Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький
Очікувана вартість
8 236 985,20 UAH
UA-2019-07-15-001266-a 68e38dec2a6e4522bf6b2fe39d68293e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієцька Людмила Віталіївна

380382651264
380382657399
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Вебсайт: http://education.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Корнієцька Людмила Віталіївна
380382651264,380382657399
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 13:29
Очікувана вартість: 8 236 985,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 184,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Сковороди, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 15:06
Таблиця змін в ТД 29.07.2019.docx
29 липня 2019 15:04
ТД від 29.07.2019 року.doc
15 липня 2019 17:51
ТД від 15.07.2019 року.doc
29 липня 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 15:06
Таблиця змін в ТД 29.07.2019.docx
29 липня 2019 15:04
ТД від 29.07.2019 року.doc
15 липня 2019 17:51
ТД від 15.07.2019 року.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000006 ● b77dd64c67c2414ba4c7180d63bd985d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.07.2019 № 31

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області – начальник відділу
контролю органів влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.07.2019 № 31
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-07-15-001266-a
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15.07.2019
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-24 10:38:18

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-07-15-001266-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Пунктом 6.1.5 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва включаються, зокрема кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Крім того, відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
У пункті 4 Розділу VI тендерної документації Замовником зазначено: «7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (У разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін відносно дійсних офіційних індексів на момент підписання даного договору, ціна закупівлі може бути змінена та перерахована шляхом множення суми невиконаних (неоплачених) робіт на індекс споживчих цін дійсних на момент виконання (оплати) таких робіт.
У разі зміни, у встановленому згідно із законодавством порядку, регульованих цін (тарифів) і нормативів в будівництві, зокрема, зміни рівня середньомісячної заробітної плати чи інших показників вартості трудових ресурсів, сума договору може бути пропорційно змінена шляхом перерахування суми невиконаних (неоплачених) робіт із урахуванням змін рівня середньомісячної заробітної плати чи інших показників вартості трудових ресурсів).
При цьому пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Крім того, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України листом від 03.04.17 р. № 7/15-3463 «Щодо кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» повідомило наступне:
При підготовці документації до конкурсних торгів замовники відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» можуть визначати в критеріях умови щодо визначення розміру кошторисної заробітної плати на підставі розрахунку, виконаного відповідно до Порядку, та встановлення у договорі підряду порядку, випадків та термінів уточнення договірної ціни.
Джерелом покриття додаткових витрат, пов’язаних зі зміною вартості трудових ресурсів на стадії виконання договорів підряду, можуть слугувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та кошти на покриття ризиків, що передбачені у затвердженій в установленому порядку проектній документації (кошторисній частині цієї документації).
Також повідомляємо, що індекс споживчих цін характеризує зміни у часі загального рівня цін на товари та послуги, які купує населення для невиробничого споживання. Він є показником зміни вартості фіксованого набору споживчих товарів та послуг у поточному періоді до його вартості у базисному періоді.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- як формувалась очікувана вартість на предмет закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький»;
- чому до очікуваної вартості предмета закупівлі не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва;
- на підставі яких нормативних документів у тендерну документацію Замовником внесені вищезазначені положення, так як нормами частини четвертої статті 36 Закону не передбачено можливості збільшення суми договору у зв’язку із збільшенням розміру заробітної плати та перерахування невиконаних (неоплачених) робіт на індекс споживчих цін, дійсних на момент виконання (оплати) таких робіт;
- чому в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки тендерних пропозицій, зазначений в тендерній документації не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-29 15:13:08

Пояснення на запит

На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради розглянуто запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-22-000006. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

По першому питанню, очікувана вартість на предмет закупівлі «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження та утеплення фасадів, заміна покрівлі) Хмельницького ДНЗ № 21 «Ластівка» за адресою: вул. Сковороди, 31, м. Хмельницький» замовником формувалася на підставі норм ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Зокрема, очікувана вартість об’єкта будівництва розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку за мінусом витрат визначених Главою 10 «Утримання служби замовника», Главою 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» та витрат на покриття ризику віх учасників будівництва (з множенням на відповідний коефіцієнт оподаткування).

По другому питанню, до очікуваної вартості предмета закупівлі не включені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва на підставі п.6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Так, згідно із п.6.1.5.3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», кошти на покриття ризиків від учасників будівництва призначені на відшкодування:
- збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні та уточнюються при визначенні виконавця робіт (проведенні процедури закупівлі) або в процесі будівництва;
Зазначена норма відноситься до поняття «Додаткових робіт», які можуть виконуватися лише на підставі іншого договору, оскільки не були передбачені першочерговим проектом будівництва.
Окрім того, норми ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» не встановлюють Замовнику заборони віднімати кошти на покриття ризиків від учасників будівництва від загальної вартості об’єкта будівництва.

