Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж опалення, теплопостачання та водопостачання КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м.Слов’янська» за адресою: м.Слов’янськ, вул.Нарвська,16, Донецька область"
Очікувана вартість
12 456 604,00 UAH
UA-2019-07-15-000581-b 0b7dfc2a653644ef93069f845b77cc48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:08
Очікувана вартість: 12 456 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 283,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62283.02 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж опалення, теплопостачання та водопостачання КЛПУ «Обласна психіатрична лікарня м.Слов’янська» за адресою: м.Слов’янськ, вул.Нарвська,16, Донецька область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84115, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Нарвська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" 12 269 754,25
UAH з ПДВ
12 269 754,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТИК-ГРУП" 12 450 113,94
UAH з ПДВ
12 450 113,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 14:01
Електронний підпис
14 серпня 2019 13:58
Банкрутство.pdf
13 серпня 2019 14:07
Електронний підпис
13 серпня 2019 13:22
Документи переможця.pdf
07 серпня 2019 08:30
Електронний підпис
05 серпня 2019 11:00
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:59
14. Акти Ентели.pdf
05 серпня 2019 10:59
13. 1Договір Ентелі.pdf
05 серпня 2019 10:59
11. Посвідчення з ОП.pdf
05 серпня 2019 10:59
17. Копія Статуту.PDF
05 серпня 2019 10:59
FW_ Хозхім 13359-19.zip
05 серпня 2019 10:59
39. Проект Договору.PDF
05 серпня 2019 10:59
8. Дипломи ІТР.PDF
05 серпня 2019 10:59
18. Копія Витягу з ЄДР.PDF
05 серпня 2019 10:59
16. Відомість про ТОВ.PDF
05 серпня 2019 10:59
22. Ліцензія.PDF
05 серпня 2019 10:59
23. Дозвіл.PDF
05 серпня 2019 10:59
20.Довідки з банків.pdf
05 серпня 2019 10:59
40. Календарний графік.PDF
05 серпня 2019 10:59
12. Довідка про досвід.PDF
05 серпня 2019 10:59
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ОС_2-1.pdf
05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ОПРОС_2-1.pdf
05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
05 серпня 2019 13:53
924_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
05 серпня 2019 13:52
924_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 серпня 2019 13:52
924_ДЦ_ИВР.pdf
05 серпня 2019 13:52
924_ДЦ_ДЦ.pdf
05 серпня 2019 13:52
7 Наказ призначення.pdf
05 серпня 2019 13:52
10 Статут.pdf
05 серпня 2019 13:52
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТИК-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
#24157485
Переможець 12 269 754,25
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 11:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хозхімсервіс"
#24157485
12 269 754,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:58
ду№4 від 19.06.20 до дог.№1438.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:56
4 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
19 червня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 15:47
ду №3 до дог 1438.pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:46
3 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
05 червня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:44
ду №2 від 27.12.19 дог.1438.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:42
2 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
28 грудня 2019 10:42
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:24
ду №1 до договору 1438.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:23
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 09:46
Договір №1438.pdf укладений
29 серпня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору підряду №1438 від 29.08.2019 року: 1.1. викласти Додаток №1 «ДОГОВІРНА ЦІНА» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди»
Номер договору про закупівлю: 1438
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Експертного звіту від 21.12.2019р. за №25888 та куруючись пунктом 17.1 розділу 17 «Внесення змін до Договору і його розірвання.» Договору №1438 від 29.08.2019р. та статтями 651, 653,654 Цивільного Кодексу України, з метою покращення якості предмету договору, Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін: 1. Внести зміни до п 5.1. розділу 5 «Строки початку і закінчення робіт» Договору №1438 від 29.08.2019р. та викласти його в новій редакції: «5.1. Терміни виконання робіт: датою початку робіт є дата підписання договору підряду, актів прийому-передачі Замовником Підряднику, ПКД, закінчення робіт до 31.07.2020 року відповідно до погодженого і затвердженого Календарного графіка виконання робіт(Додаток 3).» 2. Внести зміни до п 18.1 розділу «18. Строк та термін дії Договору №1438 від 29.08.2019р та викласти його в носій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.07.2020 року, але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх фінансових зобов’язань.» 3. Внести зміни до додатку №3 доДоговору №1438 від 29.08.2019р та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1438
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника та зміна розрахункових рахунків Замовника та Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1438
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним фінансуванням у 2019- 2020 роках на виконання будівельно-монтажних робіт: Пункт 5.1 Договору № 1438 від 29.08.2019р. викласти в новій редакції: 5.1. Терміни виконання робіт: датою початку робіт є дата підписання договору підряду, актів прийому-передачі Замовником Підряднику, проектно-кошторисної документації, закінчення робіт до 30.09.2020 року відповідно до погодженого і затвердженого Календарного графіка виконання робіт (Додаток 3). Пункт 14.1 Договору № 1438 від 29.08.2019р. доповнити змістом: Фінансування робіт у 2020 р. складає 3 743 956 грн.04 коп. (Три мiльйони сiмсот сорок три тисячi дев`ятсот п`ятдесят шiсть гривень 04 копiйки) в т.ч.ПДВ 623 992,67грн.00коп. коштів ДФРР: - 2 620 769,75 грн (Два мiльйони шiстсот двадцять тисяч сiмсот шiстдесят дев`ять гривень 75 копiйок), у тому числі ПДВ-436 794,96 грн (Чотириста тридцять шiсть тисяч сiмсот дев`яносто чотири гривнi 96 копiйок), коштів співфінансування: - 1 123 186,29 грн (Один мiльйон сто двадцять три тисячi сто вiсiмдесят шiсть гривень 29 копiйок), у тому числі ПДВ- 187 197,71 грн. (Сто вiсiмдесят сiм тисяч сто дев`яносто сiм гривень 71 копiйка). Пункт 18.1 Договору № 1438 від 29.08.2019р. викласти в новій редакції: 18.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 30.09.2020 року але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх фінансових зобов’язань. Внести зміни у Додатки №2 та №3 до Договору № 1438 від 29.08.2019р. викласти в новій редакції. (додаються)
Номер договору про закупівлю: 1438
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 12 269 754,25
UAH (в тому числі ПДВ 2 044 959,04 UAH)