Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системний блок в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-07-15-000614-b ● 6e46a1d171fe4d6ca4b21c4364efa6b7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02742119 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Шевченка, буд. 7 |
Контактна особа: |
Павло Степанов +380462669167,+380462669158 der_post@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Системний блок в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 12:06 |
Оголошення.doc | |
15 липня 2019 12:06 |
Проект_договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 09:05
Дата відповіді: 16 липня 2019 10:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказана конкретна торгова марка та модель для товару. Аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказана конкретна торгова марка та модель для товару. Аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2019 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович |
14 750,00
UAH з ПДВ
|
14 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
17 784,00
UAH з ПДВ
|
17 514,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
17 881,00
UAH з ПДВ
|
17 611,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Андрусишин Андрій Сергійович #3174200810 |
Переможець |
14 750,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 16:29
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2019 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 16:45
|
Договір.PDF | укладений |
02 серпня 2019 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в специфікації щодо складових системного блоку, а саме, щодо материнської плати, з метою приведення у відповідність до Оголошення про закупівлю та результатів закупівлі (завантажується оновлена специфікація до договору з виправленою технічною помилкою) |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | До договору № 10 від 02 серпня 2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |