Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38073190 |
Вебсайт: | http://osvita-skadovsk.org.ua |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., Скадовськ, вул. Сергіївська, 4 |
Контактна особа: |
Бурейко Артем Вікторович 380997302050 ku_fgo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 15:31 |
Очікувана вартість: | 2 019 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 097,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40390 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2019 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2019 10:37 |
Тендерна документація СРЦ ФГО (Вугілля) 2019 (Нова редакція).doc | |
30 серпня 2019 10:36 |
Перелік змін до ТД вугілля від 30.08.19.doc |
30 серпня 2019 10:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 серпня 2019 10:37 |
Тендерна документація СРЦ ФГО (Вугілля) 2019 (Нова редакція).doc
|
|||||||||
30 серпня 2019 10:36 |
Перелік змін до ТД вугілля від 30.08.19.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 01 серпня 2019 17:29
Дата подання: 01 серпня 2019 17:31
Дата подання: 18 вересня 2019 11:37
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:42
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-13-000029 ● 675b6b2e0aa445f1bfeaa5641bcf690d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.09.2019 № 216
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-15-001100-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-20 14:24:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля, що проводить Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-001100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:
1) Чому у додатку №2 до тендерної документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
2) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі?
3) Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» у зв’язку з ненаданням ним гарантійного листа щодо розвантаження вугілля за місцем доставки як це вимагалося в пункті 2 Додатку 3 тендерної документації?
4) Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» у зв’язку з не включенням ним в пункт 3.2 Проекту договору про закупівлю таких складових витрат як зважування вугілля в межах території м. Скадовськ або Скадовського району та проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-25 14:58:04
пояснення
- У п.5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому, не надання учасниками даної інформації не буде підставою для відхилення пропозиції та не створює дискримінаційних вимог для учасників
- ТОВ «ТЕПЛОЮГ» надано гарантійний лист щодо розвантаження вугілля за місцем доставки (файл №34)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" |
1 883 106,00
UAH з ПДВ
|
1 862 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
1 928 000,00
UAH з ПДВ
|
1 872 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
1 939 900,00
UAH з ПДВ
|
1 939 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕНЕРГОАВЕРС |
2 015 480,00
UAH з ПДВ
|
2 015 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Євровугілля |
2 019 500,00
UAH з ПДВ
|
2 019 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" #41630430 |
Рішення скасоване |
1 862 910,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 11:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" #41630430 |
Відхилено |
1 862 910,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 11:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Відхилено |
1 872 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 15:06
|
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Рішення скасоване |
1 939 900,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 09:46
|
|
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" #42267684 |
Відхилено |
1 939 900,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 09:51
|
|
ПП ЕНЕРГОАВЕРС #35505698 |
Переможець |
2 015 480,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:31
|
Дод. Угода №1 від 03.12.19.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 15:47
|
Договір №12-т від 02.12.2019.pdf | укладений |
02 грудня 2019 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 12-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |