Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
664 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000874-b 9600d24f1fa948a890a3e59eb405e808
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіткіна Лариса Іванівна

+380433822006 osvita-hmilnik-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141495
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17
Контактна особа: Сіткіна Лариса Іванівна
+380433822006
osvita-hmilnik-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 14:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 13:58
Очікувана вартість: 664 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля комп"ютерного обладнання(комп"ютерний комплект у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор та витратні матеріали до комплекта) для навчальних закладів Хмільницького району.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 комплект
Комп"ютерне обладнання (Джерело фінансування - субвенція Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька обл., Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля здійснюється за рахунок коштів державного бюджету для придбання комп"ютерних комплектів для навчальних закладів у складі:ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор та витратні матеріали до комплекта. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 13:12
td комплект НУШ 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:57
Дата відповіді: 16 липня 2019 09:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 3 тендерної документації зазначені технічні характеристи, а ніяк не торгова марка чи модель. Тому запропонований товар має мати негірші характеристи, ніж наведені у Додатку.
Також, довододимо до вашого відома, що у Додатку 1 тендорної документаї зазначено поля для заповнення: постачальників платників ПДВ та постачальників, які працюють без ПДВ. У Додатку 2 до тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК у пункті 4 та 5 зазначені документи для подання Замовнику торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 656 465,88
UAH з ПДВ
653 144,76
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 659 498,00
UAH з ПДВ
655 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 11:59
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:29
Електронний підпис
31 липня 2019 14:57
Електронний підпис
30 липня 2019 10:51
Електронний підпис
30 липня 2019 10:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 653 144,76
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
653 144,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 16:59
Дод. уг. (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:40
Договір ВО-19-149.pdf укладений
27 серпня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п 5.1. розділу 5 "Поставка товарів" та викласти його в наступній редакції: "5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 30 серпня 2019 року"
Номер договору про закупівлю: ВО-19-149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 653 144,76
UAH (в тому числі ПДВ 108 857,46 UAH)