Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів металеві оцинковані на колесах з кришкою 1,1м3 (ЄВРО) об'єм 1100л або еквівалент, склопластиковий контейнер для роздільного збирання твердих побутових відходів типу СПК-2,5 або еквівалент)
Очікувана вартість
648 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001201-a e70e2846f5734ff398167e817cf39e91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

+380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
+380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 11:01
Очікувана вартість: 648 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів металеві оцинковані на колесах з кришкою 1,1м3 (ЄВРО) об'єм 1100л або еквівалент ,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
23 шт
Склопластиковий контейнер для роздільного збирання твердих побутових відходів типу СПК-2,5 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 14:40
Перелік змін.docx
23 липня 2019 14:40
ТД зі змінами.docx
16 липня 2019 10:26
ТД зі змінами.docx
16 липня 2019 10:26
Перелік змін.docx
15 липня 2019 17:06
ТД.docx
23 липня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 14:40
Перелік змін.docx
23 липня 2019 14:40
ТД зі змінами.docx
16 липня 2019 10:26
ТД зі змінами.docx
16 липня 2019 10:26
Перелік змін.docx
15 липня 2019 17:06
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 19 липня 2019 12:08
Дата відповіді: 24 липня 2019 10:59
Просимо уточнити щодо виконання аналогічних договорів, Учасник має подати 2 аналогічні договори щодо поставки металевих оцинкованих контейнерів 1,1 м3, та 2 аналогічні договори щодо поставки склопластикових контейнерів?
Відповідь: Відповідно до кваліфікаційних вимог Додатку №1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію аналогічних договорів (не менше 2-ох) (щодо поставки ємностей для відходів). Обов’язок учасник вважатиметься виконаним, якщо він надасть копії договорів поставки металевих оцинкованих контейнерів та/або склопластикових контейнерів.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 19 липня 2019 12:08
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:03
Обгрунтуйте вимогу стосовно конструкції з Вузлом кронштейну захвата та підйому контейнера який виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі, керуючись п.3 ч.2 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Пояснюємо що товщина вузла кронштейну не впливає на збільшення строку експлуатації контейнера. А вимога стосовно такої товщини є дискримінаційною та такою що порушує норми чинного законодавства. Пояснюємо це тим, що контейнери які закуповлюються Замовником повинні відповідати стандарту EN 840-3 (на який також посилається Замовник). Даний стандарт не передбачає товщини вузла кронштейну тому у кожного виробника вона може бути різною. А передбачивши умову що товщина повинна бути не менше 2 мм. Замовник дискримінує тих учасників які виготовляють контейнери які повністю відповідають як стандарту EN 840-3 так і вимогам визначеним замовником проте з товщиною іншою ніж зазначено Замовником. Порушуючи при цьому норми ч.3 ст.5, ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо привести даний пункт у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб.
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини.
Корпус кришки контейнера
Дата подання: 19 липня 2019 12:09
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:05
Просимо Замовника обґрунтувати вимогу стосовно того що Корпус контейнера для захисту від пошкоджень та деформації під час завантажувально, розвантажувальних робіт має бути обладнаний підсилюючими металевими накладками товщиною не менше 2 мм в нижній передній частині, які виступають над рівнем поверхні на 30 мм.Чому Замовником встановлена саме така товщина. Дані вимоги призводять до недобросовісної конкуренції між Учасниками тому просимо виключити ці вимоги із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимога, що корпус контейнера має бути обладнаний підсилюючими металевими накладками товщиною не менше 2 мм вже обґрунтована Замовником у тендерній документації, а саме з метою захисту корпуса від пошкоджень та деформації під час завантажувально, розвантажувальних робіт.
Непаралельні ребра жорсткості
Дата подання: 19 липня 2019 12:09
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:06
Просимо обґрунтувати на підставі п.3 ч.2 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі вимогу стосовно непаралельних штампованих ребер жорсткості на кришці контейнера. Поясніть для чого непаралельні ребра на кришці. Зазначаємо що непаралельні ребра жорсткості на кришці контейнера ніяким чином не впливають на його міцність на строк придатності. А по відношенню до потенційних часників дана вимога є дискримінаційною. Оскільки контейнери виробляються відповідно до стандарту EN 840-3
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Вага контейнера
Дата подання: 19 липня 2019 12:09
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:08
Обгрунтуйте вимогу стосовно ваги контейнера не менше 104 кг та не більше 106 кг. Чому замовник зазначає саме таку вагу? Вбачається дискримінація у тому що учасники які виготовляють контейнери відповідно до стандарту EN 840-3 проте з вагою іншою ніж зазначено Замовником не зможуть прийняти участь у даній закупівля, або пропозиція наступних буде відхилена, просимо виключити дискримінаційну та таку що обмежує конкуренцію вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів).
Замовник формує тендерну документацію під свої потреби та техніку, яка буде обслуговувати контейнери для ТПВ.
Відсутність конкуренції
Дата подання: 19 липня 2019 12:10
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:09
Щодо технічних характеристик контейнерів «Склопластикові контейнери для роздільного збирання твердих побутових відходів типу СПК-2,5» Замовник чітко зазначив розміри конструкції яку планує закупити, не встановлюючи при цьому можливі відхилення від зазначених розмірів. Тим самим призводить до неможливості конкурувати. Та порушує норми чинного законодавства про закупівлі, а саме ст. 3, ч.3 ст.5, ч.4 ст22 ЗУ про публічні закупівлі. Тому просимо замовника встановити щодо даного контейнера такі технічні характеристики як зможе виконати хоча б два Учасники.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики контейнерів «Склопластикові контейнери для роздільного збирання твердих побутових відходів типу СПК-2,5» не містять чітких розмірів конструкції, яку планує закупити Замовник.
Відповідно до п. 2 Додатку 5 до Тендерної документації Габаритні розміри Склопластикових контейнерів для роздільного збирання твердих побутових відходів мають бути не меншими: глибина – 1400 мм., Ширина –1400 мм. Висота –1760 мм. Отже, умовами тендерної документації встановлені можливі відхилення від зазначених розмірів
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" 647 700,00
UAH з ПДВ
644 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" 648 000,00
UAH з ПДВ
644 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 16:47
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:43
Сидоренко Н.М.pdf
31 липня 2019 23:24
Електронний підпис
30 липня 2019 15:17
Електронний підпис
30 липня 2019 15:16
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 липня 2019 13:52
Електронний підпис
30 липня 2019 13:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 липня 2019 13:42
Статут.pdf
30 липня 2019 13:42
проект договору.pdf
30 липня 2019 13:42
Відгук - СКПКПО.pdf
30 липня 2019 13:42
Відгук - Комунальник.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 16:20
Фотографії.pdf
30 липня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 16:20
Статут.pdf
30 липня 2019 16:20
Протокол.pdf
30 липня 2019 16:20
Проект договору.pdf
30 липня 2019 16:20
Поіск Україна.pdf
30 липня 2019 16:20
Наказ.pdf
30 липня 2019 16:20
Лист-згода.pdf
30 липня 2019 16:20
Досвід поставок.pdf
30 липня 2019 16:20
Довідка учасник.pdf
30 липня 2019 16:20
Довідка податки.pdf
30 липня 2019 16:20
Гарантійний лист-4.pdf
30 липня 2019 16:20
Гарантійний лист-3.pdf
30 липня 2019 16:20
Гарантійний лист-2.pdf
30 липня 2019 16:20
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
Переможець 644 460,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП"
#42403886
644 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:39
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:53
Договір № 334.PDF укладений
20 серпня 2019 09:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 644 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 410,00 UAH)