Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
38340000-0 Прилади для вимірювання величин Перевірочні пристрої
38340000-0 Instruments for measuring quantities Testing devices
38340000-0 Instruments for measuring quantities Testing devices
Очікувана вартість
7 655 610,00 UAH
UA-2019-07-15-000739-c ● 5951faad36fc49b1b7119d5e708d00e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Когтєв Степан +380442383961 KOHTIEV.SO@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Kohtiev Stepan +380442383961 KOHTIEV.SO@UA.ENERGY |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 7 655 610,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 556,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 183734 UAH |
Publication date: | 15 липня 2019 20:02 |
Enquiries until: | 09 серпня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 15 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 серпня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 7 655 610 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 76 556 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Scope of the procurement
Джерело фінансування - кошти підприємства
The source of funding is the company's funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
38340000-0 Прилади для вимірювання величин Перевірочні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
38340000-0 Instruments for measuring quantities Testing devices
CPV: 38340000-0
Період постачання:
по 01 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс сплачується Постачальнику протягом десяти банківських днів з дати надання ним Рахунку на Аванс | Аванс | 10 | Банківські | 20 |
Iнша подія | Подальша оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданою Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2019 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2019 14:35 |
Зміни (1).pdf | |
09 серпня 2019 14:35 |
ТД_05_002857_СМС_356_(зі змінами1).doc | |
15 липня 2019 19:59 |
Титул ТД.pdf |
09 серпня 2019 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2019 14:35 |
Зміни (1).pdf
|
|||
09 серпня 2019 14:35 |
ТД_05_002857_СМС_356_(зі змінами1).doc
|
|||
15 липня 2019 19:59 |
Титул ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000739-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 25 липня 2019 16:12
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 09:13
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що декларація відповідності оформлюється виробником на підставі позитивних результатів оцінки відповідності. Відповідно до ч. 3 статті 16 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність» оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах. Види діяльності, що належать до законодавчо регульованої метрології, визначені статтею 3 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність». Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374.
В умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «4.2. Вимоги до Товару та документів, які його стосуються: «4.2.1. Якість (характеристики) Товару повинні відповідати (вимогам, зазначеним в технічній специфікації Додатку 1 до Договору, даним (документам) виробника Товару, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника, та (або) відповідного органу з сертифікації, та (або) документу щодо походження Товару), та (або) нормативним актам на такий вид товарів тощо.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Вимірювальні прилади, що є предметом закупівлі, не будуть застосовуватись Замовником у сфері законодавчо регульованої метрології, тому Замовник не вважає за доцільне внесення запропонованих Вами змін.
В умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «4.2. Вимоги до Товару та документів, які його стосуються: «4.2.1. Якість (характеристики) Товару повинні відповідати (вимогам, зазначеним в технічній специфікації Додатку 1 до Договору, даним (документам) виробника Товару, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника, та (або) відповідного органу з сертифікації, та (або) документу щодо походження Товару), та (або) нормативним актам на такий вид товарів тощо.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Вимірювальні прилади, що є предметом закупівлі, не будуть застосовуватись Замовником у сфері законодавчо регульованої метрології, тому Замовник не вважає за доцільне внесення запропонованих Вами змін.
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000739-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 25 липня 2019 16:12
Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 "Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки". Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 09:13
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що декларація відповідності оформлюється виробником на підставі позитивних результатів оцінки відповідності. Відповідно до ч. 3 статті 16 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність» оцінка відповідності засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, проводиться на добровільних засадах. Види діяльності, що належать до законодавчо регульованої метрології, визначені статтею 3 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність». Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374.
В умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «4.2. Вимоги до Товару та документів, які його стосуються: «4.2.1. Якість (характеристики) Товару повинні відповідати (вимогам, зазначеним в технічній специфікації Додатку 1 до Договору, даним (документам) виробника Товару, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника, та (або) відповідного органу з сертифікації, та (або) документу щодо походження Товару), та (або) нормативним актам на такий вид товарів тощо.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Вимірювальні прилади, що є предметом закупівлі, не будуть застосовуватись Замовником у сфері законодавчо регульованої метрології, тому Замовник не вважає за доцільне внесення запропонованих Вами змін.
В умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «4.2. Вимоги до Товару та документів, які його стосуються: «4.2.1. Якість (характеристики) Товару повинні відповідати (вимогам, зазначеним в технічній специфікації Додатку 1 до Договору, даним (документам) виробника Товару, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника, та (або) відповідного органу з сертифікації, та (або) документу щодо походження Товару), та (або) нормативним актам на такий вид товарів тощо.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Вимірювальні прилади, що є предметом закупівлі, не будуть застосовуватись Замовником у сфері законодавчо регульованої метрології, тому Замовник не вважає за доцільне внесення запропонованих Вами змін.
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000739-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 29 липня 2019 10:15
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності! ПОВТОРНО!!!
Дана вимога ніякого відношення до законодавчо регульованої метрології НЕМАЄ!!! Просимо ВАС УВАЖНО читати вимоги!!!!
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 09:59
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник в тендерній документації встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації (далі – ТД) та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
В умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «4.2. Вимоги до Товару та документів, які його стосуються: «4.2.1. Якість (характеристики) Товару повинні відповідати (вимогам, зазначеним в технічній специфікації Додатку 1 до Договору, даним (документам) виробника Товару, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника, та (або) відповідного органу з сертифікації, та (або) документу щодо походження Товару), та (або) нормативним актам на такий вид товарів тощо». Виходячи з редакції даного пункту тендерна документація не обмежує наявність декларацій про відповідність на запропонований Товар.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Зважаючи на вищевикладене тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов в частині підтвердження якості запропонованого Товару.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації (далі – ТД) та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
В умовах поставки проекту договору в розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації, зазначено: «4.2. Вимоги до Товару та документів, які його стосуються: «4.2.1. Якість (характеристики) Товару повинні відповідати (вимогам, зазначеним в технічній специфікації Додатку 1 до Договору, даним (документам) виробника Товару, іншим чинним на момент поставки (передачі) документам (сертифікатам / іншим документам з якості щодо цього Товару (виробника, та (або) відповідного органу з сертифікації, та (або) документу щодо походження Товару), та (або) нормативним актам на такий вид товарів тощо». Виходячи з редакції даного пункту тендерна документація не обмежує наявність декларацій про відповідність на запропонований Товар.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Зважаючи на вищевикладене тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов в частині підтвердження якості запропонованого Товару.
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000739-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОМПРИБОР", Код ЄДРПОУ:32734337
Дата подання: 30 липня 2019 12:01
Додаток 3 до тендерної документації
"Розділ І., Документи, що надаються при поставці товару:Копія сертифікату відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, та/або інший документ, що підтверджує якість та походження товару. Свідоцтво про визнання затвердження типу засобів вимірювальної техніки та/або тавро про повірку та/або протокол первинної повірки та/або сертифікат заводського калібрування та/або інший документ про калібрування чи повірку Технічний паспорт Інструкція/керівництво з експлуатації українською або російською мовою." Просимо Вас привесту у відповідність до чинного Закону України Про метрологію та метрологічну діяльність.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 10:35
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник в тендерній документації встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації (далі – ТД) та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Зважаючи на вищевзазначене, в тендерній документації встановлені достатні умови для підтвердження якості запропонованого Товару і замовник, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, викладених в ст. 3 Закону, не вважає за доцільне вносити запропоновані Вами зміни до ТД.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації (далі – ТД) та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Також, в п. 2. Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації зазначено: «Товари повинні бути заводського виготовлення та відповідати технічним вимогам (документації заводу-виробника, ТУ, ДСТУ та інше ), що регламентують її виготовлення. Товари мають пройти повірку або калібрування в Україні»
Зважаючи на вищевзазначене, в тендерній документації встановлені достатні умови для підтвердження якості запропонованого Товару і замовник, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, викладених в ст. 3 Закону, не вважає за доцільне вносити запропоновані Вами зміни до ТД.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2019
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМІС-УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Інкос лайн" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПРИЛАД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
"Торговий дім "УКРЕЛЕКТРОАВТОМАТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 серпня 2019 14:58 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги по закупівлі: «38340000-0 Прилади для вимірювання величин Перевірочні пристрої», відповідно до вимог ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій) |
Документи:
29 серпня 2019 14:58
|
349_19-КС від 29.08.2019.pdf |
Дата відміни
28 серпня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій