Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для забезпечення здійснення заходів з підвищення кваліфікації, впровадження нових методик викладання (канцелярські товари)
Очікувана вартість
96 565,00 UAH
UA-2019-07-15-000746-b ● 6b0169c9cb9945688ced24f443357f70
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Код ЄДРПОУ: | 02136554 |
Вебсайт: | http://kubg.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2 |
Контактна особа: |
Андрєєва Світлана Михайлівна 380442721490 xtender@kubg.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 96 565,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 482,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Матеріали для забезпечення здійснення заходів з підвищення кваліфікації, впровадження нових методик викладання (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2331 штуки
Матеріали для забезпечення здійснення заходів з підвищення кваліфікації, впровадження нових методик викладання (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02152, Україна, місто Київ, Київ, проспект Тичини, 22-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 12:45 |
Тендерна документація.pdf | |
15 липня 2019 12:40 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:01
Дата відповіді: 16 липня 2019 11:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаються аналоги товарів не гірші за якістю. Допускаються до участі в закупівлі ФОПі неплатники ПДВ на рівних умовах (без додавання ПДВ)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000746-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 31 липня 2019 15:14
Лист-звернення
Шановний Замовник! Звертаємо увагу на недобросовістні дії ТОВ «Агапіт» (далі – Учасник). Учасник у файлі «тех характеристики.pdf» підтвердив технічні вимоги замовника, однак подає деякі товарні позиції, які не відповідають технічним вимогам замовника, а саме:
Позиція №1 (папір Ballet Universal виготовляється в Росії, яка є країною-агресором; пропозиція цього паперу порушує пункт 5 Тендерної документації Замовника);
Позиція №3 (комплект маркерів для сухостираємих дошок плюс губка ТМ Бюромакс не має в своєму складі запасних чорнильних картриджів для маркерів, які, натомість, входять до складу набору Schneider MAXX 110 із вимог замовника, а отже, те, що пропонує Учасник - не є еквівалентом того, що вимагає Замовник;
Позиція №4 (маркер Centropen 2709 проводить лінію, штриною від 1 до 2 мм максимум, тоді як Замовник вимагає маркери, які проводять лінії, шириною від 1 до 3 мм.
Розгорнути
Згорнути
Позиція №1 (папір Ballet Universal виготовляється в Росії, яка є країною-агресором; пропозиція цього паперу порушує пункт 5 Тендерної документації Замовника);
Позиція №3 (комплект маркерів для сухостираємих дошок плюс губка ТМ Бюромакс не має в своєму складі запасних чорнильних картриджів для маркерів, які, натомість, входять до складу набору Schneider MAXX 110 із вимог замовника, а отже, те, що пропонує Учасник - не є еквівалентом того, що вимагає Замовник;
Позиція №4 (маркер Centropen 2709 проводить лінію, штриною від 1 до 2 мм максимум, тоді як Замовник вимагає маркери, які проводять лінії, шириною від 1 до 3 мм.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2019 10:35
Учасник ПП "АГАПІТ КС" запропонував товар (Папір Ballet Universal), що має походження з Російської Федерації. Отже, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації (відповідно до п. 5 Розділу І Тендерної документації закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації).
Розгорнути
Згорнути
Вимогу учасника зодоволено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" #41723320 |
Відхилено |
68 755,44
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 10:35
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
77 570,70
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 12:09
|
Договір ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ_77570,70.pdf | укладений |
12 серпня 2019 12:03
|