Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для забезпечення здійснення заходів з підвищення кваліфікації, впровадження нових методик викладання (канцелярські товари)
Очікувана вартість
96 565,00 UAH
UA-2019-07-15-000746-b 6b0169c9cb9945688ced24f443357f70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Світлана Михайлівна

380442721490 xtender@kubg.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа: Андрєєва Світлана Михайлівна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 12:42
Очікувана вартість: 96 565,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Матеріали для забезпечення здійснення заходів з підвищення кваліфікації, впровадження нових методик викладання (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2331 штуки
Матеріали для забезпечення здійснення заходів з підвищення кваліфікації, впровадження нових методик викладання (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, місто Київ, Київ, проспект Тичини, 22-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 12:45
Тендерна документація.pdf
15 липня 2019 12:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:01
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаються аналоги товарів не гірші за якістю. Допускаються до участі в закупівлі ФОПі неплатники ПДВ на рівних умовах (без додавання ПДВ)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-15-000746-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 31 липня 2019 15:14
Лист-звернення
Шановний Замовник! Звертаємо увагу на недобросовістні дії ТОВ «Агапіт» (далі – Учасник). Учасник у файлі «тех характеристики.pdf» підтвердив технічні вимоги замовника, однак подає деякі товарні позиції, які не відповідають технічним вимогам замовника, а саме:
Позиція №1 (папір Ballet Universal виготовляється в Росії, яка є країною-агресором; пропозиція цього паперу порушує пункт 5 Тендерної документації Замовника);
Позиція №3 (комплект маркерів для сухостираємих дошок плюс губка ТМ Бюромакс не має в своєму складі запасних чорнильних картриджів для маркерів, які, натомість, входять до складу набору Schneider MAXX 110 із вимог замовника, а отже, те, що пропонує Учасник - не є еквівалентом того, що вимагає Замовник;
Позиція №4 (маркер Centropen 2709 проводить лінію, штриною від 1 до 2 мм максимум, тоді як Замовник вимагає маркери, які проводять лінії, шириною від 1 до 3 мм.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2019 10:35
Учасник ПП "АГАПІТ КС" запропонував товар (Папір Ballet Universal), що має походження з Російської Федерації. Отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації (відповідно до п. 5 Розділу І Тендерної документації закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації).
Розгорнути Згорнути
Вимогу учасника зодоволено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" 68 755,44
UAH з ПДВ
68 755,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 77 570,70
UAH з ПДВ
77 570,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 11:28
Електронний підпис
30 липня 2019 16:48
Електронний підпис
30 липня 2019 16:46
Паспорт.pdf
30 липня 2019 16:46
ІПН.pdf
30 липня 2019 16:46
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС"
#41723320
Відхилено 68 755,44
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 10:35
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 77 570,70
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
77 570,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 12:09
Договір ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ_77570,70.pdf укладений
12 серпня 2019 12:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 77 570,70
UAH (в тому числі ПДВ 12 928,45 UAH)