По третьому питанню – Замовником внесено зміни до тендерної документації.
По четвертому питанню – Замовником внесено зміни до тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради розглянуто запит про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-M-2019-07-22-000006. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. По-перше, відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником річний план закупівлі оприлюднено у встановлений Законом строк. Згідно абзацу 2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, зі змінами, після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Разом з тим, зазначеною нормою не визначено строки накладення кваліфікованого електронного підпису. У зв’язку із чим, замовником на даний час усунуто зазначене порушення. По-друге, Вимоги щодо оформлення тендерних документацій чітко регламентовані ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Окрім того, повідомляємо, що Наказ 680 від 13.04.2016 є підзаконним нормативно-правовим актом. При цьому, основним законом, який регулює засади здійснення закупівель, в тому числі вимоги до тендерної документації, є Закон України «Про публічні закупівлі», який вищу юридичну силу аніж підзаконний нормативно-правовий акт. Крім того, Наказ 680 від 13.04.2016, на даний час, всупереч вимогам Указу Президента України N 493/92 від 3 жовтня 1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», не зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Таким чином, в замовника відсутній обов’язок оприлюднювати тендерну документацію із додатками окремими файлами, а оприлюднена Замовником тендерна документація відповідає вимогам Закону.

2019-08-08 17:12:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 7 433 684,00
UAH з ПДВ
7 433 684,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" 8 136 984,00
UAH з ПДВ
8 136 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 16:13
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:04
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:59
Штатний розпис.PDF
05 серпня 2019 14:59
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 14:59
Статут з Описом.pdf
05 серпня 2019 14:59
Підписаний_G0719-5149-GL_tender.pdf
05 серпня 2019 14:59
Звіт з праці_ІІ кв.2019 р.pdf
05 серпня 2019 14:59
Довідка_працівники.PDF
05 серпня 2019 14:59
Довідка_МТБ.pdf
05 серпня 2019 14:59
G0719-5149-G_Zayava_Dogovir_Changes_fax.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 15:36
ДОГОВІР ПРОЕКТ.pdf
05 серпня 2019 15:36
Договiр__смт_Теофiполь.pdf
05 серпня 2019 15:36
Договiр_квiточка.PDF
05 серпня 2019 15:36
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
05 серпня 2019 15:36
Лист відгукТеофіполь.pdf
05 серпня 2019 15:36
Статут ТОВ ІТБ.PDF
05 серпня 2019 15:36
Довідка про досвід.pdf
05 серпня 2019 15:36
техпаспорт грейдер.pdf
05 серпня 2019 15:36
Пропозиція.pdf
05 серпня 2019 15:36
Відомості про юрособу.pdf
05 серпня 2019 15:36
26cf40b2b33464ce876cf5792e6facd0.zip
05 серпня 2019 15:36
document.pdf
05 серпня 2019 15:36
протокол і виписка.pdf
05 серпня 2019 15:36
паспорт директора.pdf
05 серпня 2019 15:36
33_наказ_на_признач..PDF
05 серпня 2019 15:36
Виписка.pdf
05 серпня 2019 15:36
document_1_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Переможець 7 433 684,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
7 433 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 09:18
д у 10.PDF зміни до договору
01 липня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 10:39
д у 9.PDF зміни до договору
22 квітня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 12:10
д у 8 до дог 30-08.PDF зміни до договору
19 квітня 2021 12:08
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 11:59
д у 7.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 17:32
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 липня 2020 17:30
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 13:35
д у 5 адамсон.pdf зміни до договору
07 липня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 09:13
дод угода 4.pdf зміни до договору
03 липня 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 16:13
дод угода 3 адамсон.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 10:08
адамсон.pdf зміни до договору
31 березня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 10:01
дод угода 1.pdf зміни до договору
12 березня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:43
30-08 Кап. ремонт ДНЗ №21.pdf укладений
30 серпня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору у п. ІІІ "Сума, що визначена в договорі"
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до пункту ІV «Порядок здійснення оплати» Договору №30/08 від 30.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу ІІІ «Сума, що визначена в Договорі» Договору №30/08 від 30.08.2019 року. Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу ІV «Порядок здійснення оплати» Договору №30/08 від 30.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу ІІІ «Сума, що визначена в Договорі» Договору №30/08 від 30.08.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода у зв'язку із зміною банківських реквізитів Замовника та Підрядника
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до Договору про закупілю робіт №30/08 від 30.08.2019 року у розділі ІІІ "Сума, що визначена у договорі", доповнити пункт 3.1
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 30/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 433 684,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 238 947,00 UAH)