Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку різний
Очікувана вартість
208 350,00 UAH
UA-2019-07-15-000944-a ● 66a27cf331c646b9bdfbef829ea7f25d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Код ЄДРПОУ: | 00493706 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15 |
Контактна особа: |
Ібатуллін Ільдус Ібатуллович 380445278930 tender13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 208 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку різний
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2079 пачок
Папір для друку різний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 15:44 |
Проект договору_96.doc | |
15 липня 2019 15:44 |
ТД__96.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:40
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:44
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
2) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000944-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 серпня 2019 15:32
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-07-15-000944-a (Папір для друку різний), який проходив 31.07.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ ТГ "Інтерпап" встановлено, що папір запропонований учасником в повній мірі не відповідає Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №1. А саме на позицію «Папір для друку формату А3» Замовник вимагає Яскравість ISO – 104% +/- 1,5, а Учасник надає Сертифікат якості на папір ТМ «XEROX PERFORMER» з Яскравістю 103,5%.
Крім того, у Технічних вимогах Замовника зазначено: «Відбілювання без використання хлору та важких металів» (мається на увазі технологія TCF). Учасником ТОВ ТГ "Інтерпап" надано сертифікати якості на папір ТМ «XEROX PERFORMER» та ТМ «Zoom», в яких зазначено тип відбілювання - ECF (тобто без застосування елементарного хлору, але з використанням інших сполук хлору), що не відповідає Технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ ТГ "Інтерпап" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ ТГ "Інтерпап" встановлено, що папір запропонований учасником в повній мірі не відповідає Технічним вимогам Замовника згідно Додатку №1. А саме на позицію «Папір для друку формату А3» Замовник вимагає Яскравість ISO – 104% +/- 1,5, а Учасник надає Сертифікат якості на папір ТМ «XEROX PERFORMER» з Яскравістю 103,5%.
Крім того, у Технічних вимогах Замовника зазначено: «Відбілювання без використання хлору та важких металів» (мається на увазі технологія TCF). Учасником ТОВ ТГ "Інтерпап" надано сертифікати якості на папір ТМ «XEROX PERFORMER» та ТМ «Zoom», в яких зазначено тип відбілювання - ECF (тобто без застосування елементарного хлору, але з використанням інших сполук хлору), що не відповідає Технічним вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ ТГ "Інтерпап" як таку, що не відповідає умовам та вимогам п.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2019 16:34
Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Зокрема, до позиції «Папір для друку формату А3» встановлено вимогу «Яскравість ISO – 104% +/-1,5». Тобто, прийнятним показником яскравості є показник у діапазоні від 102,5% до 105,5%. Учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" надано Сертифікат якості паперу на запропонований ним папір «XEROX PERFORMER» де вказаний показник яскравості «103,5% +/-1,5». Таким чином, зазначений показник відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний).
2. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, така вимога, як «відбілювання без використання хлору та важких металів». Замовником не встановлювався та не зазначався конкретний тип відбілювання. Відбілювання паперу, запропонованого учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП", здійснено без використання хлору та важким металів, про що свідчить інформація зазначена у наданих сертифікатах якості продукції.
Розгорнути
Згорнути
1. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Зокрема, до позиції «Папір для друку формату А3» встановлено вимогу «Яскравість ISO – 104% +/-1,5». Тобто, прийнятним показником яскравості є показник у діапазоні від 102,5% до 105,5%. Учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" надано Сертифікат якості паперу на запропонований ним папір «XEROX PERFORMER» де вказаний показник яскравості «103,5% +/-1,5». Таким чином, зазначений показник відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний).
2. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, така вимога, як «відбілювання без використання хлору та важких металів». Замовником не встановлювався та не зазначався конкретний тип відбілювання. Відбілювання паперу, запропонованого учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП", здійснено без використання хлору та важким металів, про що свідчить інформація зазначена у наданих сертифікатах якості продукції.
Шановний учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Зокрема, до позиції «Папір для друку формату А3» встановлено вимогу «Яскравість ISO – 104% +/-1,5». Тобто, прийнятним показником яскравості є показник у діапазоні від 102,5% до 105,5%. Учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" надано Сертифікат якості паперу на запропонований ним папір «XEROX PERFORMER» де вказаний показник яскравості «103,5% +/-1,5». Таким чином, зазначений показник відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний).
2. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, така вимога, як «відбілювання без використання хлору та важких металів». Замовником не встановлювався та не зазначався конкретний тип відбілювання. Відбілювання паперу, запропонованого учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП", здійснено без використання хлору та важким металів, про що свідчить інформація зазначена у наданих сертифікатах якості продукції.
1. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Зокрема, до позиції «Папір для друку формату А3» встановлено вимогу «Яскравість ISO – 104% +/-1,5». Тобто, прийнятним показником яскравості є показник у діапазоні від 102,5% до 105,5%. Учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" надано Сертифікат якості паперу на запропонований ним папір «XEROX PERFORMER» де вказаний показник яскравості «103,5% +/-1,5». Таким чином, зазначений показник відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний).
2. Тендерною документацією на закупівлю 30190000 - 7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку різний) встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, така вимога, як «відбілювання без використання хлору та важких металів». Замовником не встановлювався та не зазначався конкретний тип відбілювання. Відбілювання паперу, запропонованого учасником ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП", здійснено без використання хлору та важким металів, про що свідчить інформація зазначена у наданих сертифікатах якості продукції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" #35137937 |
Переможець |
149 965,56
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 23:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 13:44
|
Договір НУБіП №1187.pdf | укладений |
13 серпня 2019 13:39
|