Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень навчального корпусу №3 ( І поверх: №1, 2,16,18,24,25, 29-42, 44, ІІ поверх: № 2, ІІІ поверх: №2-9, ІV поверх: № 3-5 ) та встановлення пандусу за адресою: вул. Фізкультури, 1 в м.Києві
Очікувана вартість
5 499 996,00 UAH
UA-2019-07-15-001190-b e1c6a879e20e4d52b576a87ce8510312
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Василівна Тітенко

+380442874173 lesyatitenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02928433
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., м.Київ, вул.Фізкультури, 1
Контактна особа: Леся Василівна Тітенко
+380442874173
lesyatitenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
З метою здійснення закупівлі «Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт приміщень навчального корпусу №3 (І поверх: №1, 2,16,18,24,25, 29-42, 44, ІІ поверх: № 2, ІІІ поверх: №2-9, ІV поверх: № 3-5 ) та встановлення пандусу за адресою: вул. Фізкультури, 1 в м.Києві)» тендерним комітетом двічі оголошувалося проведення відкритих торгів (закупівлі за №№ UA-2019-05-24-003100-a, UA-2019-06-27-001506-b).
Рішеннями тендерного комітету від 10.06.2019 та від 15.07.2019 торги були відмінені з причини подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
У замовника залишається потреба у подальшому проведенні вказаної закупівлі. З метою здійснення повторної закупівлі замовник повинен обрати і провести одну з процедур закупівлі, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
П.4 частини 2 статті 35 Закону передбачено, що якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовник як виняток може застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, рішенням тендерного комітету від 15 липня 2019 було прийнято рішення для здійснення закупівлі «Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт приміщень навчального корпусу №3 (І поверх: №1, 2,16,18,24,25, 29-42, 44, ІІ поверх: № 2, ІІІ поверх: №2-9, ІV поверх: № 3-5 ) та встановлення пандусу за адресою: вул. Фізкультури, 1 в м.Києвіі)» обрати і провести переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 14:27
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень навчального корпусу №3 ( І поверх: №1, 2,16,18,24,25, 29-42, 44, ІІ поверх: № 2, ІІІ поверх: №2-9, ІV поверх: № 3-5 ) та встановлення пандусу за адресою: вул. Фізкультури, 1 в м.Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київ, Київ, Фізкультури, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Протягом 5 (пʼяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 14:25
Протокол проведення переговорів 15.07.2019.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТАЛ"
#31810385
Переможець 5 499 996,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 14:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТАЛ"
#31810385
5 499 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 20:07
Дефектний.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 20:06
Загальновиробничі.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 20:06
Зведений.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 20:06
Локальний.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 20:06
Договорна ціна.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 20:05
Ресурсів.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 20:05
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 12:34
Додаткова зменшення.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 12:33
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 17:44
Дефектний 2.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Дефектний 1.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Відомість ресурсів.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Локальний 2-1-1.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Календарний графік.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Зведений.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Договірна.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Локальний 2-1-2.pdf укладений
26 липня 2019 17:44
Договір 231 від 26,07,2019.pdf укладений
26 липня 2019 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.2 Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 4 557 105 (чотири мільйони п’ятсот п’ятдесят сім тисяч сто п’ять) гривень 00 копійок, ПДВ -20% - 911 421,00 грн., разом 5 468 526 (п’ять мільйонів чотириста шістдесят вісім тисяч п’ятсот двадцять шість) гривень 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до додаткової угоди 1 від 15.08.2019
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 468 526,00
UAH (в тому числі ПДВ 911 421,00 UAH)