Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21724251 |
Місцезнаходження: | 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3 |
Контактна особа: |
Ковальчук Галина Михайлівна +380976768368 chern_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 12:13 |
Очікувана вартість: | 1 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 09:26 |
Тендерна документація-3.docx | |
15 липня 2019 14:42 |
Оголошення про закупівлю.docx | |
15 липня 2019 14:42 |
Додаток_3-5.docx | |
15 липня 2019 14:42 |
Додаток_2- 3.docx | |
15 липня 2019 14:42 |
Додаток_1-2.docx |
17 липня 2019 09:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2019 09:26 |
Тендерна документація-3.docx
|
|||
15 липня 2019 14:42 |
Оголошення про закупівлю.docx
|
|||
15 липня 2019 14:42 |
Додаток_3-5.docx
|
|||
15 липня 2019 14:42 |
Додаток_2- 3.docx
|
|||
15 липня 2019 14:42 |
Додаток_1-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2.Так ми розглядаємо пропозиції учасників ФОП і їх ціна є остаточноюі ми не додаємо 20% ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація містить наступну вимогу: «13. Постачальник повинен мати власний сервісний центр у Вінницькій області та/або в місті Вінниця, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру»
Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель викладених у Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати слово «ВЛАСНИЙ» та викласти цю вимогу наступним чином: «13. Постачальник повинен мати сервісний центр у Вінницькій області та/або в місті Вінниця, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру.»
Дякуємо!
Просимо Вас звернути увагу на ПОВНИЙ текст вимоги п.13 Додатку №1 тендерної документації де чітко зазначено: «Постачальник повинен мати власний сервісний центр у Вінницькій області та/або в місті Вінниця, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру. Якщо гарантійне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника та/або Учасника – в складі тендерної пропозиції повинні бути надані копії договорів з партнерами (в тому числі договору оренди на приміщення), які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення працездатності Товару під час гарантійного періоду.»
Виходячи з вищесказаного можете переконатись, що тендерною документацію передбачена можливість коли сервісне обслуговування здійснюється третіми особами (партнерами виробника або учасника) а також зазначені документи які мають бути надані у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності. В частині добросовісної конкуренції між учасниками, встановлення недискримінаційних умов серед учасників дана вимога не створює.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-15-000037 ● 6937703ec81d4c6dad8243dea29a502b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2019 №37
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-07-15-001277-b 15.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом було усунено Ваші зауваження що до тендерної документації
2019-07-17 09:38:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
2019-07-17 11:06:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
994 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" |
1 035 855,00
UAH з ПДВ
|
996 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
994 998,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 14:20
|
Договір | укладений |
20 серпня 2019 14:17
|