Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Переносний екран тринога, ноутбук та проектор
Очікувана вартість
152 400,00 UAH
UA-2019-07-15-000767-a ● 26ea99c09dc0442ab77c560ab39bd94e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тростянецької сільської ради Тростянецької об'єднаної територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 40274710 |
Вебсайт: | http://www.osvita-tg.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 81614, Україна , Львівська обл., Тростянець, вул. Зелена 2 |
Контактна особа: |
Лехович Віктор Іванович +380977531900 trostyanets-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 152 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 762,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Переносний екран тринога, ноутбук, проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81614, Україна, Львівська область, с. Тростянець, вул. Зелена, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 14:39 |
Мультимедійне обладнання НУШ (2).docx | |
15 липня 2019 14:52 |
Проект договору.docx |
17 липня 2019 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2019 14:39 |
Мультимедійне обладнання НУШ (2).docx
|
|||
15 липня 2019 14:52 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:47
Дата відповіді: 16 липня 2019 12:47
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Характеристики запропонованого товару повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у таблиці Додатку 2.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000767-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 17 липня 2019 10:25
Умови
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить наступну вимогу: «6. Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний власний сервісний центр у Львівській області з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника).»
Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати слово «ВЛАСНИЙ» та викласти цю вимогу наступним чином: «6. Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр у Львівській області, що здійснюватиме гарантійне обслуговування товарів, з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника).»
Крім того, наявна вимога «7.3.Постачальник зобов'язаний: 7.3.3.САМОСТІЙНО доставити товар до місця вказаного Покупцем», яка не дає зрозуміти чи може Учасник скористатися послугами служби доставки аби за власний кошт доставити товар в зазначене місце, тому просимо надати пояснення або внести відповідні зміни.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить наступну вимогу: «6. Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний власний сервісний центр у Львівській області з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника).»
Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати слово «ВЛАСНИЙ» та викласти цю вимогу наступним чином: «6. Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр у Львівській області, що здійснюватиме гарантійне обслуговування товарів, з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника).»
Крім того, наявна вимога «7.3.Постачальник зобов'язаний: 7.3.3.САМОСТІЙНО доставити товар до місця вказаного Покупцем», яка не дає зрозуміти чи може Учасник скористатися послугами служби доставки аби за власний кошт доставити товар в зазначене місце, тому просимо надати пояснення або внести відповідні зміни.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2019 14:51
Розглянувши Ваші зауваження тендерним комітетом було прийнято рішення викласти нижчезазначені пункти в наступній редакції:
- Додаток 2 п. 6 «Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр у Львівській області з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника). Гарантійний термін – не менше 12 місяців на ноутбук, а на проектори – не менше 36 міс.»
- Проект договору п. «7.3.3. Доставити товар до місця вказаного Покупцем».
- Додаток 2 п. 6 «Здійснення гарантійного обслуговування забезпечується Переможцем (наявний сервісний центр у Львівській області з можливістю виїзду спеціаліста по запиту Замовника). Гарантійний термін – не менше 12 місяців на ноутбук, а на проектори – не менше 36 міс.»
- Проект договору п. «7.3.3. Доставити товар до місця вказаного Покупцем».
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000767-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:36287850
Дата подання: 29 липня 2019 08:13
Не відповідність поданої пропозиції вимоггам документації
Шановний Замовнику, вимагаємо відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер системс», оскільки пропозиція даного учасника не відповідає вимогам документації (додатку №2 “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”) закупівлі, а саме:
1.Документацією вимагалось устаткування HD WebCam (720p), шторка на вебкамеру, в поданій моделі ноутбука Asus X540UA-DM866 шторка відсутня.
2.Документацією вимагалось наявність не менше двох ( 2 x USB 3.0) швидкісних виходів USB 3.0, в поданій моделі ноутбука Asus X540UA-DM866 є тільки один.
А також у документі “Довідка сервіс центр” вказано, що техніка буде обслуговуватися на сервісному центрі на договірних засадах (не власний) від ТОВ “АКА ЛТД”, натомість відсутній будь-який документ (договір співпраці), який підтверджує взаємовідносини з даним сервісним центром.
Отже пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “Інтер системс” повинна бути відхилена, як така що не відповідає технічним параметрам даної закупівлі та тендерній документації
Шановний Замовнику! У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Інтер системс” в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1.Документацією вимагалось устаткування HD WebCam (720p), шторка на вебкамеру, в поданій моделі ноутбука Asus X540UA-DM866 шторка відсутня.
2.Документацією вимагалось наявність не менше двох ( 2 x USB 3.0) швидкісних виходів USB 3.0, в поданій моделі ноутбука Asus X540UA-DM866 є тільки один.
А також у документі “Довідка сервіс центр” вказано, що техніка буде обслуговуватися на сервісному центрі на договірних засадах (не власний) від ТОВ “АКА ЛТД”, натомість відсутній будь-який документ (договір співпраці), який підтверджує взаємовідносини з даним сервісним центром.
Отже пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “Інтер системс” повинна бути відхилена, як така що не відповідає технічним параметрам даної закупівлі та тендерній документації
Шановний Замовнику! У разі незадоволення нашої вимоги залишаємо за собою право на оскарження рішення про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю “Інтер системс” в органі оскарження – АМКУ відповідно до Статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 31 липня 2019 14:19
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2019 14:18
Пропозиція ТОВ «Інтер Системс» не відповідає умовам тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Інтер Системс #37653216 |
Рішення скасоване |
148 764,00
UAH
|
31 липня 2019 14:19
|
Інтер Системс #37653216 |
Відхилено |
148 764,00
UAH
|
31 липня 2019 14:21
|
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #36287850 |
Переможець |
149 524,80
UAH
|
05 серпня 2019 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
13 серпня 2019 10:06
|