Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку різний
Очікувана вартість
208 350,00 UAH
UA-2019-07-15-000944-a 66a27cf331c646b9bdfbef829ea7f25d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:05
Очікувана вартість: 208 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку різний
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2079 пачок
Папір для друку різний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 15:44
Проект договору_96.doc
15 липня 2019 15:44
ТД__96.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:40
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000944-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 серпня 2019 15:32
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-15-000944-a (Папір для друку різний), який проходив 31.07.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ ТГ "Інтерпап" встановлено, що папір запропонований учасником в повній мірі не відповідає Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №1. А саме на позицію «Папір для друку формату А3» Замовник вимагає Яскравість ISO – 104% +/- 1,5, а Учасник надає Сертифікат якості на папір ТМ «XEROX PERFORMER» з Яскравістю 103,5%.
Крім того, у Технічних вимогах Замовника зазначено: «Відбілювання без використання хлору та важких металів» (мається на увазі технологія TCF). Учасником ТОВ ТГ "Інтерпап" надано сертифікати якості на папір ТМ «XEROX PERFORMER» та ТМ «Zoom», в яких зазначено тип відбілювання - ECF (тобто без застосування елементарного хлору, але з використанням інших сполук хлору), що не відповідає Технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ ТГ "Інтерпап" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2019 16:34
Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Зокрема, до позиції «Папір для друку формату А3» встановлено вимогу «Яскравість ISO – 104% +/-1,5». Тобто, прийнятним показником яскравості є показник у діапазоні від 102,5% до 105,5%. Учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" надано Сертифікат якості паперу на запропонований ним папір «XEROX PERFORMER» де вказаний показник яскравості «103,5% +/-1,5». Таким чином, зазначений показник відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний).
2. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, така вимога, як «відбілювання без використання хлору та важких металів». Замовником не встановлювався та не зазначався конкретний тип відбілювання. Відбілювання паперу, запропонованого учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП", здійснено без використання хлору та важким металів, про що свідчить інформація зазначена у наданих сертифікатах якості продукції.
Розгорнути Згорнути
Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Зокрема, до позиції «Папір для друку формату А3» встановлено вимогу «Яскравість ISO – 104% +/-1,5». Тобто, прийнятним показником яскравості є показник у діапазоні від 102,5% до 105,5%. Учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" надано Сертифікат якості паперу на запропонований ним папір «XEROX PERFORMER» де вказаний показник яскравості «103,5% +/-1,5». Таким чином, зазначений показник відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний).
2. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, така вимога, як «відбілювання без використання хлору та важких металів». Замовником не встановлювався та не зазначався конкретний тип відбілювання. Відбілювання паперу, запропонованого учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП", здійснено без використання хлору та важким металів, про що свідчить інформація зазначена у наданих сертифікатах якості продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 157 328,22
UAH з ПДВ
149 965,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 164 552,64
UAH з ПДВ
150 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 11:41
Електронний підпис
06 серпня 2019 11:38
Довідка ДФС.pdf
06 серпня 2019 11:38
Довідка з МВС.PDF
06 серпня 2019 11:38
Пропозиція.PDF
30 липня 2019 17:32
Електронний підпис
30 липня 2019 17:25
Статут.pdf
30 липня 2019 17:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 11:07
Електронний підпис
30 липня 2019 11:07
Документи частина 2.rar
30 липня 2019 11:07
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Переможець 149 965,56
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
149 965,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 23:45
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 13:44
Договір НУБіП №1187.pdf укладений
13 серпня 2019 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 965,56
UAH (в тому числі ПДВ 24 994,26 UAH)