Системний блок в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Очікувана вартість
18 500,00 UAH
UA-2019-07-15-000628-b cae170092daa4957a86ff0cf41d48428
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02742119
Місцезнаходження замовника: 14000, Україна, Чернігівська обл., Чернигов, вул. Шевченка, буд. 7
Контактна особа замовника: Павло Степанов
+380462669167,+380462669158
der_post@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 13:34
Очікувана вартість: 18 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2019 12:10
Електронний цифровий підпис
15 липня 2019 12:10
Оголошення.doc
15 липня 2019 12:10
Проект_договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:04
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказана конкретна торгова марка та модель для товару. Аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович 15 750,00
UAH з ПДВ
15 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 18 384,00
UAH з ПДВ
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 17 994,00
UAH з ПДВ
16 917,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУТЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ 17 200,00
UAH з ПДВ
16 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 18 438,00
UAH з ПДВ
17 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 20:04
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 липня 2019 20:04
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

22 липня 2019 15:40
sign.p7s
22 липня 2019 15:39
Виписка.pdf
22 липня 2019 15:39
Витяг.pdf
22 липня 2019 15:39
ІПН.pdf
22 липня 2019 15:39
Паспорт.pdf
22 липня 2019 15:39
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 17:31
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2019 17:31
!Пропозиція.pdf
22 липня 2019 17:31
Дані участника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
Переможець 15 750,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:04

Документи

25 липня 2019 10:04
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 10:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович
#3174200810
15 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 10:04
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 серпня 2019 16:49
Договір.PDF укладений
02 серпня 2019 16:48
sign.p7s зміни до договору
09 серпня 2019 17:48
Специфікація.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 17:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в специфікації щодо складових системного блоку, а саме, щодо материнської плати, з метою приведення у відповідність до Оголошення про закупівлю та результатів закупівлі (завантажується оновлена специфікація до договору з виправленою технічною помилкою)
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: До договору № 9 від 02 серпня 2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

  • 11 000,00UAH
    Персональний комп'ютер
    ОРАТІВСЬКИЙ Р-Н, СМТ ОРАТІВ
    Компанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРАТІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ОРАТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
    Детальніше
  • 20 000,00UAH
    Системний блок
    Вінниця
    Компанія:Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
    Детальніше
  • 30 600,00UAH
    Ноутбуки
    місто Вінниця
    Компанія:КП "ЦЕНТР ІСТОРІЇ ВІННИЦІ"
    Детальніше
  • 11 000,00UAH
    Комп’ютерна техніка
    Дружківка
    Компанія:ДП "Дружківський міський центр зайнятості"
    Детальніше
  • 23 600,00UAH
    Ноутбук
    Харків
    Компанія:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
    Детальніше
  • 15 000,00UAH
    ПК в зборі
    місто Теребовля
    Компанія:Комунальне некомерційне підприємство Теребовлянської районної ради "Теребовлянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
    Детальніше
До пошуку