Тверде паливо (Вугілля)
Очікувана вартість
2 019 500,00 UAH
UA-2019-07-15-001100-a 6fa9f08c4e914422b073dd657ecf5ca8
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти
Код ЄДРПОУ: 38073190
Вебсайт замовника: http://osvita-skadovsk.org.ua
Місцезнаходження замовника: 75700, Україна, Херсонська обл., Скадовськ, вул. Сергіївська, 4
Контактна особа замовника: Бурейко Артем Вікторович
380997302050
ku_fgo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:31
Очікувана вартість: 2 019 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 097,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Вугілля кам’яне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
398 тони
Вугілля марки: АМ (13-25); ДГКО (25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-001100-a.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ЕНЕРГОАВЕРС, Код ЄДРПОУ:35505698
Дата подання: 23 жовтня 2019 17:15
Вимога щодо закупівлі
Вимога щодо закупівлі
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 17:15
Вимога
23 жовтня 2019 17:15
Додаток 1
23 жовтня 2019 17:15
Додаток 2

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-15-001100-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:39002068
Дата подання: 01 серпня 2019 17:29
Дискримінаційні вимоги у Тендерній документації
Дискримінаційні вимоги у Тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 01 серпня 2019 17:31
Рішення від 06.08.19 № 10716.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 21:45
Номер скарги: UA-2019-07-15-001100-a.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:39002068
Дата подання: 01 серпня 2019 17:31
Дискримінаційні вимоги у Тендерній документації
Дискримінаційні вимоги у Тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 21:50
Рішення від 06.08.19 № 10715.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 21:50
рішення від 22.08.2019 № 11697.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 22:19
Номер скарги: UA-2019-07-15-001100-a.c3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПП ЕНЕРГОАВЕРС, Код ЄДРПОУ:35505698
Дата подання: 18 вересня 2019 11:37
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівль
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівль
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 10:11
Рішення від 20.09.2019 № 13329 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 10:11
рішення від 08.10.2019 №14464.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 20:56
Номер скарги: UA-2019-07-15-001100-a.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП ЕНЕРГОАВЕРС, Код ЄДРПОУ:35505698
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:42
Скарга про порушення законодавства
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 21:30
Скарга відкликана скаржником
Причина: Щодо відкликання скарги UA-2019-07-15-001100-a ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в особі директора – Карпова Олександра Анатолійовича повідомляємо про відкликання скарги від 24.10.2019 року, вих. № 153.24Е/10-19, за процедурою торгів UA-2019-07-15-001100-a, у зв’язку з відсутністю подальшої потреби (відмова переможця від укладення договору, згідно листа ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (№ 05/11-2 від 05.11.2019 р.) розміщеного 12.11.2019 року, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дата: 12 листопада 2019 14:04
Рішення від 30.10.2019 № 15640 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 21:30
рішення від 13.11.2019 № 16603.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 18:35

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 17:29
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

06 серпня 2019 21:45
Рішення від 06.08.19 № 10716.pdf

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 17:30
Скарга.pdf
01 серпня 2019 17:31
Скарга Скадовськ.docx
01 серпня 2019 17:31
Платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 11:37
Скарга до АМКУ
18 вересня 2019 11:37
Платіжне доручення

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 16:42
Скарга
25 жовтня 2019 16:42
Додаток1
25 жовтня 2019 16:42
Додаток 2
25 жовтня 2019 16:43
Платіжне доручення
12 листопада 2019 13:53
Лист щодо відкликання скарги

Документи Органу Оскарження

14 листопада 2019 18:35
рішення від 13.11.2019 № 16603.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000029 ● 675b6b2e0aa445f1bfeaa5641bcf690d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13 16:43:21
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


13.09.2019 № 216

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-15-001100-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-20 14:24:08

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля, що проводить Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-15-001100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

1) Чому у додатку №2 до тендерної документації міститься вимога до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації у довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
2) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі?
3) Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» у зв’язку з ненаданням ним гарантійного листа щодо розвантаження вугілля за місцем доставки як це вимагалося в пункті 2 Додатку 3 тендерної документації?
4) Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ» у зв’язку з не включенням ним в пункт 3.2 Проекту договору про закупівлю таких складових витрат як зважування вугілля в межах території м. Скадовськ або Скадовського району та проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-25 14:58:04

пояснення

- У п.5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тому, не надання учасниками даної інформації не буде підставою для відхилення пропозиції та не створює дискримінаційних вимог для учасників
- ТОВ «ТЕПЛОЮГ» надано гарантійний лист щодо розвантаження вугілля за місцем доставки (файл №34)

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна установа Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти, 38073190, Україна, Скадовськ, вул. Сергіївська, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вугілля марки: АМ (13-25); ДГКО (25-80), 2019500UAH, 09110000-3, ДК021, 398, тони
  3. Інформація про оприлюднення: 6fa9f08c4e914422b073dd657ecf5ca8, 2019-07-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були такі питання: правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену Протокольним рішенням уповноваженої особи Комунальної установи Скадовський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти (далі – Замовник) від 15 липня 2019 року, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.09.2019 №73, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕПЛОЮГ», повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області надані 25.09.2019 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 22.08.2019 № 11697-р/пк-пз та від 20.09.2018 № 13329-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації в формі копії документа, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, тоді як така інформація міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим порушує вимоги абзацу першого частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону; на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону визначені у пункті 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації посилання на Указ Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», який втратив чинність відповідно до Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017, затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017. За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОЮГ» установлено, що у її складі відсутній гарантійний лист щодо погодження розвантаження учасником-переможцем вугілля за місцем доставки, що не відповідає вимогам пункту 2 Додатку 3 тендерної документації. Також, наданий у складі пропозиції ТОВ «ТЕПЛОЮГ» пункт 3.2 проекту договору не відповідає вимогам абзацу 1 «Примітки до подання Проекту договору про закупівлю» Додатку 4 тендерної документації шляхом не включення в ціну товару таких складових витрат як зважування вугілля та витрати на лабораторні дослідження щодо технічних та якісних показників, які є обов’язковими складовими витрат учасника відповідно до вимог абзацу другого пункту 4 та пункту 8 Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛОЮГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір 10.09.2019., 03 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу першого пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання, щодо відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, пункту другого частини другої статті 22 Закону, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОЮГ» установлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" 1 883 106,00
UAH з ПДВ
1 862 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 1 928 000,00
UAH з ПДВ
1 872 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 1 939 900,00
UAH з ПДВ
1 939 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 2 015 480,00
UAH з ПДВ
2 015 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Євровугілля 2 019 500,00
UAH з ПДВ
2 019 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 17:58
Довідка МВС
13 вересня 2019 17:58
Довідка ГУ ДПС
13 вересня 2019 17:58
Гарантія банківська
06 вересня 2019 16:28
52.Письмо Від постач..pdf
06 вересня 2019 16:28
46. Походж. Сертификат-АМ.pdf
06 вересня 2019 16:28
43. УДК на ДГ 25-80.pdf
06 вересня 2019 16:27
42.УДК на АМ.pdf
06 вересня 2019 16:27
41. Банківська гарантія.pdf
06 вересня 2019 16:27
39.Тендерна пропозиція.pdf
06 вересня 2019 16:27
38.Проект договору.pdf
06 вересня 2019 16:27
28.2.Зав.анал. дог. ТОВ Т ЮГ.pdf
06 вересня 2019 16:27
28.2.1..Лист відгук від Т ЮГ.pdf
06 вересня 2019 16:27
28.1.1.Лист відгук від УДП.pdf
06 вересня 2019 16:27
28.1. Зав.анал. дог.з УДП.pdf
06 вересня 2019 16:27
26.Свід.водія.pdf
06 вересня 2019 16:27
25. Свід.водія.pdf
06 вересня 2019 16:27
22.Дог.склад.прим..pdf
06 вересня 2019 16:27
21. Дог.про оренду обл.2.pdf
06 вересня 2019 16:27
17.Про ненаданн.ліцензії.pdf
06 вересня 2019 16:27
15.Витяг про платн.ПДВ.pdf
06 вересня 2019 16:27
13.Витяг з ЄДРюр.осіб.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 16:15
sign.p7s
06 вересня 2019 16:15
Пропозиція.rar

Публічні документи

12 листопада 2019 11:59
лист-відмова.pdf
17 жовтня 2019 13:00
sign.p7s
06 вересня 2019 11:17
sign.p7s
06 вересня 2019 11:15
Підписаний_GarLIST 6766.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 13:16
Довідка про корупцію
18 листопада 2019 13:16
Довідка про корупцію
15 листопада 2019 15:52
Тендерна пропозиція нова
15 листопада 2019 15:43
Довідки по ст.17
15 листопада 2019 15:43
Довідка ДФС
15 листопада 2019 15:43
Довідка МВС
06 вересня 2019 15:53
sign.p7s
05 вересня 2019 16:08
sign.p7s

Публічні документи

05 вересня 2019 09:53
sign.p7s
02 серпня 2019 13:19
Відомості з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 13:19
Д-ка про працівників.pdf
02 серпня 2019 13:19
Зведена довідка.pdf
02 серпня 2019 13:19
Копія Виписки з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 13:19
Копія витягу ПДВ.pdf
02 серпня 2019 13:19
Копія статуту.pdf
02 серпня 2019 13:19
Наказ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕПЛОЮГ"
#41630430
Рішення скасоване 1 862 910,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:21
ТОВ "ТЕПЛОЮГ"
#41630430
Відхилено 1 862 910,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:37
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Відхилено 1 872 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:06
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Рішення скасоване 1 939 900,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 09:46
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Відхилено 1 939 900,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 09:51
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
Переможець 2 015 480,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 10:23

Документи

15 жовтня 2019 11:35
sign.p7s

Документи

15 жовтня 2019 15:06
sign.p7s

Документи

15 листопада 2019 09:49
sign.p7s
15 листопада 2019 09:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
2 015 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 грудня 2019 15:47
Договір №12-т від 02.12.2019.pdf укладений
02 грудня 2019 15:46
sign.p7s зміни до договору
03 грудня 2019 10:31
Дод. Угода №1 від 03.12.19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 12-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку