Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи даху та приміщень будинку пам`ятки містобудування і архітектури місцевого значення охоронний №6-іф (колишня жіноча вчительська семінарія 1911 р.) адмінбудинку на вул. Дністровська, 28 в м. Івано-Франківську (реставрація)
Очікувана вартість
2 220 000,00 UAH
UA-2019-07-15-001155-a a1a7cca6d9bc4a55973f4cbad98054e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:04
Очікувана вартість: 2 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт – в Додатку 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтно-реставраційні роботи даху та приміщень будинку пам`ятки містобудування і архітектури місцевого значення охоронний №6-іф (колишня жіноча вчительська семінарія 1911 р.) адмінбудинку на вул. Дністровська, 28 в м. Івано-Франківську (реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Дністровська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 08:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:06
Додаток 4.doc
15 липня 2019 17:05
Додаток 3.xls
15 липня 2019 17:05
ДОДАТОК 2.doc
15 липня 2019 17:04
Додаток 1.doc
15 липня 2019 17:04
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-001155-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Дата подання: 07 серпня 2019 16:23
лист-вимога
Управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради (надалі – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення на тендерну документацію
UA-2019-07-15-001155-a
на проведення відкритих торгів за кодом класифікатора ДК 021:2015:45453000-7 –«Капітальний ремонт і реставрація», Ремонтно-реставраційні роботи даху та приміщень будинку пам’ятки містобудування і архітектури місцевого значення охоронний №6-іф (колишня жіноча вчительська семінарія 1911 р.) адмінбудинку на вул.Дністровська, 28 в м.Івано-Франківську».
Очікувана вартість 2 220 000,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь у процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС»
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва міськвиконкому від 07 серпня 2019 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ПП-ФІРМА «КЛАСІК» на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. В даному протоколі зазначено, що виявлені зауваження до поданої пропозиції Учасника ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» містяться в службовій записці від 06.08.2019 року, проте дану службову записку не оприлюднено на веб-сайті та не надано інформації стосовно того, які саме зауваження до тендерної пропозиції ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» виявлені.
Оскільки ПП-ФІРМА «КЛАСІК» має намір розпочати процедуру оскарження рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради в порядку ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з поданням скарги, просимо Вас оприлюднити службову записку від 06.08.2019 року з виявленими зауваженнями або надати детальну інформацію стосовно кожного виявленого зауваження.
Враховуючи той факт, що дата завершення процедури оскарження – 18.08.2019 00:00, просимо дати відповідь на даний лист-вимогу в розумні строки.



Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 14:21
Тендерним комітетом Управління капітального будівництва міськвиконкому розглянуто, в межах компетенції, лист-вимогу про надання детальної інформації щодо виявлених зауважень до поданої тендерної пропозиції Учасника ПП ФІРМА «КЛАСІК» .
Повідомляємо, що на вказану в тендерній пропозиції Учасника ПП ФІРМА «КЛАСІК» Замовником було направлено сканокопію службової записки з детальним описом виявлених зауважень до його тендерної пропозиції.
Оскільки Учасник не виконав всі вимоги щодо надання розрахунків описаних у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, тендерним комітетом було відхилено тендерну пропозицію ПП ФІРМА «КЛАСІК» по закупівлі №UA-2019-07-15-001155-a Ремонтно-реставраційні роботи даху та приміщень будинку пам`ятки містобудування і архітектури місцевого значення охоронний №6-іф (колишня жіноча вчительська семінарія 1911р.) адмінбудинку на вул. Дністровська, 28 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Учаснику надана інформація з роз`ясненнями

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 1 915 708,21
UAH з ПДВ
1 915 708,21
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 2 194 248,00
UAH з ПДВ
2 194 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 12:38
Електронний підпис
30 липня 2019 10:08
30 Статут.pdf
30 липня 2019 10:08
29 Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 21:32
Довідка МВС копія.jpg
19 серпня 2019 21:31
Довідка ДПІ копія.jpg
19 серпня 2019 18:20
Довідка МВС.PDF
19 серпня 2019 18:20
Довідка ДПІ.pdf
30 липня 2019 18:53
Електронний підпис
30 липня 2019 18:29
Код доступу.pdf
30 липня 2019 18:29
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 18:29
Статут оригінал.pdf
30 липня 2019 18:29
Статут копія.pdf
30 липня 2019 18:29
Протокол ЗЗУ 2.pdf
30 липня 2019 18:29
Проект договору.pdf
30 липня 2019 18:29
Паспорт код Дзюби.pdf
30 липня 2019 18:29
Наказ Директора.pdf
30 липня 2019 18:29
Лит гарантія ст 17.pdf
30 липня 2019 18:29
Додаток 3.pdf
30 липня 2019 18:29
Календарний графік.pdf
30 липня 2019 18:29
довідка працівники.pdf
30 липня 2019 18:29
Довідка не засуджено.pdf
30 липня 2019 18:29
Аналогічний договір.pdf
30 липня 2019 18:29
Витяг з ПДВ.pdf
30 липня 2019 18:29
r_РЗПК.rtf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
30 липня 2019 18:29
Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
30 липня 2019 18:29
Виписка ЄДР.pdf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
30 липня 2019 18:29
496_ДЦ_ДЦ.rtf
30 липня 2019 18:29
496.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 1 915 708,21
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 15:35
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Переможець 2 194 248,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
2 194 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 09:32
ДУ 3 27-19.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 14:24
IMG_0002.pdf зміни до договору
17 березня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:42
ДУ 1 27-19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 10:48
27-19.pdf укладений
04 вересня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2020 рік - 1 459 954,80 грн. в т. ч. ПДВ 20% - 243 325,80грн.
Номер договору про закупівлю: 27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2021 рік - 1 111 809, 60 грн. в т. ч. ПДВ 20% -185 301,60 грн. Зміна Статті 20 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 27-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML