Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Покривання підлоги та стін
Очікувана вартість
595 564,00 UAH
UA-2019-07-15-000609-a ● b929ec7d536c433b99ec762801865962
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Покровський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190679 |
Місцезнаходження: | 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1 |
Контактна особа: |
Єфіменко Олена Анатоліївна +380623534289 03190679@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 13:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 14:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 14:03 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 595 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 978,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17866.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Покривання підлоги та стін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85301, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулиця Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 13:58 |
ТД Поточний ремонт (коридор_ санітарні).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000609-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3168202370
Дата подання: 11 серпня 2019 13:55
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовник!
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо неправомірного затвердження переможцем відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 45430000 – Покривання підлоги та стін(поточний ремонт коридору, санітарних кімнат головного корпусу) Фізичної особи-підприємця Камчатної Олени Миколаївни Протоколом №56 від 06 серпня 2019 року засідання тендерного комітету КУ «Покровського психоневрологічного інтернату».
Вважаємо рішення неправомірним, оскільки у тендерній пропозиції ФО-П Камчатної О. М. містить ряд порушень та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Учасник повинен надати: Скан-копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних, виданого не раніше дати оголошення закупівлі.(Додаток 1, пункт 3.5 до ТД)
ФО-П Камчатна О. М. надає Витяг сформований станом на 26.06.2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Учасник повинен надати інформація в довільній формі (у вигляді гарантійних листів) з підписом уповноваженої особи Учасника про відсутність підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, в тому числі, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна (пункт 6, Додаток 1 до ТД) інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» або відсутня (пункт 7, Додаток 1 до ТД) інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
ФО-П Камчатна О. М. надає гарантійний лист вихідний номер 23/25 від 25.07.19 року проте, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Учасник надає недостовірні дані, оскільки у відкритому Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не має даних про кінцевого бенефіціара (контролера).
3. Учасник повинен надати Довідку, складену за наведеною нижче формою, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за підписом учасника про наявність кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг, в тому числі інженерно-технічних та працівників будівельних професій, їх освіту).(Додаток 1, пункт 1.1).
ФО-П Камчатна О. М. не надає працівників будівельних професій, тому треба вважати, що у неї немає у наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань.
Також, згідно пункту 1.2.1 1.2.1. Учасник повинен надати копії дипломів/ посвідчень/дозволів/сертифікатів на працівників.
У документах тендерної пропозиції Учасника не має підтвердження кваліфікації Камчатної О. М. Таким чином, пропозиція по цьому розділу не відповідає вимогам тендерної документації.
4. ФО-П Камчатна О. М. надає Лист – пояснення № 15/25 від 25.07.19 року де пояснює, що не може надати витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ), оскільки ФО-П Камчатна О. М. перебуває на спрощеній системі оподаткування.
Учасник надає недостовірні дані, оскільки фізичні особи – підприємці та юридичні особи, які перебувають на спрощеній системі, згідно Податкового Кодексу України, можуть бути зареєстровані платниками податку на додану вартість.
5. Учасник повинен надати скан-копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (п.3.2, Додаток 1).
ФО-П Камчатна О. М. не надає скан-копії виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 31-32, ст.263) (у редакції 2013 року), виписка повинна мати назву документа та виписку з якого реєстру надає виписку державний реєстратор. Таким чином пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо, що Замовник повинен відхилити пропозицію Фізичної особи – підприємця Камчатної Олени Миколаївни, згідно ст.28, п.7 та ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зауважити, що Протоколом №55 засідання тендерного комітету КУ «Покровського психоневрологічного інтернату» від 02 серпня 2019 року неправомірно була відхилена пропозиція Фізичної особи підприємця Корсуна Євгена Анатолійовича.
Нижченаведені підстави для відхилення надумані та неправомірні.
Замовник стверджує, що в поданій Учасником тендерній пропозиції відсутні наступні документи, які вимагаються тендерною документацією та підтверджували б відповідність Учасника вимогам тендерної документації, а саме:
1. Інформація в довільній формі (у вигляді гарантійних листів по кожному підпункту окремо) з підписом уповноваженої особи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 3.9 Додатку 1 до тендерної документації.
Заперечення: У гарантійному листі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі вказана відсутність підстав по кожному пункту окремо згідно п.3.9 Додатку 1.
2. Відсутня форма «Тендерна пропозиція» Додаток 2 до тендерної документації.
Заперечення: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі PDF або JPGз:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим статтею 16 Закону та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим умовам Замовника;…..далі по тексту.(Розділ 3, підрозділ 1 ТД)
Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, зобов’язаний, перед укладанням договору, викласти в новій редакції, на електронному майданчику, скориговану, за результатами проведеного аукціону, форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно додатку №3 цієї тендерної документації.(Додаток 1, пункт 3.9)
На формі Тендерної пропозиції зазначено: «Форма «Тендерна пропозиція» подається учасником-переможцем торгів на фірмовому бланку в паперовому вигляді за встановленою замовником формою, з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону. Учасник не повинен відступати від даної форми.»
Таким чином Учасники не повинні надавати форму тендерної пропозиції до початку аукціону.
3. Не надано скан-копії відповідних дозволів, ліцензій, свідоцтв, патентів, сертифікатів, паспортів, довідок, посвідчень, погоджень, що дають право Учаснику надавати послуги запропоновані в пропозиції конкурсних торгів, якщо згідно з діючим законодавством України, надання такого виду послуги, підлягає ‘ ліцензуванню, патентуванню, сертифікації, паспортуванню, погодженню згідно п. 3.8 Додатку 1 до тендерної пропозиції або ж лист-пояснення із посиланням на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від отримання таких документів.
та
4. Надана в складі тендерної пропозиції Довідка щодо ненадання довідки Дозволу Державної служби України з питань праці на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії за вих. № 11 від 29.07.2019р. не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Заперечення: Учасником була надана «Довідка щодо ненадання довідки Дозволу Державної служби України з питань праці на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії №11 від 29.07.2019 року. У першій частині довідки Учасник помилково послався на іншу закупівлю але послався і на Постанову кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування)», яка має більш узагальнену дію і цього посилання цілком достатньо для обґрунтування ненадання дозволу.
У другі частині № 11 від 29.07.2019р надано пояснення щодо ненадання ліцензії, патенту, сертифікації діяльності , паспортування та погодження, згідно з діючим законодавством України.
Таким чином, доводи, які приводить Замовник носять суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами тендерної документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» вимагаємо пояснити, з яких причин була відхилена тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Є. А., а також переглянути рішення тендерного комітету Протокол №55 від 02 серпня 2019 року та визнати ФО-П Корсунь Є. А. переможцем.
У іншому випадку, Фізична особа-підприємець Корсун В.А. буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості (Дозорро).
Слід зауважити, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Є. А. значно нижче ціни пропозиції Фізичної особи-підприємця Камчатної Олени Миколахвни (на 78 000 грн). З вищенаведеного вбачається, що дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо неправомірного затвердження переможцем відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 45430000 – Покривання підлоги та стін(поточний ремонт коридору, санітарних кімнат головного корпусу) Фізичної особи-підприємця Камчатної Олени Миколаївни Протоколом №56 від 06 серпня 2019 року засідання тендерного комітету КУ «Покровського психоневрологічного інтернату».
Вважаємо рішення неправомірним, оскільки у тендерній пропозиції ФО-П Камчатної О. М. містить ряд порушень та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Учасник повинен надати: Скан-копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних, виданого не раніше дати оголошення закупівлі.(Додаток 1, пункт 3.5 до ТД)
ФО-П Камчатна О. М. надає Витяг сформований станом на 26.06.2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Учасник повинен надати інформація в довільній формі (у вигляді гарантійних листів) з підписом уповноваженої особи Учасника про відсутність підстав для відмови в участі у процедури закупівлі, в тому числі, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна (пункт 6, Додаток 1 до ТД) інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» або відсутня (пункт 7, Додаток 1 до ТД) інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
ФО-П Камчатна О. М. надає гарантійний лист вихідний номер 23/25 від 25.07.19 року проте, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Учасник надає недостовірні дані, оскільки у відкритому Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не має даних про кінцевого бенефіціара (контролера).
3. Учасник повинен надати Довідку, складену за наведеною нижче формою, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за підписом учасника про наявність кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг, в тому числі інженерно-технічних та працівників будівельних професій, їх освіту).(Додаток 1, пункт 1.1).
ФО-П Камчатна О. М. не надає працівників будівельних професій, тому треба вважати, що у неї немає у наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань.
Також, згідно пункту 1.2.1 1.2.1. Учасник повинен надати копії дипломів/ посвідчень/дозволів/сертифікатів на працівників.
У документах тендерної пропозиції Учасника не має підтвердження кваліфікації Камчатної О. М. Таким чином, пропозиція по цьому розділу не відповідає вимогам тендерної документації.
4. ФО-П Камчатна О. М. надає Лист – пояснення № 15/25 від 25.07.19 року де пояснює, що не може надати витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ), оскільки ФО-П Камчатна О. М. перебуває на спрощеній системі оподаткування.
Учасник надає недостовірні дані, оскільки фізичні особи – підприємці та юридичні особи, які перебувають на спрощеній системі, згідно Податкового Кодексу України, можуть бути зареєстровані платниками податку на додану вартість.
5. Учасник повинен надати скан-копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (п.3.2, Додаток 1).
ФО-П Камчатна О. М. не надає скан-копії виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Згідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, № 31-32, ст.263) (у редакції 2013 року), виписка повинна мати назву документа та виписку з якого реєстру надає виписку державний реєстратор. Таким чином пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо, що Замовник повинен відхилити пропозицію Фізичної особи – підприємця Камчатної Олени Миколаївни, згідно ст.28, п.7 та ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зауважити, що Протоколом №55 засідання тендерного комітету КУ «Покровського психоневрологічного інтернату» від 02 серпня 2019 року неправомірно була відхилена пропозиція Фізичної особи підприємця Корсуна Євгена Анатолійовича.
Нижченаведені підстави для відхилення надумані та неправомірні.
Замовник стверджує, що в поданій Учасником тендерній пропозиції відсутні наступні документи, які вимагаються тендерною документацією та підтверджували б відповідність Учасника вимогам тендерної документації, а саме:
1. Інформація в довільній формі (у вигляді гарантійних листів по кожному підпункту окремо) з підписом уповноваженої особи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 3.9 Додатку 1 до тендерної документації.
Заперечення: У гарантійному листі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі вказана відсутність підстав по кожному пункту окремо згідно п.3.9 Додатку 1.
2. Відсутня форма «Тендерна пропозиція» Додаток 2 до тендерної документації.
Заперечення: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі PDF або JPGз:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям передбаченим статтею 16 Закону та документами, що підтверджують відповідність Учасника іншим умовам Замовника;…..далі по тексту.(Розділ 3, підрозділ 1 ТД)
Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, зобов’язаний, перед укладанням договору, викласти в новій редакції, на електронному майданчику, скориговану, за результатами проведеного аукціону, форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» згідно додатку №3 цієї тендерної документації.(Додаток 1, пункт 3.9)
На формі Тендерної пропозиції зазначено: «Форма «Тендерна пропозиція» подається учасником-переможцем торгів на фірмовому бланку в паперовому вигляді за встановленою замовником формою, з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону. Учасник не повинен відступати від даної форми.»
Таким чином Учасники не повинні надавати форму тендерної пропозиції до початку аукціону.
3. Не надано скан-копії відповідних дозволів, ліцензій, свідоцтв, патентів, сертифікатів, паспортів, довідок, посвідчень, погоджень, що дають право Учаснику надавати послуги запропоновані в пропозиції конкурсних торгів, якщо згідно з діючим законодавством України, надання такого виду послуги, підлягає ‘ ліцензуванню, патентуванню, сертифікації, паспортуванню, погодженню згідно п. 3.8 Додатку 1 до тендерної пропозиції або ж лист-пояснення із посиланням на норми чинного законодавства, що звільняють Учасника від отримання таких документів.
та
4. Надана в складі тендерної пропозиції Довідка щодо ненадання довідки Дозволу Державної служби України з питань праці на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії за вих. № 11 від 29.07.2019р. не відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі.
Заперечення: Учасником була надана «Довідка щодо ненадання довідки Дозволу Державної служби України з питань праці на початок виконання чи продовження виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії №11 від 29.07.2019 року. У першій частині довідки Учасник помилково послався на іншу закупівлю але послався і на Постанову кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування)», яка має більш узагальнену дію і цього посилання цілком достатньо для обґрунтування ненадання дозволу.
У другі частині № 11 від 29.07.2019р надано пояснення щодо ненадання ліцензії, патенту, сертифікації діяльності , паспортування та погодження, згідно з діючим законодавством України.
Таким чином, доводи, які приводить Замовник носять суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами тендерної документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Згідно Закону «Про публічні закупівлі» вимагаємо пояснити, з яких причин була відхилена тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Є. А., а також переглянути рішення тендерного комітету Протокол №55 від 02 серпня 2019 року та визнати ФО-П Корсунь Є. А. переможцем.
У іншому випадку, Фізична особа-підприємець Корсун В.А. буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості (Дозорро).
Слід зауважити, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Корсун Є. А. значно нижче ціни пропозиції Фізичної особи-підприємця Камчатної Олени Миколахвни (на 78 000 грн). З вищенаведеного вбачається, що дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 10:46
Доброго дня!
Відповідь щодо результату розгляду Вашого звернення у вкладенні.
Відповідь щодо результату розгляду Вашого звернення у вкладенні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКІМАХА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
501 356,00
UAH з ПДВ
|
501 356,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Камчатна Олена Миколаївна |
579 557,00
UAH з ПДВ
|
579 557,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКІМАХА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ" #2634000271 |
Відхилено |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 12:33
|
ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" #3168202370 |
Відхилено |
501 356,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 10:15
|
ФОП Камчатна Олена Миколаївна #2464411685 |
Переможець |
579 557,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2019 10:14
|
Додаткова угода 3 покривання підлоги та стін.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 15:23
|
Додаткова угода 2 до Дог 122.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2019 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 13:57
|
Додаткова угода 1 до Договору 122.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2019 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 13:51
|
Договір 122 поточний ремонт.pdf | укладений |
20 серпня 2019 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |