Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
936 078,00 UAH
UA-2019-07-15-000883-a 50bc33e614de4bc692b2fa8a205cd2ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Вебсайт замовника: http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження замовника: 61001, Україна, Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа замовника: Шелудько Алла Андріївна
380577372572,380577375693
sheludko.alla@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:40
Очікувана вартість: 936 078,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 680,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 послуга
Послуги з фізичної охорони закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 24 липня 2019 11:51
Дата відповіді: 24 липня 2019 12:13
Уточніть з якого числа мають надаватися послуги? Не зрозумілим є Ваш розрахунок ціни.
Відповідь: Добрий день. Послуги повинні надаватися з 01 вересня до 31 грудня 2019 р. (останній день надання послуг - останній робочий день грудня). Час роботи з 8.00 до 18.00. Загальна кількість годин роботи 17160 годин на всіх 22 об"єктах Замовника. Ціна розраховується: ціна на 1 годину * на загальну кількість годин роботи.
Запитання
Дата подання: 24 липня 2019 12:23
Дата відповіді: 24 липня 2019 12:51
22 пост * 10 год*122 дні = 26840 робочих годин. 936078 / 26840= 34,87 грн./час і ще не враховано посилення постів (З метою додаткового забезпечення охорони святкових та урочистих заходів від зовнішніх та внутрішніх загроз, за першою вимогою Замовника, Учасник за власний рахунок зобов’язаний забезпечити: - в період охорони об’єктів посилення посту охорони шляхом виставлення додаткових постів (але не більше двох додаткових постів на одному об’єкті охорони) та/або - цілодобову охорону у вихідні, святкові дні та неробочі години об’єкту охорони (Учасник повинен розмістити додаткові пости у кількості достатній для забезпечення охорони кожного поверху об’єкту, але не більше чотирьох постів на одному об’єкті охорони). Одже ціна за годину роботи ще менша.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мова ведеться про 78 робочих днів, без врахування шкільних канікул. Все зазначене Вами додаткові міри безпеки, поки що до них не вдавалися.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СЛУЖБА УНІВЕРСАЛЬНОЇ ЕКСТРЕННОЇ ДОПОМОГИ" 858 000,00
UAH з ПДВ
858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНДОР-2005" 931 788,00
UAH з ПДВ
931 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВАРТА ВІП БЕЗПЕКА 934 578,00
UAH з ПДВ
934 578,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:57
sign.p7s
01 серпня 2019 15:49
03,Статут.pdf
01 серпня 2019 15:49
01.відповідність.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 12:09
Документи переможця
09 серпня 2019 17:52
Технічні вимоги (в-ть).pdf
09 серпня 2019 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 17:52
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ (7).pdf
09 серпня 2019 17:52
Підписаний_Лицензия (6).pdf
09 серпня 2019 17:52
Підписаний_gar5507_1.pdf
09 серпня 2019 17:52
На директора.pdf
09 серпня 2019 17:52
Квал. и 17 ст.pdf
09 серпня 2019 17:52
Інше.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 15:08
sign.p7s
02 серпня 2019 14:51
sign.p7s
02 серпня 2019 14:48
2 повноваження та інші.pdf
02 серпня 2019 14:48
0 пропозиція.pdf
02 серпня 2019 14:48
1737-19.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСКАД-СЛУЖБА УНІВЕРСАЛЬНОЇ ЕКСТРЕННОЇ ДОПОМОГИ"
#34015250
Відхилено 858 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 17:28
ТОВ "КОНДОР-2005"
#33339344
Переможець 931 788,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНДОР-2005"
#33339344
931 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 17:25
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 вересня 2019 09:53
договір фізохорона.pdf укладений
03 вересня 2019 09:52

Актуальні тендери

До пошуку