Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

автоматична сушарка для рук Trento 29623
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2019-07-15-000898-b e90121db0a7e4807ba67dce0ad77056e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горовий Олег Анатолійович

+380444624849 general@dsecu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба експортного контролю України
Код ЄДРПОУ: 00010300
Вебсайт: http://www.dsecu.gov.ua/control/uk/index
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 19-21
Контактна особа: Горовий Олег Анатолійович
+380444624849
general@dsecu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 17:00
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
автоматична сушарка для рук Trento 29623
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м. Київ, Кирилівська, 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений товар здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після його поставки та надання Постачальником належних чином оформлених документів: видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника вказаний у розділі XII цього договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 13:18
Додаток 4.doc
15 липня 2019 13:18
Додаток 3.doc
15 липня 2019 13:18
Додаток 2.doc
15 липня 2019 13:18
Додаток 1.doc
15 липня 2019 13:18
Оголошення 15.07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:56
Дата відповіді: 16 липня 2019 09:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно затвердженої тендерної документації, у даній закупівлі розгляд аналогів передбачено. Назви марок аналогів, які можна пропонувати зазначені у додатку 1 тендерної документації.
2) Для ФОП розглядається його ціна як отстаточна без додавання ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій