саме модель Epson EB-536Wi що значно обмежує конкуренцію, звужує коло учасників та носить дискримінаційний характер. Вимагаємо встановити загальні вимоги до предмета закупівлі які не будуть обмежувати конкуренцію та дозволять запропонувати іпроектори не лише торгівельної марки EPSON.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 16:55
На вашу вимогу UA-2019-01-06-000001-a.a1 від 19.07.2019 року надаємо роз'яснення:
Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Додаток 2 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пунктом 4 Додатку №2 до тендерної документації встановлено «Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у цьому Додатку та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції». Враховуючи вищевикладене, учасник в тендерній пропозиції може запропонувати до постачання еквівалент товару, що вимагається замовником. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до ч 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Додаток 2 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пунктом 4 Додатку №2 до тендерної документації встановлено «Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у цьому Додатку та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції». Враховуючи вищевикладене, учасник в тендерній пропозиції може запропонувати до постачання еквівалент товару, що вимагається замовником. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" #3039214858 |
Переможець |
896 004,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 23:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 10:58
|
договiр_296.jpg | укладений |
23 серпня 2019 10:56
|
1_договiр_№296.jpg | укладений |
23 серпня 2019 10:56
|
2_договiр_296.jpg | укладений |
23 серпня 2019 10:56
|
3_договiр_№296.jpg | укладений |
23 серпня 2019 10:56
|
специфiкацiя.jpg | укладений |
23 серпня 2019 10:56
|