Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
45 998,00 UAH
UA-2019-07-15-000803-a ● 1bfbfd770b6a46e99abcd58573d7ce07
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український центр оцінювання якості освіти |
Код ЄДРПОУ: | 34187201 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5 |
Контактна особа: |
Лизун Надія Миколаївна 380442232047 n.lyzun@testportal.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 45 998,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,17% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Загальні відомості про закупівлю зазначені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, В. Винниченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування- державний бюджет | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 15:05 |
Тендерна документація ПК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:44
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Додатком 5 до тендерної документації передбачено, що будь-яке посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку 5, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду. 2) Так, фізичні особи-підприємці (неплатники ПДВ) допускаються до участі. Критерієм вибору переможця є ціна 100%, яка розглядається, як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000803-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 01 серпня 2019 17:09
Невідповідність вимог тендерної документації.
Шановний Замовнику!
У відповідь на проведений аукціон за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-15-000803-a, що відбувся 01 серпня 2019 року у системі ProZorro, Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» хоче звернути Вашу увагу на порушення учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вимог Тендерної документації, а саме :
1. Згідно абзацу 14 п. 1 розділу ІІ Тендерної документації, Замовник вказав , що «документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства).» ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у наданому документі «Істотні умови договору» у форматі pdf , який розміщено 31 серпня у системі ProZorro розмістив проект договору, згідно Додатку 6 Тендерної документації Замовника не на фірмовому бланку. Що є грубим порушенням вимог Тендерної документації.
2. Згідно Додатку 6 до Тендерної документації , Замовник вказав , що необхідно заповнити всі пункти Договору , окрім ціни Договору . У наданому ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" проекту Договору разом із додатком № 1 «Специфікація», що є невід’ємною частиною Договору , у додатку № 1 «Специфікація» відсутня інформація у графі «Найменування товару», «Одиниці виміру» та «Гарантійний строк, місяців» що є грубим порушенням вимог Тендерної документації.
3. У Додатку № 5 до Тендерної документації ( Технічні вимоги ) при визначенні характеристик маніпулятора типу «Миша» Замовник повідомив , що однією з необхідних характеристик даного типу має бути «Довжина інтерфейсного кабелю: не менше ніж 1,8м». У завантаженому ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" файлі «Вiдповiднiсть вимогам тендерної документацiї» у форматі pdf, який розміщено у системі ProZorro 31 серпня 2019 року , відсутня будь-яка інформація по довжині інтерфейсного кабелю миші, що дозволяє припустити невідповідність запропонованого ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Товару вимогам Замовника та є грубим порушенням вимог Тендерної документації.
Враховуючи вказані порушення ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» звертається до Замовника вжити необхідних заходів, а саме:
1. Розглянути порушення з боку Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вимог Тендерної документації.
2. Визнати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" такою, що не відповідає Вимогам Тендерної документації.
3. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на проведений аукціон за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-15-000803-a, що відбувся 01 серпня 2019 року у системі ProZorro, Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» хоче звернути Вашу увагу на порушення учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вимог Тендерної документації, а саме :
1. Згідно абзацу 14 п. 1 розділу ІІ Тендерної документації, Замовник вказав , що «документи, що складаються учасником у довільній формі, надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства).» ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" у наданому документі «Істотні умови договору» у форматі pdf , який розміщено 31 серпня у системі ProZorro розмістив проект договору, згідно Додатку 6 Тендерної документації Замовника не на фірмовому бланку. Що є грубим порушенням вимог Тендерної документації.
2. Згідно Додатку 6 до Тендерної документації , Замовник вказав , що необхідно заповнити всі пункти Договору , окрім ціни Договору . У наданому ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" проекту Договору разом із додатком № 1 «Специфікація», що є невід’ємною частиною Договору , у додатку № 1 «Специфікація» відсутня інформація у графі «Найменування товару», «Одиниці виміру» та «Гарантійний строк, місяців» що є грубим порушенням вимог Тендерної документації.
3. У Додатку № 5 до Тендерної документації ( Технічні вимоги ) при визначенні характеристик маніпулятора типу «Миша» Замовник повідомив , що однією з необхідних характеристик даного типу має бути «Довжина інтерфейсного кабелю: не менше ніж 1,8м». У завантаженому ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" файлі «Вiдповiднiсть вимогам тендерної документацiї» у форматі pdf, який розміщено у системі ProZorro 31 серпня 2019 року , відсутня будь-яка інформація по довжині інтерфейсного кабелю миші, що дозволяє припустити невідповідність запропонованого ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Товару вимогам Замовника та є грубим порушенням вимог Тендерної документації.
Враховуючи вказані порушення ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» звертається до Замовника вжити необхідних заходів, а саме:
1. Розглянути порушення з боку Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вимог Тендерної документації.
2. Визнати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" такою, що не відповідає Вимогам Тендерної документації.
3. Дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 серпня 2019 16:58
Пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
43 566,00
UAH з ПДВ
|
41 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
42 231,00
UAH з ПДВ
|
41 231,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
45 480,00
UAH з ПДВ
|
45 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
41 230,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 17:01
|
ТОВ "СІ-ЕЛ" #30404738 |
Переможець |
41 231,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2019 10:21
|
Додаткова угода№1 до Договору від 19 08 2019 №120.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 10:13
|
Договір№120.pdf | укладений |
19 серпня 2019 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода№1 до Договору від 19.08.2019 №120 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |