Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Помідори, огірки, капуста білокачанна, цибуля ріпчаста жовта, морква, буряк столовий, перець овочевий, часник
Очікувана вартість
104 250,00 UAH
UA-2019-07-15-000865-b 61b91cfcc97143f9ae0571ca73306475
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Вандюк

+380664076722 kovel938@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЮБЛИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20141576
Місцезнаходження: 45034, Україна , Волинська обл., смт. Люблинець, вул. Незалежності, буд. 94
Контактна особа: Галина Вандюк
+380664076722
kovel938@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:05
Очікувана вартість: 104 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 521,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кілограм
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілометр
цибуля ріпчаста жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограм
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
150 кілограм
перець овочевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10 кілограм
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, Незалежності,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 11:04
титулка.PDF
15 липня 2019 13:10
ТД овочі.docx
18 липня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 11:04
титулка.PDF
15 липня 2019 13:10
ТД овочі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 98 500,00
UAH з ПДВ
98 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кулибаба Оксана Олексіївна 104 250,00
UAH з ПДВ
104 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2019 12:30
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2019 23:50
Люблинець овочі2.pdf
30 липня 2019 23:50
Люблинець овочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

ФОП Кулибаба Оксана Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3501107041
Переможець 98 500,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3501107041
98 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 14:19
ДУ3 овочі.docx зміни до договору
06 квітня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 13:27
ДУ 3 овочі.PDF зміни до договору
06 квітня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 11:57
ДУ овочі.PDF зміни до договору
03 січня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 15:20
ДУ овочі2.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 13:38
ДУ овочі.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 13:20
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 13:43
Договір овочі.PDF укладений
21 серпня 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п 3.3 договору «Про закупівлю товару» №136/19 від 20.08.2019 року Сторони дійшли спільної згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) на такі товари: капуста білокачанна – 7,18 грн., цибуля ріпчаста – 10,00 грн., морква 8,00 грн.. буряк столовий – 8,16 грн. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1.3 договору «Про закупівлю товару» №136/19 від 20.08.2019 року у зв’язку із зміною потреби Покупця Сторони дійшли спільної згоди щодо зменшення обсягів закупівлі моркви з 1500 до 1060,00 кілограм, часник з 10 до 6 кілограм.
Номер договору про закупівлю: 136/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1.3 договору «Про закупівлю товару» №136/19 від 20.08.2019 року у зв’язку із зміною потреби Покупця Сторони дійшли спільної згоди щодо зменшення обсягів закупівлі цибулі ріпчастої жовтої з 1500 до 800 кілограм, моркви з 1060 до 560 кілограм, буряка столового з 1500 до 1310 кілограм, перцю овочевого з 150 до 97,48 кілограм.
Номер договору про закупівлю: 136/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити дію Договору «Про закупівлю товарів» №136/19 від 20.08.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року на підставі п.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у вище вказаному договорі . 2. Ціна додаткової угоди складає: 13 131,20 (Тринадцять тисяч сто тридцять одна гривня 20 коп. ), що становить 20% від вартості Договору про закупівлю укладеного №136/19 від 20.08.2019 року. 3. Кількість товару за цією додатковою угодою зазначена у Специфікації. 4. Ця Додатковою угодою набирає чинності з 01.01.2020 року, але поширюється на відносини, що виникли на підставі Договору «Про закупівлю товарів» №136/19 від 20.08.2019 року та діє до 31.03.2020 року, а в частині проведення розрахунків - до їх повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 136/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди №3 від 30.12.2019 року на продовження дії Договору «Про закупівлю товарів» №136/19 від 20.08.2019 року складає: 9 289,40 (Дев’ять тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 40 коп.) у т. ч. ПДВ: 1 548,23 (Одна тисяча п’ятсот сорок вісім гривень 23 копійок).
Номер договору про закупівлю: 136/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі ціна Договору №136 від 20.08.2019 року становить: 74 945,40 (Сімдесят чотири тисячі дев'ятсот сорок п'ять гривень 40 коп.)
Номер договору про закупівлю: 136/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 945,40
UAH