Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25936659 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б |
Контактна особа: |
Андрій Беспаль +380513621466 a.bespal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 3 676 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18300 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 15:56 |
Зміни №1 до повторних торгів.docx | |
25 липня 2019 15:56 |
Тендерна документація окна ЗОШ №2 повторно зі змінами №1.doc | |
17 липня 2019 09:11 |
Додат. 3.1. ШК №2.pdf |
25 липня 2019 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 липня 2019 15:56 |
Зміни №1 до повторних торгів.docx
|
||||||
25 липня 2019 15:56 |
Тендерна документація окна ЗОШ №2 повторно зі змінами №1.doc
|
||||||
17 липня 2019 09:11 |
Додат. 3.1. ШК №2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Під поняттям "росташовані послідовно один за одним" мається на увазі, що кожен документ, що входить до тендерної документації має бути завантажений окремо, а в якій послідовності не має значення. Це застосувується лише з тієї причини, що до системи PROZORRO можна завантажити файл розміром не більше 50МВ. Тому і всю тендерну документацію не можливо завантажити одним документом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-22-000016 ● 55e1f421f7c946dcb08961ccd44c9dcd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2019 15:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2019 № 123
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-15-001180-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-29 08:05:48
Виявлення та виправлення помилки в тендерній документації
У зв’язку з допущеною помилкою у абзацах 11,16 п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо розміру забезпечення тендерної документації (відповідно абзацу 3 п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної документації у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт) та у абзацах 8,12 п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю (відповідно п.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору) були внесені зміни №1 до тендерної документації.
- Службова про помилку системи.doc
- Протокол № 33 про зміни №1 до ТД заміна вікон ЗОШ №2 повторно.doc
- Тендерна документація окна ЗОШ №2 повторно зі змінами №1.doc
- Зміни №1 до повторних торгів.docx
- Електронний підпис
- Службова про забезпечення.doc
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, відповідно до пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, з питань щодо тендерної документації слід звертатись до замовника у порядку, передбаченому статтею 23 Закону. Згідно даних електронного майданчика Zakupki.Prom.ua, звернень від суб’єктів, учасників торгів, щодо строку подання тендерної пропозиції по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний,3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області» - не зафіксовано. З огляду на викладене, зважаючи на норми Закону про публічні закупівлі строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Крім того, зважаючи на актуальність предмета закупівель та враховуючи осінньо-зимовий період, термін подання тендерної пропозиції встановлений системою, який складає мінімум календарних днів з моменту оголошення процедури в системі що зазначив замовник в п.1 розділу 4 тендерної документації. Отже, невнесення в текстову частину тендерної документації кінцевого строку надання пропозицій не вплинуло на зміст пропозиції, не обмежило конкуренцію і не призвело до дискримінації учасників. До того ж, враховуючи, що станом на 02.08.2019 по зазначеному вище предмету закупівель відбувся аукціон, що в свою чергу також доводить на несуттєвість зауваження, що викладені представниками органу моніторингу щодо порушення в частині незазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Законодавством України у всіх сферах суспільного життя встановлені як «ПРАВА» так і «ОБОВЯЗКИ». Зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ч. 3 ст.17 Закону встановлено вимогу для переможця торгів щодо надання підтвердження про відсутність підстави, визначеної п.2 ч.1 ст.17 «3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Розпорядником інформації що визначена п.2 ч.1 ст.17 , яка в свою чергу відображається в Реєстрі є Міністерство юстиції України. У зв’язку із технічними можливостями програмного забезпечення Реєстру зазначену інформацію отримати не завжди можливо вчасно та коректно. Зокрема, підставою для внесення відомостей про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, є електронна копія рішення суду, яке набрало законної сили, з Єдиного державного реєстру судових рішень, що також впливає на вчасне та якісне відображення реального стану речей. Крім того, абз.2 ч.3 ст. 17 чітко встановлює вимогу: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті», що також передбачено в тендерній документації»
2019-08-02 15:13:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" |
3 348 022,00
UAH з ПДВ
|
3 249 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" |
3 610 399,07
UAH з ПДВ
|
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |