Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)
Очікувана вартість
108 414,46 UAH
UA-2019-07-15-000571-a ● 7df49bd8813d4629b8b33c11811244f2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00131245 |
Місцезнаходження: | 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ |
Контактна особа: |
Синча Роман +380624957307 tender@utes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2019 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 108 414,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Картриджі (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84792, Україна, Донецька обл., Світлодарськ, Вуглегірська ТЕС склад №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 50 календарних днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі Продукції | Пiсляоплата | 50 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2019 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2019 13:33 |
30120000-6_ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 липня 2019 08:55
Дата відповіді: 17 липня 2019 14:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваші запитання за закупівлею: код ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (UA-2019-07-15-000571-a) повідомляємо наступне:
1. По першому питанню: Згідно Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги» є можливість пропонування еквіваленту продукції на кожну позицію, заявленої Замовником.
2. По другому питанню: відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон): учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно статті 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до частини 1 статті 28 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Закону: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону». Частиною 1 Розділу 5 тендерної документації Замовника передбачений порядок оцінки тендерної пропозиції. Вимоги щодо до ціни пропозиції учасника викладені в підпунктах 2.1.1.-2.1.4. пункту 2.1. частини 2 Розділу 5 тендерної документації Замовника.
1. По першому питанню: Згідно Додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги» є можливість пропонування еквіваленту продукції на кожну позицію, заявленої Замовником.
2. По другому питанню: відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон): учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно статті 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до частини 1 статті 28 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Закону: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону». Частиною 1 Розділу 5 тендерної документації Замовника передбачений порядок оцінки тендерної пропозиції. Вимоги щодо до ціни пропозиції учасника викладені в підпунктах 2.1.1.-2.1.4. пункту 2.1. частини 2 Розділу 5 тендерної документації Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-15-000571-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 16 серпня 2019 11:41
Вимога
Яким вимогам тедерна пропозиція Учасника не відповідає?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2019 16:36
Доброго дня!
У відповідь на Вашу Вимогу (Номер вимоги: UA-2019-07-15-000571-a.a1) за закупівлею: код ДК 021:2015: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-07-15-000571-a) повідомляємо наступне:
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РОЗУМНЕ РІШЕННЯ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
• Учасником не дотримані вимоги підпункту 8 пунтку 1.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасником закупівлі надана (завантажена) комерційна пропозиція заповнена згідно додатку 1 тендерної документації, в якій кількість продукції за поз.1,2,3,6,8 відрізняється від кількості продукції зазначеній в технічних вимогах (додаток 3 тендерної документації)).
Згідно частини 1 статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведені обставини та підстави Тендерним комітетом Вуглегірської ТЕС ПАТ «Центренерго» 14.08.2019р. (протокол №310) було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОЗУМНЕ РІШЕННЯ», що подана на участь у відкритих торгах за закупівлею: код ДК 021:2015: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-07-15-000571-a) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
У відповідь на Вашу Вимогу (Номер вимоги: UA-2019-07-15-000571-a.a1) за закупівлею: код ДК 021:2015: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-07-15-000571-a) повідомляємо наступне:
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РОЗУМНЕ РІШЕННЯ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
• Учасником не дотримані вимоги підпункту 8 пунтку 1.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації (на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасником закупівлі надана (завантажена) комерційна пропозиція заповнена згідно додатку 1 тендерної документації, в якій кількість продукції за поз.1,2,3,6,8 відрізняється від кількості продукції зазначеній в технічних вимогах (додаток 3 тендерної документації)).
Згідно частини 1 статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведені обставини та підстави Тендерним комітетом Вуглегірської ТЕС ПАТ «Центренерго» 14.08.2019р. (протокол №310) було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОЗУМНЕ РІШЕННЯ», що подана на участь у відкритих торгах за закупівлею: код ДК 021:2015: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (номер тендеру в ЦБД UA-2019-07-15-000571-a) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
30 075,12
UAH з ПДВ
|
30 075,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ |
44 500,00
UAH з ПДВ
|
44 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
73 162,38
UAH з ПДВ
|
72 881,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
79 926,00
UAH з ПДВ
|
72 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
92 946,00
UAH з ПДВ
|
92 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
102 944,00
UAH з ПДВ
|
102 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАККОН" |
107 987,88
UAH з ПДВ
|
107 987,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" #40044829 |
Відхилено |
30 075,12
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ #2110515155 |
Відхилено |
44 500,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 08:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
72 881,40
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:33
|
дод угода №2 договір_12_36 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 14:19
|
договір 12_36 від 02.09.19.pdf | укладений |
02 вересня 2019 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» |
Номер договору про закупівлю: | 12/36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |