Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний,3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Очікувана вартість
3 676 670,00 UAH
UA-2019-07-15-001180-b 2b53d8260e2941848502f4764602556b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Беспаль

+380513621466 a.bespal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25936659
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б
Контактна особа: Андрій Беспаль
+380513621466
a.bespal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:34
Очікувана вартість: 3 676 670,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до розробленого проекту «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області » 153-00-16 середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості затвердженно в сумі 3400,00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний,3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, бульвар Шкільний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 15:56
Зміни №1 до повторних торгів.docx
25 липня 2019 15:56
Тендерна документація окна ЗОШ №2 повторно зі змінами №1.doc
17 липня 2019 09:11
Тендерна документація окна ЗОШ №2 повторно.doc
17 липня 2019 09:11
Додат. 3.1. ШК №2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи тендерної пропозиції
Дата подання: 18 липня 2019 14:08
Дата відповіді: 19 липня 2019 14:43
У п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу IIІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації вказано, що "Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався." Що значить "розташовані послідовно один за одним? Чи значить це, що тендерну пропозицію слід подавати одним файлом? І де визначено послідовність розташування файлів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі, що окремий документ тендерної документації має бути поданий одним файлом у фарматі PDF тобто, якщо, наприклад, Вы завантажуете проект договору то всі його сторінки мають бути в одному файлі, а не частина сторінок в одному файлі а інша частина в другому.
Під поняттям "росташовані послідовно один за одним" мається на увазі, що кожен документ, що входить до тендерної документації має бути завантажений окремо, а в якій послідовності не має значення. Це застосувується лише з тієї причини, що до системи PROZORRO можна завантажити файл розміром не більше 50МВ. Тому і всю тендерну документацію не можливо завантажити одним документом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000016 ● 55e1f421f7c946dcb08961ccd44c9dcd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019 15:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.07.2019 № 123

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-15-001180-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-29 08:05:48

Виявлення та виправлення помилки в тендерній документації

У зв’язку з допущеною помилкою у абзацах 11,16 п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо розміру забезпечення тендерної документації (відповідно абзацу 3 п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної документації у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт) та у абзацах 8,12 п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», щодо розміру забезпечення виконання договору про закупівлю (відповідно п.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору) були внесені зміни №1 до тендерної документації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, відповідно до пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Таким чином, з питань щодо тендерної документації слід звертатись до замовника у порядку, передбаченому статтею 23 Закону. Згідно даних електронного майданчика Zakupki.Prom.ua, звернень від суб’єктів, учасників торгів, щодо строку подання тендерної пропозиції по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний,3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області» - не зафіксовано. З огляду на викладене, зважаючи на норми Закону про публічні закупівлі строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Крім того, зважаючи на актуальність предмета закупівель та враховуючи осінньо-зимовий період, термін подання тендерної пропозиції встановлений системою, який складає мінімум календарних днів з моменту оголошення процедури в системі що зазначив замовник в п.1 розділу 4 тендерної документації. Отже, невнесення в текстову частину тендерної документації кінцевого строку надання пропозицій не вплинуло на зміст пропозиції, не обмежило конкуренцію і не призвело до дискримінації учасників. До того ж, враховуючи, що станом на 02.08.2019 по зазначеному вище предмету закупівель відбувся аукціон, що в свою чергу також доводить на несуттєвість зауваження, що викладені представниками органу моніторингу щодо порушення в частині незазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Законодавством України у всіх сферах суспільного життя встановлені як «ПРАВА» так і «ОБОВЯЗКИ». Зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ч. 3 ст.17 Закону встановлено вимогу для переможця торгів щодо надання підтвердження про відсутність підстави, визначеної п.2 ч.1 ст.17 «3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Розпорядником інформації що визначена п.2 ч.1 ст.17 , яка в свою чергу відображається в Реєстрі є Міністерство юстиції України. У зв’язку із технічними можливостями програмного забезпечення Реєстру зазначену інформацію отримати не завжди можливо вчасно та коректно. Зокрема, підставою для внесення відомостей про юридичну особу, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, є електронна копія рішення суду, яке набрало законної сили, з Єдиного державного реєстру судових рішень, що також впливає на вчасне та якісне відображення реального стану речей. Крім того, абз.2 ч.3 ст. 17 чітко встановлює вимогу: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті», що також передбачено в тендерній документації»

2019-08-02 15:13:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 3 348 022,00
UAH з ПДВ
3 249 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" 3 610 399,07
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 19:24
Кошторис новий.pdf
03 серпня 2019 19:24
Проект_договору.PDF
01 серпня 2019 16:47
Довідка_про_вироби.PDF
01 серпня 2019 16:39
Захист_довкілля.PDF
01 серпня 2019 16:39
Згода.pdf
01 серпня 2019 16:39
аТЕНД ДОКИ 12-20.rar
01 серпня 2019 16:39
18.АналогДоговірВікна.rar
01 серпня 2019 16:39
24.Довідка ІТП.pdf
01 серпня 2019 16:39
Субпідряд.PDF
01 серпня 2019 16:39
Ідентиф.код мій.pdf
01 серпня 2019 16:39
Проект_договору.PDF
01 серпня 2019 16:39
Коштор.pdf
01 серпня 2019 16:39
аТЕНД ДОКИ 11_21-33.zip
01 серпня 2019 16:39
аТЕНД ДОКИ 1-10.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 12:49
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:48
Договір з актами 1.pdf
01 серпня 2019 12:48
Договір з актами 2.pdf
01 серпня 2019 12:48
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
01 серпня 2019 12:48
Паспорт.pdf
01 серпня 2019 12:48
Витяг.pdf
01 серпня 2019 12:48
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 12:48
СТАТУТ.pdf
01 серпня 2019 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 12:48
Кошторис.pdf
01 серпня 2019 12:48
Довідки.pdf
01 серпня 2019 12:48
Договір з актами 3.pdf
01 серпня 2019 12:48
untitled-[1 (2).2]

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ТОВ "ЮЖБУДСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Відхилено 3 249 999,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 17:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ"
#41091204
Відхилено 3 250 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 16:04

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 16:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі