Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво вуличного освітлення в районі вулиці Незалежності України в смт.Брюховичі»
Очікувана вартість
727 879,00 UAH
UA-2019-07-15-001374-a ● 54093834ecbd4fd891bd8b5c458f6c57
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брюховицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372402 |
Місцезнаходження: | 79491, Україна , Львівська обл., селище міського типу Брюховичі міста Львова, вулиця Ясна,1 |
Контактна особа: |
Вознюк Дмитро Леонтійович +380322347230 bryuho@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 20:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 14:40 |
Очікувана вартість: | 727 879,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 639,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під обсягом та місцем виконання робіт слід розуміти наступне: місце виконання робіт: за адресою визначеною замовником обсяг виконання робіт: згідно з технічним завданням, що містяться у додатку 2 документації допорогової закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво вуличного освітлення в районі вулиці Незалежності України в смт.Брюховичі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79491, Україна, Львівська область, смт. Брюховичі, вул. Ясна, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату. У випадку порушення термінів здачі об'єкта в експлуатацію з вини Підрядника, інфляційне подорожчання робіт, що виникло після цих термінів, Підряднику не компенсується.. Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 3 місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 20:59 |
ТЗ.docx |
15 липня 2019 20:59 |
Проект договору.docx |
15 липня 2019 20:59 |
Документація допорогової закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення вимог Замовника щодо технічних характеристик матеріалів
Дата подання: 18 липня 2019 17:24
У зв'язку із неповною інформацією щодо предмета закупівлі, просимо надати опис та уточнення технічних характеристик матеріалів необхідних для виконання робіт?
Відповідь відсутня
надати відомість ресурсів
Дата подання: 18 липня 2019 18:30
Шановний замовнику.. Прохання виконати вимогу ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.2.2 - та надати відомість ресурсів., яка є необхідною для розрахунку цінової пропозиції.
Відповідь відсутня
уточнити вимоги тендерної документації
Дата подання: 18 липня 2019 18:33
Замовником закуповуються види робіт (норми) п.3 Додатку 2 (відомість обсягів робіт) зі збірників СОУ, а саме СОУ Д.2.2-03360905-001:2015 "ПІДВІШУВАННЯ САМОУТРИМНИХ ІЗОЛЬОВАНИХ ПРОВОДІВ ПРИ БУДІВНИЦТВІ ТА КАПІТАЛЬНОМУ РЕМОНТІ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ"
Право власності на цей документ належить КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Згідно опису технічної частини цього документу
"Відтворювати, тиражувати та розповсюджувати його повністю чи частково як офіційне видання без дозволу КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» заборонено. Стосовно врегулювання прав власності треба звертатися до КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Запитання:
1. Чи має Замовник дозвіл від "Київміськсвітло" на використання у своїй закупівлі норм з даного збірника?
2. Чи вправі учасник торгів використовувати для формування своєї тендерної пропозиції норми з вищевказаного збірника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-001374-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 21 серпня 2019 20:10
Неправомірне визначення переможця
Рішення про визнання переможцем Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", прийняте 20.08.2019 тендерним комітетом Брюховецької селищної ради є неправомірним, в зв’язку з тим, що подана даним учасником пропозиція не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі. А саме:
1. Як вбачається з пропозиції даного учасника – Учасником занижено об'єми робіт, зокрема:
Об'єм робіт: Підвішування самоутримних ізольованих проводів напругою від 0,4 кВ до 1 кВ з використанням автогідропідіймача при кількості опор 5 одиниць на 100м [4 прольоти по 25 м]
у локальному кошторисі учасника не відповідає ТЗ, а саме:
в пропозиції (локальному кошторисі) учасника п.3 – протяжністю 1,5 км
в документації (технічному завданні) п.3 – протяжністю 1550 м
2. Документацією допорогової закупівлі ставиться вимога щодо обов’язкової наявності досвіду, працівників та відповідної техніки.
Учасник зазначив, що буде виконувати роботи самостійно без залучення субпідрядних організацій, а від так надані документи свідчать, що учасник не спроможний виконати умови закупівлі. Оскільки кількість та види техніки не дозволяють виконати необхідні роботи, а наданий перелік працівників не достатній для роботи з даною технікою та належного виконання робіт в обумовлений строк.
Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме відсутні водії для виконання робіт на власних або на орендованих машинах та водії які мають дозвіл для виконання робіт на автогідропідіймачах.
3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: не підтверджено наявність та спроможність виконати роботи з улаштування пiдземних переходiв методом горизонтального бурiння, оскільки відсутня техніка для виконання цієї операції.
4. Наявність досвіду виконання аналогічного договору – наданий аналогічний договір з Фурманевич Т.І. взагалі не підтверджує наявності досвіду виконання робіт такої складності, оскільки відсутні перелік та види робіт.
5. Порушено вимогу документації щодо надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у додатку 3 до документації допорогової закупівлі, яка повинна бути підписана всіма особами, щодо яких подано інформацію (лист-згода на обробку персональних даних). В складі пропозиції надано згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, тільки директором. Не надано листи згоди ( або незгоди) інших працівників, щодо яких подано інформацію в пропозиції учасника.
Таким чином пропозиція учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" не відповідає вимогам, встановленим самим же замовником, та повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та перейти до кваліфікації наступної найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону – ТзОВ « Самбірський радіозавод «Сигнал».
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказами ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та № 11 від 20.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного,
В И М А Г А Є М О :
1. Переглянути та скасувати рішення про визнання переможцем учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та прийняти нове рішення, яким відхилити пропозицію даного учасника, як таку, що не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі.
2. Провести кваліфікацію наступного учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, після відхилення іншого учасника.
У випадку невиконання вказаної вимоги – ми будемо змушені звернутись з відповідним звернення до правоохоронних органів, прокуратури та Державної аудиторської служби Україги, з метою перевірки обставин порушення вимог чинного законодавства при проведенні закупівель в системі Прозоро, встановлення ознак корупційних діянь, які призвели до прийняття протиправного рішення та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої чинним адміністративним та кримінальним законодавством.
Директор
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» Рабець В.М.
Розгорнути
Згорнути
1. Як вбачається з пропозиції даного учасника – Учасником занижено об'єми робіт, зокрема:
Об'єм робіт: Підвішування самоутримних ізольованих проводів напругою від 0,4 кВ до 1 кВ з використанням автогідропідіймача при кількості опор 5 одиниць на 100м [4 прольоти по 25 м]
у локальному кошторисі учасника не відповідає ТЗ, а саме:
в пропозиції (локальному кошторисі) учасника п.3 – протяжністю 1,5 км
в документації (технічному завданні) п.3 – протяжністю 1550 м
2. Документацією допорогової закупівлі ставиться вимога щодо обов’язкової наявності досвіду, працівників та відповідної техніки.
Учасник зазначив, що буде виконувати роботи самостійно без залучення субпідрядних організацій, а від так надані документи свідчать, що учасник не спроможний виконати умови закупівлі. Оскільки кількість та види техніки не дозволяють виконати необхідні роботи, а наданий перелік працівників не достатній для роботи з даною технікою та належного виконання робіт в обумовлений строк.
Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме відсутні водії для виконання робіт на власних або на орендованих машинах та водії які мають дозвіл для виконання робіт на автогідропідіймачах.
3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: не підтверджено наявність та спроможність виконати роботи з улаштування пiдземних переходiв методом горизонтального бурiння, оскільки відсутня техніка для виконання цієї операції.
4. Наявність досвіду виконання аналогічного договору – наданий аналогічний договір з Фурманевич Т.І. взагалі не підтверджує наявності досвіду виконання робіт такої складності, оскільки відсутні перелік та види робіт.
5. Порушено вимогу документації щодо надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у додатку 3 до документації допорогової закупівлі, яка повинна бути підписана всіма особами, щодо яких подано інформацію (лист-згода на обробку персональних даних). В складі пропозиції надано згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, тільки директором. Не надано листи згоди ( або незгоди) інших працівників, щодо яких подано інформацію в пропозиції учасника.
Таким чином пропозиція учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" не відповідає вимогам, встановленим самим же замовником, та повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та перейти до кваліфікації наступної найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону – ТзОВ « Самбірський радіозавод «Сигнал».
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказами ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та № 11 від 20.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного,
В И М А Г А Є М О :
1. Переглянути та скасувати рішення про визнання переможцем учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та прийняти нове рішення, яким відхилити пропозицію даного учасника, як таку, що не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі.
2. Провести кваліфікацію наступного учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, після відхилення іншого учасника.
У випадку невиконання вказаної вимоги – ми будемо змушені звернутись з відповідним звернення до правоохоронних органів, прокуратури та Державної аудиторської служби Україги, з метою перевірки обставин порушення вимог чинного законодавства при проведенні закупівель в системі Прозоро, встановлення ознак корупційних діянь, які призвели до прийняття протиправного рішення та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої чинним адміністративним та кримінальним законодавством.
Директор
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» Рабець В.М.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
660 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
649 548,46
UAH з ПДВ
|
604 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Волощук М.К. |
657 735,00
UAH з ПДВ
|
605 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 17:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 серпня 2019 17:37
Учасник | Пропозиція | Документи |
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040 |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 серпня 2019 13:11 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з неможливістю усунення порушень |
Документи:
30 серпня 2019 13:10
|
протокол відміни торгів |