Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 32580000-2 Інформаційне обладнання (Стенди) .
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001278-a 589def84140247079fa2fe4b2434ac28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 11:33
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 32580000-2 Інформаційне обладнання (Стенди) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 штуки
Стенди.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

конфигурация стенда
Дата подання: 16 липня 2019 14:46
Дата відповіді: 16 липня 2019 18:56
здравствуйте. Объясните пожалуйста конфигурацию стенда «НАШ КЛАС» согласно ТЗ Стенд виготовлени з преміум матеріалу (ПВХ пластик 4 мм) та магніти, які кріпляться до стенда шайбами. Но магниты не крепятся к ПВХ(это пластик, а магниты магнитятся только к железу) либо надо изготовить стенд из ПВХ,а на нем расположить в различных местах магниты диаметром 1см?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, нам потрібно стенд, на яких ми зможемо картинки чи фотографії розміщати за допомогою магнітів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-001278-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ, Код ЄДРПОУ:34952536
Дата подання: 17 липня 2019 10:56
не вірно вказані матеріали для виготовлення стендів
Добрий день. Змініть будь-ласка у пункті 2 ТЗ матеріал для виготовлення стенду. у Вас вказано,що це повинен бути ПВХ, але Ви надали відповідь,що стенд повинен буди призначений для використання магнитів. у звязку з цим, ще повинно буди не ПВХ а інший матеріал,що суттєво впливає на вартість стенду.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2019 17:31
До Тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2019-07-15-001278-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 05 серпня 2019 14:48
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У "ОГОЛОШЕННІ про проведення закупівлі через систему електронних торгів" Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які повинен надати Учасник "в складі" своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи в її складі мали бути надані в період подання пропозицій по 22 липня 2019, 18:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовником вимагалися підтвердити:
- Пропозиція учасника повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 1. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам документації, яка повинна містити: всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, фотографію виробу, обов’язковим зазначенням країни походження, виробника, торгової марки та назви товару який пропонуються до постачання, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них.
- Вартість Товару повинна включати в себе всі витрати Учасника, включаючи вартість послуг з доставки товару, заносу в приміщення, а також всіх податків, зборів та мита.
- Переможець оплачує всі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, акти наданих послуг та ін.) через кур’єрську службу («Нова пошта» та ін.).
- Товар має бути поставлений в упаковці (тарі), що забезпечує захист товару від його пошкодження або псування під час транспортування і зберігання.

По цих пунктах відповідні документи ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано:
- зокрема, Учасник не підтвердив, що "Пропозиція учасника відповідає технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 1", а подана "таблиця відповідності" не містить "всі вимоги замовника, параметри запропонованого учасником товару, фотографію виробу, обов’язковим зазначенням країни походження, виробника, торгової марки та назви товару який пропонуються до постачання, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них". Вимогу не виконано.
- по наступному підпункту ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ також жодним документом не гарантував, що вартість товару включає "всі витрати Учасника, включаючи вартість послуг з доставки товару, заносу в приміщення, а також всіх податків, зборів та мита". Вимогу не виконано.
- також, цей Учасник не підтвердив вимогу Замовника, що "Переможець оплачує всі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, акти наданих послуг та ін.) через кур’єрську службу («Нова пошта» та ін.)". Доставка за рахунок Замовника не передбачена цією закупівлею. Погодження не надане.
- і, нарешті, найголовніше: ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не підтвердив, що "Товар має бути поставлений в упаковці (тарі), що забезпечує захист товару від його пошкодження або псування під час транспортування і зберігання".

Наведені вище позиції не є "формальними (несуттєвими) помилками", а саме - "технічними помилками та описками" в тексті згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а напряму доводять невиконання Учасником вимог.

По усіх цих вищенаведених пунктах ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.

Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно вимог законодавства та власне ОГОЛОШЕННЯ цих торгів, де чітко зазначено, що "Відсутність в тендерній пропозиції Учасника одного або декількох з перелічених документів є достатньою підставою для відхилення такої пропозиції" та, що "якщо товар, представлений на торги, не відповідатиме технічним та якісним вимогам Замовника або документи Учасника, надані в його пропозиції, не відповідатимуть вимогам цієї документації, пропозицію буде відхилено".

Неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції "умовам тендерної документації", незалежно від ціни пропозиції.

Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ як такої, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2019 17:54
Пропозиція Учасника ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ , яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає умовам закупівлі. Учасник ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ надав зразки товару, які влаштовують Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ 100 062,00
UAH з ПДВ
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН" 109 171,80
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 128 304,00
UAH з ПДВ
128 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 129 924,00
UAH з ПДВ
129 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 16:41
Tenderna Propozytsiya.pdf
22 липня 2019 16:41
Prikaz Reshenyia.pdf
22 липня 2019 16:41
1.3 Svidotstvo PDV.pdf
22 липня 2019 16:41
1.2 Dovidka Pro Uchasnyka.pdf
22 липня 2019 16:41
1.6 Dovidka Tekhnichna Vidpovidnist.pdf
22 липня 2019 16:41
1.1 Vytyag Z Reestra.pdf
22 липня 2019 16:41
1.4 Proekt Dogovoru Uzgoda.pdf
22 липня 2019 16:41
1.5 Kyivaudit Vidsutnist u Spysku.pdf
22 липня 2019 16:41
Passport Yakosti.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 17:58
Висновок ПВХ.pdf
22 липня 2019 17:58
Витяг_ЄДР_27.06.2018.pdf
22 липня 2019 17:58
Статут ПРІМАВЕРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ

Приватне виробничо-комерційне підприємство "ТАЛІСМАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ
#34952536
Переможець 96 900,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕВЕРЕСТ-ХХІ
#34952536
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір (стенди) ПП Еверест.pdf укладений
13 серпня 2019 16:00